geluksvogelquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij hebben nooit proza en poëzie getoetst gekregen.
Wees blij. Was echt hels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij hebben nooit proza en poëzie getoetst gekregen.
Dit, maar dan zonder samenvatten. Ik had ook nog een toets over stijlfiguren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.Alleen proza/poëzie analyse, samenvatten, voordracht, betoog en literatuur.
Ja, wij hadden een klachtenbrief en literatuurgeschiedenis. En ik weet niet meer wat ik vorig jaar had, niks geloof ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Nou, gelukkig maar, dan. Argumentatieleer?
Waarom is literatuur bij jou een apart vak?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef Dastan het volgende:
Overigens heb ik proza-analyse wel gekregen bij het vak literatuur.
Bij jou niet? Heel raar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom is literatuur bij jou een apart vak?
Ja heel veel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef AchmedJan het volgende:
Kan je veel tekst in je GRM zetten?
Ben slape, trusteeee, tot morgeeee
Vind ik wel. Maar ooit is het vol he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef AchmedJan het volgende:
genoeg om flinke lappen te typen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef AchmedJan het volgende:
Klopt, maar kan handig zijn voor theorievragen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef themole het volgende:
Maar geloof me je GR is priceless tijdens je CE.
Albert Heijn heeft echt goudgeld verdiend aan ons tijdens de examenstunt. Iedereen kocht gekoeld bier. Ze vragen gewoon ruim zes euro voor een sixpack 33 cl.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef leeell het volgende:
nou voor morgenochtend toch nog even een regiment op kunnen trommelen voor de examenstunt
uurtje of 2 eieren smijten en bier zuipen
Wat een stelletje oplichters.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft echt goudgeld verdiend aan ons tijdens de examenstunt. Iedereen kocht gekoeld bier. Ze vragen gewoon ruim zes euro voor een sixpack 33 cl.
Voor welke vakken dan? Ik zet er eigenlijk nooit wat in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:37 schreef themole het volgende:
Maar geloof me je GR is priceless tijdens je CE.
Wiskunde voor bewijzen. Tenzij je de behoefte hebt om alle definities uit je hoofd te leren. Ook voor Economie is het handig als je alle formules erin kwijt kan. Voor Natuur en Scheikunde heb je een binas, daar is het in mindere mate handig. Je kan er dingen die niet in je Binas staan inzetten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor welke vakken dan? Ik zet er eigenlijk nooit wat in.
Als ze het zien is het fraude. Wij kregen van school binassen en daar stonden die formules ook in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef Dastan het volgende:
Oké. Ja, ik heb de ontbrekende formules in Binas erin geschreven met potlood. Misschien niet zo'n goed idee om die te laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |