Nee xD sorry maar uitmaken is echt geen optie want ik hou onwijs veel van hem en we hebben het al bijna een jaar!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:05 schreef LompeHork het volgende:
Die kans is er, als hij niet met condoom sex wilt; dumpen die handel.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:07 schreef xJustMex het volgende:
[..]
Nee xD sorry maar uitmaken is echt geen optie want ik hou onwijs veel van hem en we hebben het al bijna een jaar!
Klinkt als een jaar of 15/16.quote:
wat? het was een serieuze vraag hoor, en 1 jaar bij elkaar als je 16 bent is al best wel lang hoor voor onze leeftijdquote:
Tuurlijk, als je een baby bent van 1 jaar nog langer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef xJustMex het volgende:
[..]
wat? het was een serieuze vraag hoor, en 1 jaar bij elkaar als je 16 bent is al best wel lang hoor voor onze leeftijd
Daar was mijn pff ook helemaal niet voor, ik typte dat ik je 16 gokte, en op het moment dat ik het poste, had je net zelf geantwoord dat je 16 was. Daar was mijn pff voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef xJustMex het volgende:
[..]
wat? het was een serieuze vraag hoor, en 1 jaar bij elkaar als je 16 bent is al best wel lang hoor voor onze leeftijd
Oh oke, sorry dan voor mijn reactie!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef colty het volgende:
[..]
Daar was mijn pff ook helemaal niet voor, ik typte dat ik je 16 gokte, en op het moment dat ik het poste, had je net zelf geantwoord dat je 16 was. Daar was mijn pff voor
Tuurlijk is 1 jaar op je 16e lang en ik weet dat je vraag serieus is. Ik vind/vond dat ook altijd zo'n dilemma aangezien ik helemaal niets heb met condooms.
en voor vrouwen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef Byte_Me het volgende:
en seks met condoom is voor mannen inderdaad stukken minder lekker dan zonder.
Bovenstaande is waar maar ik wil er iets aan toevoegen: ikzelf heb een gruwelijke hekel aan condooms omdat je er inderdaad minder van voelt, ik ze nooit bij de hand heb als ik ze nodig heb (want dan ben ik vaak al naakt en ik bewaar ze niet in mijn reet) en het opzoeken en omdoen is, voor mij, nogal een spanningsbreker. Het omdoen is trouwens ook leuk in het donker...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Frag_adder het volgende:
Ja er is een kans dat je zwanger wordt met de pil, die kans is er met condoom ook, scheuen en zo. Als je beide gebruikt is die kans nog kleiner.
Ik kan beamen dat het lekkerder is zonder condoom, maar als de vrouw eropstaat, dan doe ik het gewoon met condoom hoor. Als jij perse met condoom wilt, zeg dat tegen jou vriend en vertel je angsten er duidelijk bij. En als hij daar geen begrip voor op kan brengen zou ik toch wat vraagtekens bij wat jullie nou echt hebben gaan zetten.
Seks is minder maar nog steeds lekke en het aller belangrijkste is toch wel dat je je er beide prettig bij voelt, en niet dat je het puur doet om hem te behagen.
Mannen vinden een condoom erg als er geen sprake is van een relatie?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maakt niet uit voor vrouwen. een dildo is ook van plastic, vinden ze ook lekker.
Nee dan vinden ze het alleen maar handigquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:09 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Mannen vinden een condoom erg als er geen sprake is van een relatie?
Ik heb het probleem van een condoom sowieso nooit begrepen. Ja ik ben het wel eens met Ramon83 dat het een redelijke mood killer is als je dat ding moet gaan pakken en loopt te klooien als je het om probeert te doen maar daar in tegen is het wel de enige bescherming tegen SOA's. Maar als je het een beetje tactisch aanpakt kan je die mood kill nog redelijk beperken, maar er een leuke pauze van ofzo...quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:09 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
omdat een man dan minder voelt schijnt het. Is het ook zo dat het dan minder lekker is?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb het probleem van een condoom sowieso nooit begrepen. Ja ik ben het wel eens met Ramon83 dat het een redelijke mood killer is als je dat ding moet gaan pakken en loopt te klooien als je het om probeert te doen maar daar in tegen is het wel de enige bescherming tegen SOA's. Maar als je het een beetje tactisch aanpakt kan je die mood kill nog redelijk beperken, maar er een leuke pauze van ofzo...
Gewoon je chick aanvoelen huid-op-huid + je payload vrij in haar kunnen dumpen en het eruit zien lopen voegt toch echt een stuk meer toe aan de hele intimiteit en natuurlijkheid van de paarpartij. Gewoon aan de pil en allebei soa-vrij, prima.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb het probleem van een condoom sowieso nooit begrepen. Ja ik ben het wel eens met Ramon83 dat het een redelijke mood killer is als je dat ding moet gaan pakken en loopt te klooien als je het om probeert te doen maar daar in tegen is het wel de enige bescherming tegen SOA's. Maar als je het een beetje tactisch aanpakt kan je die mood kill nog redelijk beperken, maar er een leuke pauze van ofzo...
Tja, zoveel minder voel je er nou ook weer niet van (het is geen dikke rubberen handschoen doe je er om heen doet ofzo). Als jij je er niet lekker bij voelt om het zonder te doen dan moet ie echt niet zeuren, nogmaals het is nou niet het grootste verschil, met of zonder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
omdat een man dan minder voelt schijnt het. Is het ook zo dat het dan minder lekker is?
Kan JIJ niet eerst een citroen in je ogen doen voor dat je begint aan sex ofzo? ik denk dat dat nog het beste werkt bij jou. Even voor de duidelijkheid, 1 citroen zuur is PIJNLIJK als je dat er op doet (voor beide) 2 het kan de zuurgraad van je vagina behoorlijk om zeep helpen en de kans op schimmelinfecties dus flink vergroten. Gewoon niet doen dus!quote:Op
donderdag 12 mei 2011 00:34 schreef sweetco het volgende:
oplossing:
citroen boven zijn eikel uitpersen voor het naar binnen gaan,
dat icm met pil is 100% veilig!
Huid op huid geeft inderdaad een intiemer gevoel dat geef ik toe. De rest van de dingen is een kwestie van "smaak" en daar valt niet over te twisten. Dus of je het als man/vrouw lekkerder vind wanneer je het sperma de vrije loop kan laten lopen moet ieder voor zich bepalen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon je chick aanvoelen huid-op-huid + je payload vrij in haar kunnen dumpen en het eruit zien lopen voegt toch echt een stuk meer toe aan de hele intimiteit en natuurlijkheid van de paarpartij. Gewoon aan de pil en allebei soa-vrij, prima.
ik zou best willen dat je gevaccineerd kon worden tegen alle SOA's, dan zou ik nooit meer condooms gebruiken. Een condoom is niet fijn, maar aids is erger.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:09 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
ik vind het wel een behoorlijk groot verschil. als ik niet nuchter ben is het soms het verschil tussen wel en niet klaarkomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:40 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja, zoveel minder voel je er nou ook weer niet van (het is geen dikke rubberen handschoen doe je er om heen doet ofzo). Als jij je er niet lekker bij voelt om het zonder te doen dan moet ie echt niet zeuren, nogmaals het is nou niet het grootste verschil, met of zonder.
Dit x1000.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:03 schreef ondeugend het volgende:
Zeg nooit nooit maar met de pil ben je toch erg goed beschermd tegen zwangerschap.. meer dan met alleen een condoom. In principe kan je met de pil gewoon zonder verdere voorbehoedsmiddelen seks hebben.
De pil alleen beschermt natuurlijk niet tegen SOA maar dat is in dit geval zo goed als uitgesloten.
Dubbelop is niet nodig en het genot voor de man is vele malen groter.. zeggen ze
Als je helemaal geen risico wilt lopen dan zou je geen seks moeten hebben.
Oneens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:40 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja, zoveel minder voel je er nou ook weer niet van (het is geen dikke rubberen handschoen doe je er om heen doet ofzo). Als jij je er niet lekker bij voelt om het zonder te doen dan moet ie echt niet zeuren, nogmaals het is nou niet het grootste verschil, met of zonder.
Dus als je de pil verkeert neemt krijg je een duizendling?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:49 schreef Fes1-2 het volgende:
Pil is net zo betrouwbaar als de vrouw in kwestie. Oftewel de kans dat jij dat ding verkeerd neemt en daardoor zwanger wordt is echt een miljoen keer groter dan dat die pil zelf niet werkt.
Ik heb je oliedomme opmerking maar even gequote. Wel zo fijn voor iedereen hier.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:01 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dus als je de pil verkeert neemt krijg je een duizendling?
Oh dat begrijp je verkeerd. Als ik een student had die hetzelfde riep zou ik precies hetzelfde hebben gezegd, in de hoop dat ze hun eigen opmerking eens preciezer onder de loep nemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:44 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik heb je oliedomme opmerking maar even gequote. Wel zo fijn voor iedereen hier.
Je studeert nog wiskunde ook![]()
Eens. Als je elkaar een jaar kent, monogaam bent en de pil slikt volgens de gebruiksaanwijzing is een condoom echt niet nodig hoor. De kans dat je bij correct pilgebruik zwanger wordt is echt zoo minimaal. Je kunt ook zo nu en dan eens een testje doen voor je eigen gemoedsrust.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:37 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dit x1000.
Al dat gezeik dat je een condoom én pil moet gebruiken tegen zwangerschap, hallo, waar denk je dat de pil voor gemaakt is...
En kom alsjeblieft dan niet aanzetten met het argument "Niet 100% betrouwbaar" want níets is 100% betrouwbaar. Zelfs niet neuken is niet 100% betrouwbaar (lees de Bijbel maar)
Pff heb je ook gedacht aan al die ziektes die je kunt krijgen zonder seks te hebben?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef Knofje. het volgende:
Ik hoor je alleen maar over 'zwanger' worden maar heb je ook al gedacht aan de ziektes die je kunt krijgen als je het zonder condoom doet?
Maar die ziektes kun je weer niet krijgen van seks.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:49 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Pff heb je ook gedacht aan al die ziektes die je kunt krijgen zonder seks te hebben?
Één gratis soatest en je bent daar ook weer klaar mee. 'nee teveel gedoe', haha, gelukkig is altijd onnatuurlijk neuken met betaalde condooms dat niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Knofje. het volgende:
[..]
Maar die ziektes kun je weer niet krijgen van seks.
Die krijg je gewoon en kun je vaak niet voorkomen.
Bij soa's (waar ik het over heb) kan dat wel.
Juist!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef Jurgen1990 het volgende:
gewoon laten testen op soa's allebei en dan mooi pil slikken en geen condoom.
Heb je de meeste lol en een optimaal gevoel
Mijn jonge heer gaat sip kijken van die dingen.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Oneens.
Vind het met condoom feitelijk nauwelijks de moeite waard.
Inderdaad. Ikzelf heb ook een test gedaan en doe het zonder condoom.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Één gratis soatest en je bent daar ook weer klaar mee. 'nee teveel gedoe', haha, gelukkig is altijd onnatuurlijk neuken met betaalde condooms dat niet.
Dat testen lijkt me nogal overbodig.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:22 schreef Knofje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ikzelf heb ook een test gedaan en doe het zonder condoom.
Maar bedoelde te zeggen dat ongewenst zwanger worden niet het enigste gevaar is van seks hebben. Aangezien TS het alleen daar over had.
Gewoon een condoom gebruiken voor soa's (als je niet getest bent) en tegen zwangerschap vertrouwen op de pil .![]()
betekent niet dat je dan maar tralalie tralala sex kan hebben zonder condoom tegen je wil al ven je 60. als jij dat niet wil dan wil je dat niet. als hij je niet respecteerd DUMPEN!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef xJustMex het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:03 schreef ondeugend het volgende:
De pil alleen beschermt natuurlijk niet tegen SOA maar dat is in dit geval zo goed als uitgesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |