abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96652868
Hallo allemaal,
Mijn vriendje en deden het een maandje geleden, allebei voor het eerst (was helemaal geweldig =P)
Maar dat was zonder condoom... ik slik wel de pil maar alsnog was ik bang dat ik zwanger was!
Gelukkig werd ik wel ongesteld in mijn stopweek, ik heb ook tegen mn vriend gezegd dat ik het liever met condoom doe voortaan omdat ik anders steeds bang ben dat ik zwanger raak.
Dus de keer daarna was met condoom, maar toen zei hij dat hij het minder lekker vond en dat hij het liever zonder condoom doet!
Wat moet ik nou? Zonder of met?
Is er een kans dat je alsnog zwanger wordt alleen met de pil? Daar en ik namelijk erg bang voor, maar ik wil hem ook niet teleurstellen...
Alvast bedankt!
pi_96652930
De kans is klein, maar wel aanwezig.

Maar ach, kinderbijslag is hoog tegenwoordig.
pi_96652935
Die kans is er, als hij niet met condoom sex wilt; dumpen die handel.
pi_96652969
Condooms zijn kut.

Als je al langere tijd bij elkaar bent, kan je het je wel veroorloven om zonder condoom te doen. Kom nou.
Ron Paul 2012
pi_96652989
De kans is er ja, ook al is die erg klein (er van uitgaande dat je de pil op de juiste wijze slikt). Maar helemaal 100% veilig ben je nooit.

Natuurlijk beschermt de pil daarnaast niet tegen SOAs. Dus wees wel zeker dat je vriendje niet elders ook condoomloos rotzooit.

Overigens bestaan condooms in vele soorten en maten. Misschien vindt ie een ander soort beter ;)
pi_96653008
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:05 schreef LompeHork het volgende:
Die kans is er, als hij niet met condoom sex wilt; dumpen die handel.
Nee xD sorry maar uitmaken is echt geen optie want ik hou onwijs veel van hem en we hebben het al bijna een jaar!
pi_96653087
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:07 schreef xJustMex het volgende:

[..]

Nee xD sorry maar uitmaken is echt geen optie want ik hou onwijs veel van hem en we hebben het al bijna een jaar!
Hoe oud ben je?
Ron Paul 2012
pi_96653180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
16
pi_96653195
ik zeg 16!
pi_96653211
pff :/
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:11:45 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_96653217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
Klinkt als een jaar of 15/16.

Maarre.. Lijkt mij simpel, als jij het met condoom wil doen dan doen jullie het of met condoom, of gewoon helemaal niet. De pil is inderdaad niet 100% veilig, dus als je de kans op zwangerschap nog verder wil verkleinen is een condoom wel nuttig.
pi_96653245
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:11 schreef colty het volgende:
pff :/
wat? het was een serieuze vraag hoor, en 1 jaar bij elkaar als je 16 bent is al best wel lang hoor voor onze leeftijd
pi_96653920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef xJustMex het volgende:

[..]

wat? het was een serieuze vraag hoor, en 1 jaar bij elkaar als je 16 bent is al best wel lang hoor voor onze leeftijd
Tuurlijk, als je een baby bent van 1 jaar nog langer.

Voortaan dus gewoon met condoom, tenzij je een kindje wilt.
pi_96654102
gewoon elke dag netjes de pil slikken, dan hoef je je geen zorgen te maken. anders kun je nog kijken naar de nuvaring of implanon, dan hoef je nergens meer aan te denken. en seks met condoom is voor mannen inderdaad stukken minder lekker dan zonder.
pi_96654112
quote:

[..]

Daar was mijn pff ook helemaal niet voor, ik typte dat ik je 16 gokte, en op het moment dat ik het poste, had je net zelf geantwoord dat je 16 was. Daar was mijn pff voor ;)

Tuurlijk is 1 jaar op je 16e lang en ik weet dat je vraag serieus is. Ik vind/vond dat ook altijd zo'n dilemma aangezien ik helemaal niets heb met condooms.
pi_96654523
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef colty het volgende:

[..]

Daar was mijn pff ook helemaal niet voor, ik typte dat ik je 16 gokte, en op het moment dat ik het poste, had je net zelf geantwoord dat je 16 was. Daar was mijn pff voor ;)

Tuurlijk is 1 jaar op je 16e lang en ik weet dat je vraag serieus is. Ik vind/vond dat ook altijd zo'n dilemma aangezien ik helemaal niets heb met condooms.
Oh oke, sorry dan voor mijn reactie!
En jullie allemaal bedankt voor de reacties!
pi_96654878
de kans is er altijd maar die is zo miniscuul klein, als je de pil goed slikt en je wordt niet ziek dan is er zoiezo al maar 1% kans dat je zwanger raakt. Als je condoom gebruikt wordt deze kans verminderd naar ongeveer 0,01%. Als je niet zwanger wilt worden dus gewoon allebei slikken, condoom is wel zo veilig. Zonder condoom voel je wel meer maar je kan beter zorgen dat er gewoon geen kans is dat je zwanger raakt, met condoom kan ook leuk zijn en als hij niet met condoom wil...... dumpen :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:01:05 #18
191858 Arnevld
Omdat het kan
pi_96656013
Laat hem gewoon in je mond klaarkomen
Eindbaas jongeh!
pi_96656475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef Byte_Me het volgende:
en seks met condoom is voor mannen inderdaad stukken minder lekker dan zonder.
en voor vrouwen dan?
Rustig aan.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:16:08 #20
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96656858
Lees de bijsluiter van je pil. Meeste pil-varianten hebben een een veiligheid van 0.01% tot zelfs 0.001% dat je zwanger wordt. Maar de kans is er dus altijd.

Wil je 100% zekerheid moet je gewoon geen sex hebben.

Zijn jullie al lange tijd bij elkaar, gaat hij nooit vreemd en durf je een beetje te leven (je kan alles namelijk wel eng vinden) dan kan je het best zonder condoom doen. Maar ja, heb je extreem veel pech (die 1 op de 10.000 of zelfs nog meer) dan wordt je zwanger maar die kans is nagenoeg verwaarloosbaar.
Domo Arigato!
pi_96656864
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef Arnevld het volgende:
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:16:42 #22
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96656900
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef Arnevld het volgende:
Daar zal hij je sowieso dankbaar voor zijn :P
Domo Arigato!
  Redactie Games woensdag 11 mei 2011 @ 17:58:12 #23
181272 crew  Noppie2000
pi_96658933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

en voor vrouwen dan?
Voorvocht.
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:29:15 #24
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_96660258
Geven ze geen biologie meer op school?
pi_96660450
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

en voor vrouwen dan?
maakt niet uit voor vrouwen. een dildo is ook van plastic, vinden ze ook lekker.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:41:29 #26
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96667702
Ja er is een kans dat je zwanger wordt met de pil, die kans is er met condoom ook, scheuen en zo. Als je beide gebruikt is die kans nog kleiner.
Ik kan beamen dat het lekkerder is zonder condoom, maar als de vrouw eropstaat, dan doe ik het gewoon met condoom hoor. Als jij perse met condoom wilt, zeg dat tegen jou vriend en vertel je angsten er duidelijk bij. En als hij daar geen begrip voor op kan brengen zou ik toch wat vraagtekens bij wat jullie nou echt hebben gaan zetten.
Seks is minder maar nog steeds lekke en het aller belangrijkste is toch wel dat je je er beide prettig bij voelt, en niet dat je het puur doet om hem te behagen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_96667781
Binnen vaste relatie gewoon zonder doen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:34:48 #28
291329 De_Viborateur
aka De Terreinverkenner
pi_96675145
Telkens condooms kopen is wel duur.
Opgelost, slotje.
pi_96679197
gewoon neuke zonder condoom, anders dumpt je vriend je nog.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:50:32 #30
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_96679586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Frag_adder het volgende:
Ja er is een kans dat je zwanger wordt met de pil, die kans is er met condoom ook, scheuen en zo. Als je beide gebruikt is die kans nog kleiner.
Ik kan beamen dat het lekkerder is zonder condoom, maar als de vrouw eropstaat, dan doe ik het gewoon met condoom hoor. Als jij perse met condoom wilt, zeg dat tegen jou vriend en vertel je angsten er duidelijk bij. En als hij daar geen begrip voor op kan brengen zou ik toch wat vraagtekens bij wat jullie nou echt hebben gaan zetten.
Seks is minder maar nog steeds lekke en het aller belangrijkste is toch wel dat je je er beide prettig bij voelt, en niet dat je het puur doet om hem te behagen.
Bovenstaande is waar maar ik wil er iets aan toevoegen: ikzelf heb een gruwelijke hekel aan condooms omdat je er inderdaad minder van voelt, ik ze nooit bij de hand heb als ik ze nodig heb (want dan ben ik vaak al naakt en ik bewaar ze niet in mijn reet) en het opzoeken en omdoen is, voor mij, nogal een spanningsbreker. Het omdoen is trouwens ook leuk in het donker...
Als je de pil goed slikt dan gaat het helemaal goed komen wat betreft zwanger worden, over soa's kan ik niets zeggen maar je zou je allebei kunnen laten testen dan weet je dat ook zeker.
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:03:03 #31
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_96680226
Zeg nooit nooit maar met de pil ben je toch erg goed beschermd tegen zwangerschap.. meer dan met alleen een condoom. In principe kan je met de pil gewoon zonder verdere voorbehoedsmiddelen seks hebben.

De pil alleen beschermt natuurlijk niet tegen SOA maar dat is in dit geval zo goed als uitgesloten.

Dubbelop is niet nodig en het genot voor de man is vele malen groter.. zeggen ze ;)

Als je helemaal geen risico wilt lopen dan zou je geen seks moeten hebben. ;)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_96680504
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:33 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

maakt niet uit voor vrouwen. een dildo is ook van plastic, vinden ze ook lekker.
Mannen vinden een condoom erg als er geen sprake is van een relatie?
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:12:02 #33
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_96680602
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:09 schreef vergetenliefde het volgende:

[..]

Nee dan vinden ze het alleen maar handig :+
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:31:16 #34
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96681332
quote:

[..]

Ik heb het probleem van een condoom sowieso nooit begrepen. Ja ik ben het wel eens met Ramon83 dat het een redelijke mood killer is als je dat ding moet gaan pakken en loopt te klooien als je het om probeert te doen maar daar in tegen is het wel de enige bescherming tegen SOA's. Maar als je het een beetje tactisch aanpakt kan je die mood kill nog redelijk beperken, maar er een leuke pauze van ofzo...
Domo Arigato!
pi_96681376
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:31 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb het probleem van een condoom sowieso nooit begrepen. Ja ik ben het wel eens met Ramon83 dat het een redelijke mood killer is als je dat ding moet gaan pakken en loopt te klooien als je het om probeert te doen maar daar in tegen is het wel de enige bescherming tegen SOA's. Maar als je het een beetje tactisch aanpakt kan je die mood kill nog redelijk beperken, maar er een leuke pauze van ofzo...
omdat een man dan minder voelt schijnt het. Is het ook zo dat het dan minder lekker is?
pi_96681464
oplossing:
citroen boven zijn eikel uitpersen voor het naar binnen gaan,
dat icm met pil is 100% veilig!
pi_96681475
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:31 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Gewoon je chick aanvoelen huid-op-huid + je payload vrij in haar kunnen dumpen en het eruit zien lopen voegt toch echt een stuk meer toe aan de hele intimiteit en natuurlijkheid van de paarpartij. Gewoon aan de pil en allebei soa-vrij, prima.
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:40:19 #38
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96681643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef vergetenliefde het volgende:

[..]

omdat een man dan minder voelt schijnt het. Is het ook zo dat het dan minder lekker is?
Tja, zoveel minder voel je er nou ook weer niet van (het is geen dikke rubberen handschoen doe je er om heen doet ofzo). Als jij je er niet lekker bij voelt om het zonder te doen dan moet ie echt niet zeuren, nogmaals het is nou niet het grootste verschil, met of zonder.

quote:
14s.gif Op
donderdag 12 mei 2011 00:34 schreef sweetco het volgende:

oplossing:
citroen boven zijn eikel uitpersen voor het naar binnen gaan,
dat icm met pil is 100% veilig!
Kan JIJ niet eerst een citroen in je ogen doen voor dat je begint aan sex ofzo? ik denk dat dat nog het beste werkt bij jou. Even voor de duidelijkheid, 1 citroen zuur is PIJNLIJK als je dat er op doet (voor beide) 2 het kan de zuurgraad van je vagina behoorlijk om zeep helpen en de kans op schimmelinfecties dus flink vergroten. Gewoon niet doen dus!

quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:35 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Gewoon je chick aanvoelen huid-op-huid + je payload vrij in haar kunnen dumpen en het eruit zien lopen voegt toch echt een stuk meer toe aan de hele intimiteit en natuurlijkheid van de paarpartij. Gewoon aan de pil en allebei soa-vrij, prima.
Huid op huid geeft inderdaad een intiemer gevoel dat geef ik toe. De rest van de dingen is een kwestie van "smaak" en daar valt niet over te twisten. Dus of je het als man/vrouw lekkerder vind wanneer je het sperma de vrije loop kan laten lopen moet ieder voor zich bepalen.
Domo Arigato!
pi_96682712
quote:

[..]

ik zou best willen dat je gevaccineerd kon worden tegen alle SOA's, dan zou ik nooit meer condooms gebruiken. Een condoom is niet fijn, maar aids is erger.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:40 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Tja, zoveel minder voel je er nou ook weer niet van (het is geen dikke rubberen handschoen doe je er om heen doet ofzo). Als jij je er niet lekker bij voelt om het zonder te doen dan moet ie echt niet zeuren, nogmaals het is nou niet het grootste verschil, met of zonder.
ik vind het wel een behoorlijk groot verschil. als ik niet nuchter ben is het soms het verschil tussen wel en niet klaarkomen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 07:35:03 #40
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_96684119
Ik vind het verschil tussen met en zonder echt wel groot.
Mijn piellemans word zonder condoom ook gewoon een stuk harder.
Ik heb vaak genoeg vriendinnen gehad waarbij ze alleen de pil slikte tegen zwangerschap, en dat is nog ooit fout gegaan. Pil heeft een zekerheid van 99,9% zeggen ze, maar als je net die 0,1% bent, heb je daar geen fuck aan.
pi_96822792
Ik heb mijn vriend eerst gevraagd om een SOA test te doen. Toen 2 maandjes met gedaan en sindsdien niet meer. Zelf vind ik het ook prettiger zonder en ja ik slik de pil.
Je moet je gewoon bedenken dat je in de eerste week - bij goed gebruik - het meeste risico hebt om zwanger te worden. Dan kun je het of met condoom doen, of hij moet gewoon niet in je klaarkomen. De andere weken zou ik er met het juiste gebruik niet teveel zorgen over maken.
Houd wel in de gaten wanneer de pil minder betrouwbaar is, zoals bij diaree, overgeven.. enz.

Maar altijd gaat het er uiteindelijk om wat jij wilt, toch?
Are we meant to be sheep in the heard?
  zondag 15 mei 2011 @ 02:37:33 #42
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_96826126
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:03 schreef ondeugend het volgende:
Zeg nooit nooit maar met de pil ben je toch erg goed beschermd tegen zwangerschap.. meer dan met alleen een condoom. In principe kan je met de pil gewoon zonder verdere voorbehoedsmiddelen seks hebben.

De pil alleen beschermt natuurlijk niet tegen SOA maar dat is in dit geval zo goed als uitgesloten.

Dubbelop is niet nodig en het genot voor de man is vele malen groter.. zeggen ze ;)

Als je helemaal geen risico wilt lopen dan zou je geen seks moeten hebben. ;)
Dit x1000.

Al dat gezeik dat je een condoom én pil moet gebruiken tegen zwangerschap, hallo, waar denk je dat de pil voor gemaakt is...

En kom alsjeblieft dan niet aanzetten met het argument "Niet 100% betrouwbaar" want níets is 100% betrouwbaar. Zelfs niet neuken is niet 100% betrouwbaar (lees de Bijbel maar) :|W
WFPB!
pi_96829350
De kans is 2 op de 1000. Zowel bij een condoom als bij de pil. Gebruik je beide... dan is de kans dat je de Lotto wint groter dan dat je zwanger raakt.

Maar ik zou gewoon doen wat voor jou het beste voelt, dan heeft je vriendje maar een keer peg.
Je moet eerlijk zijn!
..
  zondag 15 mei 2011 @ 10:48:12 #44
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96829516
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:40 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Oneens.

Vind het met condoom feitelijk nauwelijks de moeite waard.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_96875960
Pil is net zo betrouwbaar als de vrouw in kwestie. Oftewel de kans dat jij dat ding verkeerd neemt en daardoor zwanger wordt is echt een miljoen keer groter dan dat die pil zelf niet werkt.
pi_96876248
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:49 schreef Fes1-2 het volgende:
Pil is net zo betrouwbaar als de vrouw in kwestie. Oftewel de kans dat jij dat ding verkeerd neemt en daardoor zwanger wordt is echt een miljoen keer groter dan dat die pil zelf niet werkt.
Dus als je de pil verkeert neemt krijg je een duizendling?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_96876364
met condoom is gewoon kut.. ik kan dan vaak niet eens klaarkomen en is echt een moodkiller..
Condoom gebruik ik alleen in de eerste 2 maand van een relatie.. gewoon een soa testje en zorgen dat ze aan de pil is. (in 99 vd 100 vrouwen wel)
sex wordt er 1000x beter van.. en stukken goedkoper..
pi_96877510
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:01 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Dus als je de pil verkeert neemt krijg je een duizendling?
Ik heb je oliedomme opmerking maar even gequote. Wel zo fijn voor iedereen hier.

Je studeert nog wiskunde ook :')
  maandag 16 mei 2011 @ 11:22:46 #49
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96878903
Wist je trouwens dat je, als je zwanger bent en de pil slikt, vaak toch wat bloed afscheidt, waardoor het lijkt dat je ongesteld bent, maar ondertussen ook gewoon zwanger bent! Niet dat ik je ongerust wil maken, maar het schijnt te gebeuren.

En je moet vooral doen waar je zelf achter staat. ^O^ Als jij niet gerust bent met alleen de pil en jij wil graag dat hij een condoom om doet, dan moet hij dat respecteren.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_96880514
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:44 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Ik heb je oliedomme opmerking maar even gequote. Wel zo fijn voor iedereen hier.

Je studeert nog wiskunde ook :')
Oh dat begrijp je verkeerd. Als ik een student had die hetzelfde riep zou ik precies hetzelfde hebben gezegd, in de hoop dat ze hun eigen opmerking eens preciezer onder de loep nemen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 16 mei 2011 @ 12:02:28 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96880631
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 02:37 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Dit x1000.

Al dat gezeik dat je een condoom én pil moet gebruiken tegen zwangerschap, hallo, waar denk je dat de pil voor gemaakt is...

En kom alsjeblieft dan niet aanzetten met het argument "Niet 100% betrouwbaar" want níets is 100% betrouwbaar. Zelfs niet neuken is niet 100% betrouwbaar (lees de Bijbel maar) :|W
Eens. Als je elkaar een jaar kent, monogaam bent en de pil slikt volgens de gebruiksaanwijzing is een condoom echt niet nodig hoor. De kans dat je bij correct pilgebruik zwanger wordt is echt zoo minimaal. Je kunt ook zo nu en dan eens een testje doen voor je eigen gemoedsrust.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:04:55 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96880737
Oja, ik en mijn vriendinnen zijn allemaal in de 30 en slikten al jaaaaren de pil zonder ooit ongewenst zwanger te raken. Toen we stopten waren sommigen zelfs in 1x al zwanger. Ik zelf na een kleine 2 maanden.
Is allemaal niks wetenschappelijks aan ofzo, maar voor mij bewijst het toch wel dat de pil gewoon prima zijn werk doet.
pi_96887318
Gisteren weer het gleufdier geneukt en haar kut volgespoten. Probeer het ook eens.
pi_96889128
Ik hoor je alleen maar over 'zwanger' worden maar heb je ook al gedacht aan de ziektes die je kunt krijgen als je het zonder condoom doet?
  maandag 16 mei 2011 @ 15:49:32 #55
337425 ramon83
pi_96889219
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef Knofje. het volgende:
Ik hoor je alleen maar over 'zwanger' worden maar heb je ook al gedacht aan de ziektes die je kunt krijgen als je het zonder condoom doet?
Pff heb je ook gedacht aan al die ziektes die je kunt krijgen zonder seks te hebben?
pi_96889684

[ Bericht 100% gewijzigd door Knofje. op 16-05-2011 16:01:48 ]
pi_96889729
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:49 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Pff heb je ook gedacht aan al die ziektes die je kunt krijgen zonder seks te hebben?
Maar die ziektes kun je weer niet krijgen van seks.
Die krijg je gewoon en kun je vaak niet voorkomen.
Bij soa's (waar ik het over heb) kan dat wel. ;)
pi_96889868
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Knofje. het volgende:

[..]

Maar die ziektes kun je weer niet krijgen van seks.
Die krijg je gewoon en kun je vaak niet voorkomen.
Bij soa's (waar ik het over heb) kan dat wel. ;)
Één gratis soatest en je bent daar ook weer klaar mee. 'nee teveel gedoe', haha, gelukkig is altijd onnatuurlijk neuken met betaalde condooms dat niet.
pi_96889895
gewoon laten testen op soa's allebei en dan mooi pil slikken en geen condoom.
Heb je de meeste lol en een optimaal gevoel ;)
  maandag 16 mei 2011 @ 16:12:10 #60
337425 ramon83
pi_96890144
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef Jurgen1990 het volgende:
gewoon laten testen op soa's allebei en dan mooi pil slikken en geen condoom.
Heb je de meeste lol en een optimaal gevoel ;)
Juist!

Ik word soms zo moe van mensen die denken dat als ze 'buiten' komen dat ze meteen het allergrootste gevaar lopen... Durf te leven!
pi_96890440
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef Transport_Ink het volgende:

[..]

Oneens.

Vind het met condoom feitelijk nauwelijks de moeite waard.
Mijn jonge heer gaat sip kijken van die dingen.
(zelfs alleen van de geur)
pi_96890616
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Één gratis soatest en je bent daar ook weer klaar mee. 'nee teveel gedoe', haha, gelukkig is altijd onnatuurlijk neuken met betaalde condooms dat niet.
Inderdaad. Ikzelf heb ook een test gedaan en doe het zonder condoom.
Maar bedoelde te zeggen dat ongewenst zwanger worden niet het enigste gevaar is van seks hebben. Aangezien TS het alleen daar over had.

Gewoon een condoom gebruiken voor soa's (als je niet getest bent) en tegen zwangerschap vertrouwen op de pil . :)
pi_96890793
en TS, ben je al zwanger of heb je al aids?
pi_96897530
doen waar je zelf mee eens bent. Laat je niet pushen en om lullen
pi_96897773
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:22 schreef Knofje. het volgende:

[..]

Inderdaad. Ikzelf heb ook een test gedaan en doe het zonder condoom.
Maar bedoelde te zeggen dat ongewenst zwanger worden niet het enigste gevaar is van seks hebben. Aangezien TS het alleen daar over had.

Gewoon een condoom gebruiken voor soa's (als je niet getest bent) en tegen zwangerschap vertrouwen op de pil . :)
Dat testen lijkt me nogal overbodig. :') TS en haar partner zijn beiden 16 en hebben het na een jaar samenzijn nu gedaan. Lijkt me dat ze wel echt elkaars eerste zijn hoor.
pi_96971764
Wat ik doe (is heel handig) is: Ik gebruik alleen de pil en voor de extra zekerheid doe ik elke 2 maanden een zwangerschapstest. Gewoon zon goedkope dunne dingetjes (http://www.sensitest.nl/). Dan kun je zonder condoom doen en heb je toch die zekerheid. Als je dan toch zwanger bent dan zou je als je zou willen het er nog op tijd uit kunnen laten halen aangezien je het elke twee maanden test. Maar goed, die keuze is voor iedereen anders. Ik voel me er in ieder geval wel zekerder door :).
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:08:34 #67
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_96972473
Neem een spiraaltje.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:55:58 #68
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_97039285
quote:

[..]

betekent niet dat je dan maar tralalie tralala sex kan hebben zonder condoom tegen je wil al ven je 60. als jij dat niet wil dan wil je dat niet. als hij je niet respecteerd DUMPEN!
op die leeftijd lijkt het als of hij de enige leuke knappe lieve begrijpende jongen op aarde is. maar dat is niet zo.
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_97058984
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:03 schreef ondeugend het volgende:

Want?

Dat ze voor het eerst neuken, wil niet zeggen dat hij andere zaken heeft gedaan. Plus maar hopen dat ie trouw is.

Van pijpen kan je dus ook SOA overdragen. Maar denk wel dat de kans klein is ja :Y
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')