Oké, gelukkig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:48 schreef TJV het volgende:
In totaal natuurlijk, anders had ik niet gezegd dat het slecht was.
herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
When you've got nothing, you've got... nothing to loose.
waar solliciteer je voor?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef Dastan het volgende:
Ik moet morgenochtend om 9.00 uur naar een sollicitatiegesprek.Ga ook zo maar, denk ik.
Vakantiebaantjequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef Dastan het volgende:
Ik moet morgenochtend om 9.00 uur naar een sollicitatiegesprek.Ga ook zo maar, denk ik.
quote:
Vakantiebaan inderdaad. Ben al zogoed als binnen. Moet alleen nog even mijn rooster doorspreken. Maar ik moet wel gaan.quote:
Laat me raden, jouw schema ziet er zo uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Succes!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:11 schreef Dastan het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw schema ziet er zo uit:
juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en vakantiebaantje wat?Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
mn limonade, wat doe jequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:17 schreef Dastan het volgende:
Bejaardentehuis. Vorige twee jaar ook gewerkt. Leuke sfeer hangt daar. Vrindelijke collegae.
wij moesten in groep 8 musical doen bij bejaardentehuisquote:
Jezus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
wij moesten in groep 8 musical doen bij bejaardentehuis
ging er 1tje in het publiek de pijp uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |