Ik stem voor vaagjunior.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:22 schreef vaagjunior het volgende:
TheSofaKing en Wiebelstront, Ohja en BELASTING
Vertel dat eens achter de schermen. Dan gaan de mods mij misschien lief vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik vond Sebasser altijd echt een kut-user, helaas is hij niet meer onder ons (en dat meen ik wel) maar vaak als je die users eens wat beter leert kennen valt het altijd mee.
Allebei bedankt!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:19 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Namens ik en mijn 2e persoonlijkheid: Graag gedaan.
quote:
Djeez zijn baaslevel is veel hoger dan die van jou.quote:
Forum checkt ie ook soms.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:28 schreef taintless het volgende:
[..]
Djeez zijn baaslevel is veel hoger dan die van jou.
Maar die zit bijna alleen maar op de FP toch?
Okequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
Djeez zijn ufo artikelen genereren echt heel veel views...
Volgens mij bedoel je vaagjunior.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SuperwormJim: Depressieve/autistische berichten
Pors is echt een straatmarokkaan. Maak jezelf geen illusies.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef Ali55J het volgende:
bierspons. Wegens zijn getroll en gebagger.
Porsche1. Een autist die zich voordoet als een straat Marokkaan. Maar in werkelijkheid is hij gewoon een nerd.
De helft post nieteens meer man!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ZhE-DeViLL: Kut user die op moet bokken naar het libelleforum
SuperwormJim: Depressieve/autistische berichten
Golfer: Zeikerd
_-Guitarist-_: Zeikerd/autistische reacties
Advancedpower: spreekt voor zich
Elmofan: vervelend/autistische reacties
Kom woensel danquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef Ali55J het volgende:
bierspons. Wegens zijn getroll en gebagger.
Porsche1. Een autist die zich voordoet als een straat Marokkaan. Maar in werkelijkheid is hij gewoon een nerd.
Wat kebeurt er als iemand jou uitmaakt voor kutuser in dit topic?quote:
Ik ben zelf een Marokkaan. Hollandse pubertjes die zich voordoen als Marokkaan vallen zo door de mand..quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef TWP het volgende:
[..]
Pors is echt een straatmarokkaan. Maak jezelf geen illusies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |