quote:Nee, daar staat dat je eerst een deskundige daarover raad moet plegen. Je dokter kan er meer over vertellen.
Op vrijdag 7 maart 2003 11:57 schreef fairy01 het volgende:
nog even een vraagje, bij mij staat op de verpakking:raadpleeg eerst een deskundige bij gelijktijdig gebruik van andere middelen en stimulerende middelen zoals cafeine.
Houd dat nou in dat ik geen cola meer mag drinken of gaat het over medicijnen met cafeine erin?
Maar zo nu en dan eentje is niet heel erg goed geloof ik, maar dit alles weet ik niet zeker Heb het ookmaar gehoord.
quote:Als je het bij 1 elke ochtend houdt, zou je hart niet uit je borstkas moetne kloppen en kun je extra vet verbranden
Op zondag 9 maart 2003 10:50 schreef kotsmongool het volgende:
Ik ben op zoek naar iets om sneller vet te verbranden. Ik train smiddags (cardio) en dacht er aan om na het ontbijt 1 stacker pil nemen en dat alleen op de dagen dat ik train. Kwa gezond eten zit het wel goed. Ik heb weleens met uitgaan ephedra supercaps (67mg ephedrine) genomen en als ik denk aan hoe ik me toen voelde zou ik daarbij echt nie bij willen trainen, geloof dat me hart zich dan uit me borstkas klopt maar das ook nie de normale hoeveelheid geloof ik. Ik dacht zelf aan stacker 2 efpedra vrij omdat ik dus van ephedra zo onrustig. Is stacker 2 ephedra 2 het beste voor mij om eens te proberen als hulpmiddel bij het trainen? Ik train nu alweer een poos maar het schiet nie echt op, ik zoek gewoon een extra steuntje.
Ik ben er nog nie helemaal uit welke stacker ik ga bestellen maar denk dat ik van de week gewoon de knoop doorhak en 1 ga proberen. Mocht het nie bevallen dan stop ik er gewoon mee
Ik heb alleen niet opeens buitengewoon veel energie ofzo.. maar op deze manier bevalt het me best!
Vanmorgen (11 uur) heb ik 3 boterhammen gegeten met smeerworst en een kopje thee, vanmiddag heb ik 3 uur gezwommen en heb daarna wat energiedrank (zonder cafeine) genomen en ik voel me top
Ga nu lekker met de hond naar het bos
groetjes
Het gaat echt heel goed Ik weet nog niet wat de weegschaal zegt, vandaag is dag 5 en ik heb me voorgenomen (hoe verleidelijk het ook is) om niet eerder dan donderdag op de weegschaal te gaan staan, dan ben ik dus een week bezig, omdat het anders misschien wel tegen kan vallen en het dan erg demotiverend is
Vandaar dat ik nog helemaal niks weet Ik merk zelf ook nog niks aan mijn lijf.
Vandaag heb ik een pakje crackers gegeten en een appel en 2 kopjes thee, mijn maag heeft wel honger, ikzelf niet
Ben blij dat het goedgaat met je! Ik hoop trouwens ook dat ik wat centimeters verlies, ik heb vanalles opgemeten, heb jij dat ook gedaan?
Ik weet trouwens niet of ik dit al heb vermeldt.. maar ik heb dus totaal GEEN last van bijwerkingen ofzo, ik hoor van veel mensen dat ze de eerste dagen last hadden van hartkloppingen maar ik had dat niet Gelukkig..
quote:Dat moet je ook niet doen natuurlijk. Bij 2 merkte ik dat al een beetje in het begin, wel een stuk meer energie 1 per dag in de ochtend / middag. Afhankelijk van de lengte van je dag en de plannen ivm het slapen gaan.
Op zondag 9 maart 2003 13:25 schreef kotsmongool het volgende:
Toen met die ephedra supercaps had ik er ook een stuk of 4 genomen in combi met drank, vandaar dat ik nogal hyper was, is ook eigenlijk totaal niet te vergelijken met in de ochtend 1 stacker pil nemenIk ben er nog nie helemaal uit welke stacker ik ga bestellen maar denk dat ik van de week gewoon de knoop doorhak en 1 ga proberen. Mocht het nie bevallen dan stop ik er gewoon mee
Zoals het er nu uitziet denk ik er trouwens toch over mezelf aan te melden bij een sportschool om het een en ander wat strakker te krijgen, want ik heb nogal last van wat slappe spieren en hangend vel...
Volgende week schijnt trouwens de Smaakpolitie Stackers in hun uitzending te gaan bespreken (volgende week woensdag dus), met dank aan hoe-die-nie voor het opletten
zou het dan toch de ephedra zijn wat het hongergevoel wegneemt?
http://sportsillustrated.cnn.com/baseball/news/2003/03/13/bechler_report_ap/
quote:Alles in overmaat is slecht, die vent had een véél te hoge dosis genomen, en daarbij nauwelijks gedronken op een hete dag en toch sporten....
Op vrijdag 14 maart 2003 11:13 schreef LeXtrema het volgende:
gewoon uberhaupt niet gebruiken......Ephedrine klemt bloedvaten af en verhoogt de lichaamstemperatuur...maakt daarmee meer kapot dan je besefthttp://sportsillustrated.cnn.com/baseball/news/2003/03/13/bechler_report_ap/
quote:yup, had laatst ook 4 om minder te eten tussen de maaltijden en 's avonds ... maar viel door de ephedra minder gemakkelijk in slaap ...
Op donderdag 13 maart 2003 13:53 schreef karian het volgende:
ik heb nu een tijdje stacker 2 zonder ephedra...gewoon eens kijken hoe of wat.
ik geloof wel dat ik me er happy bij voel omdat ik ietsje meer energie heb, maar ik heb nog steeds lekkere trek hoor!zou het dan toch de ephedra zijn wat het hongergevoel wegneemt?
quote:Idd, als je het met mate gebruikt is er niets aan de hand. Je hebt altijd van die mafketels die er dom mee omspringen en dat komt dan negatief in de media
Op vrijdag 14 maart 2003 11:53 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Alles in overmaat is slecht, die vent had een véél te hoge dosis genomen, en daarbij nauwelijks gedronken op een hete dag en toch sporten....
Is trouwens een prima combo, efedrine en caffeine. Niet donders link en je krijgt plenty energie. Ook niet zo gevaarlijk als hydroxycut of clenbuterol.
Als in: het liefst elke dag maar minstens 3 keer in de week stevig (ong 1 uur per keer) cardio en je suiker en vetconsumptie vooral 's avonds zwaar terugbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |