quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:43 schreef borisz het volgende:
Restaurant naast ons gaat bijna open. Er is inmiddels een website met menukaart. www.boskookt.nl
Ik las het ja. Niets van meegekregenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Borisz?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ar-overvallers.dhtml
Wat heb je nou weer gedaan?
Ziet er best leuk uit. Je moet het maar eens uitproberen voor ons.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:43 schreef borisz het volgende:
Restaurant naast ons gaat bijna open. Er is inmiddels een website met menukaart. www.boskookt.nl
Asperges...een van de weinige dingen die ik niet zo lekker vindquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef krakkemieke het volgende:
Vanavond lekker asperges.![]()
Menu ziet er leuk uit Borisz. En speciaal voor jou: lamscurry!
Die wij afgelopen weekend op Texel hadden en waarvan ik nu een kilootje in de vriezer heb liggen zijn echt super. Echt nooit lekkerdere gegeten dan die.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:54 schreef Sarabi het volgende:
Asperges...een van de weinige dingen die ik niet zo lekker vind
Maar misschien gewoon nog nooit echt lekkere asperges op
De baas van de schouwburg heeft ook al voor 25 man gereserveerd eind meiquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit. Je moet het maar eens uitproberen voor ons.
Je praat er ook erg liefdevol overquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Die wij afgelopen weekend op Texel hadden en waarvan ik nu een kilootje in de vriezer heb liggen zijn echt super. Echt nooit lekkerdere gegeten dan die.
Even geheel terzijdequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar misschien gewoon nog nooit echt lekkere asperges op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hallo
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Even geheel terzijdeJe woont zeker niet in Brabant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hallo
Dan zou je het wel vaker horen
P. gebruikt het ook, en DE heb ik het ook zien gebuiken volgens mij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je woont zeker niet in Brabant?
Dan zou je het wel vaker horen
Ow dat weet ik niet....quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
P. gebruikt het ook, en DE heb ik het ook zien gebuiken volgens mij?
wat de asperges betreft: ik vind ze zeker niet vies, maar wat er nu zo ontzettend bijzonder aan is ontgaat mij ook.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Even geheel terzijdeGeen idee. Zeg ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hallo![]()
Onbwust dan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou, da's bij deze dan weer bevestigdquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef Sarabi het volgende:
en mensen uit de Achterhoek mij raar aankijken als ik het zeg
Nou ja, er zijn wel meer typische streekgebonden uitdrukkingen (en ik woon midden in een gebied waar ze veel voorkomen), ik vind dat altijd wel leuk. Maar volgens mij is het niet echt logisch Nederlandsquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet....
Weet alleen dat ik het hier wel vaker hooren mensen uit de Achterhoek mij raar aankijken als ik het zeg
Ook zo'n vage uitdrukking ja. Ik gebruik het niet, maar sinds Son me er op wees hoor ik het hier ook vaakquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef borisz het volgende:
Ik hoor hier ook nooit Van harte proficiat.Los hoor je het wel of van harte gefeliciteerd. Maar van harte proficiat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |