alle mannen kijken rond, en vrouwen ook hoor. Als je tot een andere haarkleur wordt aangetrokken is dat mooi maar als je gewoon ook gek bent op je vriendin en ook geil van haar wordt is er geen probleemquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:22 schreef Solid87 het volgende:
Ik heb een vriendin en zij is brunette, toch heeft ze goed looks en vind ik haar super aardig.
Maar de laatste tijd merk ik dat ik voor blondines en dames met roodhaar soms een grotere sexuele aantrekkingskracht heb dan voor haar.![]()
Zijn er mensen die dit fenomeen kennen en weten hoe hier mee om te gaan?
Want om de haverklap zit ik soms dames aan te gluren, terwijl ik verdomme weet dat dit niet de bedoeling is.Dan voel ik me schuldig tegenover m'n vriendin.
Verwarde TS
Ja dat zeker, maar soms heb je het idee dat je iets anders wilt o.o ... zo van: damn dat is een lekker ding denk je dan die zou ik ook wel willen nemen ... -.- en daarna denkt je geweten: nee godver no cheating you ass!! doe normaal... terwijl je andere kant weer zegt: sex sex sex sex sex...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
alle mannen kijken rond, en vrouwen ook hoor. Als je tot een andere haarkleur wordt aangetrokken is dat mooi maar als je gewoon ook gek bent op je vriendin en ook geil van haar wordt is er geen probleem
Ow ja ik heb dat altijd ookal heb ik een vriendin, maar dat heeft iedereen, iedereen vindt een ander iemand wel lekkerderquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:30 schreef Solid87 het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar soms heb je het idee dat je iets anders wilt o.o ... zo van: damn dat is een lekker ding denk je dan die zou ik ook wel willen nemen ... -.- en daarna denkt je geweten: nee godver no cheating you ass!! doe normaal... terwijl je andere kant weer zegt: sex sex sex sex sex...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:43 schreef LoederBroeder het volgende:
Ruilen? Mijn vriendin is blond maar ik ben meer van de brunettes.
Welke wil je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:00 schreef Solid87 het volgende:
[..]
heb je een pic van je vriendin? want anders no deal
![]()
geen van de drie. want de wenkbrauwen zijn fake en de dames zijn licht bruin getind. niet mijn ding...quote:
ja maar werkt dat dan wel goed?quote:
Zou jij het ook erg vinden als jouw vriendin anderen batst?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef Solid87 het volgende:
[..]
ja maar werkt dat dan wel goed?en hoe pak je zoiets aan zonder dat de ander jaloers wordt als wat. Want zodra mijn meid al zou weten dat ik iets met een ander zou doen voelt ze zich verdrietig of boos.
En dat vind ik dan niet echt nice voor haar.
Ja kijk eerlijk gezegd niet, maar zij bij mij dus wel. Zolang het maar safe is en er geen kinderen verwekt worden dankzij onbekenden vind ik alles goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:20 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Zou jij het ook erg vinden als jouw vriendin anderen batst?
Eerst zeg je dat je het niet erg zou vinden als een andere jongen haar batst en dan reageer je zo, jij weet ook niet wat je wilt.quote:
Probeer op een subtiele manier te brengen dat je benieuwd bent hoe blond of rood haar zal staan. Ga een keer met haar mee naar de kapsalon, en betaal haar knipbeurt, laat daarna haar nageltjes doen, en ga gezellig wat eten, eenmaal thuis geef je haar een lekkere massage.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:22 schreef Solid87 het volgende:
Ik heb een vriendin en zij is brunette, toch heeft ze goed looks en vind ik haar super aardig.
Maar de laatste tijd merk ik dat ik voor dames met rood en blond haar soms een grotere sexuele aantrekkingskracht heb dan voor haar.![]()
![]()
Want om de haverklap zit ik soms dames aan te gluren, terwijl ik verdomme weet dat dit niet de bedoeling is.Dan voel ik me schuldig tegenover m'n vriendin.
Verwarde TS
Dus er nog om gaan liegen ook ......quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Probeer op een subtiele manier te brengen dat je benieuwd bent hoe blond of rood haar zal staan. Ga een keer met haar mee naar de kapsalon, en betaal haar knipbeurt, laat daarna haar nageltjes doen, en ga gezellig wat eten, eenmaal thuis geef je haar een lekkere massage.
Suc6 verzekerd... kleine kans dat ze achterdochtig word, maar als je gewoon zegt, dat je haar eens lekker wou verwennen, zal ze dat op den duur wel geloven.
Welke leugen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef BYM het volgende:
[..]
Dus er nog om gaan liegen ook ......
Eerlijkheid duurt het langst, gewoon zeggen dat je rood haar opwindend vindt, en wil weten hoe het haar staat. Dan lieg je niks, en je motiveert de reden .......
Vooropgesteld dat je dat uit wil proberen dan ....
En hoe je dat verder toelicht en moet brengen, dat weet jij zelf het beste wij kennen je vriendin niet
antwoord= Ja, ben getrouwd met een brunette en zie soms weleens meisjes met rood haar en een bleke huid en denk danquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:22 schreef Solid87 het volgende:
Maar de laatste tijd merk ik dat ik voor dames met rood en blond haar soms een grotere sexuele aantrekkingskracht heb dan voor haar.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |