quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Me moeder, me moeder heb dezellufde handen as mij. daarom ga ik een kleurplaat maken en geen coltruitjes meer dragen en er is een deur dicht. En buddha is de beste hond en ook mu broertju. En wie wil der met mu kroelen. Want ik zorg altijd heel goed voor iedereen.
Het oog wil ook watquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Waar kijken jullie allemaal naar![]()
Haar of geen haar geef mij maar een goeie kop met hersenen
[..]
Me moeder, me moeder heb dezellufde handen as mij. daarom ga ik een kleurplaat maken en geen coltruitjes meer dragen en er is een deur dicht. En buddha is de beste hond en ook mu broertju. En wie wil der met mu kroelen. Want ik zorg altijd heel goed voor iedereen.
quote:
Geer is mn favo, maar nu gun ik het Jo of karim het meest! Let the best man/woman winquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:15 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Wat zijn we allemaal lief voor elkaarFok is een voorbeeld voor de maatschappij! Of nja.. Als je maar voor Geer bent
Liggende mensen, een zwemmend hondje en een paar imitaties.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:16 schreef rico80 het volgende:
Hej allemaal, val net binnen voor de laatste 15 minuten. Heb ik nog iets gemist sinds gisteravond of is het nog steeds hetzelfde drama?
Ze moesten elkaar na doen. Sharon was Jo, Jo was Sharon. Flip was Karim, Karim was Flip. Sjer heeft gewonnen, nu mag ze een tweet sturen. 9 van de 10 fokkers gokken op: " Live your life like your never going 2 live it twice. xoxo Sjerr "quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:16 schreef rico80 het volgende:
Hej allemaal, val net binnen voor de laatste 15 minuten. Heb ik nog iets gemist sinds gisteravond of is het nog steeds hetzelfde drama?
Ik heb hier ook regelmatig mijn string bijna natgezeken van het lachen.quote:
[..]
nou weet je zeker dat je streams het niet meer gaan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:13 schreef Blackprinces het volgende:
Princes_Black Ellis
#sstnl STEM op KARIM naar 5353 En bedankt FOK voor de gezelligheid en het lachen, het was door jullie leuk om te volgen!!
Ik nog ff twittertje eruit gemikt
[..]
[..]
Hoezo trouwens LIKE?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ze moesten elkaar na doen. Sharon was Jo, Jo was Sharon. Flip was Karim, Karim was Flip. Sjer heeft gewonnen, nu mag ze een tweet sturen. 9 van de 10 fokkers gokken op: " Live your life like your never going 2 live it twice. xoxo Sjerr "
Nou, dat komt beter over om te zeggen dan: "Me moeder heb een nog smollere taille as ik".quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
Me moeder, me moeder heb dezellufde handen as mij.
van mij mag ze janken en heel hard en veel ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nou weet je zeker dat je streams het niet meer gaan doen.
Ik had nog zo gezegd, plaats geen bommetje op FOK.
hebben we straks nog een jankende Mo hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |