Nee xD sorry maar uitmaken is echt geen optie want ik hou onwijs veel van hem en we hebben het al bijna een jaar!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:05 schreef LompeHork het volgende:
Die kans is er, als hij niet met condoom sex wilt; dumpen die handel.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:07 schreef xJustMex het volgende:
[..]
Nee xD sorry maar uitmaken is echt geen optie want ik hou onwijs veel van hem en we hebben het al bijna een jaar!
Klinkt als een jaar of 15/16.quote:
wat? het was een serieuze vraag hoor, en 1 jaar bij elkaar als je 16 bent is al best wel lang hoor voor onze leeftijdquote:
Tuurlijk, als je een baby bent van 1 jaar nog langer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef xJustMex het volgende:
[..]
wat? het was een serieuze vraag hoor, en 1 jaar bij elkaar als je 16 bent is al best wel lang hoor voor onze leeftijd
Daar was mijn pff ook helemaal niet voor, ik typte dat ik je 16 gokte, en op het moment dat ik het poste, had je net zelf geantwoord dat je 16 was. Daar was mijn pff voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef xJustMex het volgende:
[..]
wat? het was een serieuze vraag hoor, en 1 jaar bij elkaar als je 16 bent is al best wel lang hoor voor onze leeftijd
Oh oke, sorry dan voor mijn reactie!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef colty het volgende:
[..]
Daar was mijn pff ook helemaal niet voor, ik typte dat ik je 16 gokte, en op het moment dat ik het poste, had je net zelf geantwoord dat je 16 was. Daar was mijn pff voor
Tuurlijk is 1 jaar op je 16e lang en ik weet dat je vraag serieus is. Ik vind/vond dat ook altijd zo'n dilemma aangezien ik helemaal niets heb met condooms.
en voor vrouwen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef Byte_Me het volgende:
en seks met condoom is voor mannen inderdaad stukken minder lekker dan zonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |