abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2003 @ 12:10:44 #201
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_8930839
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 11:57 schreef fairy01 het volgende:
nog even een vraagje, bij mij staat op de verpakking:

raadpleeg eerst een deskundige bij gelijktijdig gebruik van andere middelen en stimulerende middelen zoals cafeine.

Houd dat nou in dat ik geen cola meer mag drinken of gaat het over medicijnen met cafeine erin?

Nee, daar staat dat je eerst een deskundige daarover raad moet plegen. Je dokter kan er meer over vertellen.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_8933303
Vandaag voel ik me heel goed! Ik heb goed geslapen en ben net lekker naar het bos geweest met de hond, ik heb om 11 uur 1 boterham gegeten met vlokken en ik heb geen honger.
pi_8974772
Ik ben op zoek naar iets om sneller vet te verbranden. Ik train smiddags (cardio) en dacht er aan om na het ontbijt 1 stacker pil nemen en dat alleen op de dagen dat ik train. Kwa gezond eten zit het wel goed. Ik heb weleens met uitgaan ephedra supercaps (67mg ephedrine) genomen en als ik denk aan hoe ik me toen voelde zou ik daarbij echt nie bij willen trainen, geloof dat me hart zich dan uit me borstkas klopt maar das ook nie de normale hoeveelheid geloof ik. Ik dacht zelf aan stacker 2 efpedra vrij omdat ik dus van ephedra zo onrustig. Is stacker 2 ephedra 2 het beste voor mij om eens te proberen als hulpmiddel bij het trainen? Ik train nu alweer een poos maar het schiet nie echt op, ik zoek gewoon een extra steuntje.
pi_8975200
Ik geloof dat als je het wilt gebruiken om af te vallen moet zien als een kuur, dus je moet een regelmaat hebben, elke dag voor je ontbijt eentje bv, en dat kun je eventueel langzaam opbouwen naar maximaal 3 per dag.

Maar zo nu en dan eentje is niet heel erg goed geloof ik, maar dit alles weet ik niet zeker Heb het ookmaar gehoord.

zondag 9 maart 2003 @ 12:52:06 #205
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8976781
quote:
Op zondag 9 maart 2003 10:50 schreef kotsmongool het volgende:
Ik ben op zoek naar iets om sneller vet te verbranden. Ik train smiddags (cardio) en dacht er aan om na het ontbijt 1 stacker pil nemen en dat alleen op de dagen dat ik train. Kwa gezond eten zit het wel goed. Ik heb weleens met uitgaan ephedra supercaps (67mg ephedrine) genomen en als ik denk aan hoe ik me toen voelde zou ik daarbij echt nie bij willen trainen, geloof dat me hart zich dan uit me borstkas klopt maar das ook nie de normale hoeveelheid geloof ik. Ik dacht zelf aan stacker 2 efpedra vrij omdat ik dus van ephedra zo onrustig. Is stacker 2 ephedra 2 het beste voor mij om eens te proberen als hulpmiddel bij het trainen? Ik train nu alweer een poos maar het schiet nie echt op, ik zoek gewoon een extra steuntje.
Als je het bij 1 elke ochtend houdt, zou je hart niet uit je borstkas moetne kloppen en kun je extra vet verbranden
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8977751
Toen met die ephedra supercaps had ik er ook een stuk of 4 genomen in combi met drank, vandaar dat ik nogal hyper was, is ook eigenlijk totaal niet te vergelijken met in de ochtend 1 stacker pil nemen

Ik ben er nog nie helemaal uit welke stacker ik ga bestellen maar denk dat ik van de week gewoon de knoop doorhak en 1 ga proberen. Mocht het nie bevallen dan stop ik er gewoon mee

pi_8982444
Ik heb dus stacker 4 en ik heb totaal nergens last van, ik ben nu 4 dagen bezig, elke ochtend eentje en ik slaap perfect 's nachts, heb totaal GEEN honger, wel een knorrende maag maar geen eetlust dus.

Ik heb alleen niet opeens buitengewoon veel energie ofzo.. maar op deze manier bevalt het me best!

Vanmorgen (11 uur) heb ik 3 boterhammen gegeten met smeerworst en een kopje thee, vanmiddag heb ik 3 uur gezwommen en heb daarna wat energiedrank (zonder cafeine) genomen en ik voel me top

Ga nu lekker met de hond naar het bos

pi_9003747
en heaven hoe gaat ie nu want we zijn alweer even bezig... wat zegt je weegschaal? ik ben sinds vandaag overgestapt van 3 naar 4, eens kijken hoe deze bevalt heb 3 anderhalve week een per dag geslikt maar aangezien die op is heb ik maar 4 besteld omdat ik dacht dat die nieuwer en beter was eens kijken of het klopt. Afvallen gaat goed maar ik moet zeggen dat ik afgelopen week wel wat stress had en heel erg gelijnt hebt, wel gegeten maar super gezond en veeeeeel water.

groetjes

pi_9003935
Hai Fairy,

Het gaat echt heel goed Ik weet nog niet wat de weegschaal zegt, vandaag is dag 5 en ik heb me voorgenomen (hoe verleidelijk het ook is) om niet eerder dan donderdag op de weegschaal te gaan staan, dan ben ik dus een week bezig, omdat het anders misschien wel tegen kan vallen en het dan erg demotiverend is

Vandaar dat ik nog helemaal niks weet Ik merk zelf ook nog niks aan mijn lijf.

Vandaag heb ik een pakje crackers gegeten en een appel en 2 kopjes thee, mijn maag heeft wel honger, ikzelf niet

Ben blij dat het goedgaat met je! Ik hoop trouwens ook dat ik wat centimeters verlies, ik heb vanalles opgemeten, heb jij dat ook gedaan?

Ik weet trouwens niet of ik dit al heb vermeldt.. maar ik heb dus totaal GEEN last van bijwerkingen ofzo, ik hoor van veel mensen dat ze de eerste dagen last hadden van hartkloppingen maar ik had dat niet Gelukkig..

pi_9007412
quote:
Op zondag 9 maart 2003 13:25 schreef kotsmongool het volgende:
Toen met die ephedra supercaps had ik er ook een stuk of 4 genomen in combi met drank, vandaar dat ik nogal hyper was, is ook eigenlijk totaal niet te vergelijken met in de ochtend 1 stacker pil nemen

Ik ben er nog nie helemaal uit welke stacker ik ga bestellen maar denk dat ik van de week gewoon de knoop doorhak en 1 ga proberen. Mocht het nie bevallen dan stop ik er gewoon mee

Dat moet je ook niet doen natuurlijk. Bij 2 merkte ik dat al een beetje in het begin, wel een stuk meer energie 1 per dag in de ochtend / middag. Afhankelijk van de lengte van je dag en de plannen ivm het slapen gaan.
The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
  woensdag 12 maart 2003 @ 23:15:51 #211
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9077723
Ik gebruik nu bijna een maand stacker 4 en ben 6 kilo afgevallen .
Het gaat dus goed.Maar natuurlijk wel met Mate gebruiken .. maar dat geld voor alles
En als mensen niet weten hoe JIJ er mee omgaat mogen ze dus ook niet erover zeuren
ja okto moet met een C .. ik weet ut ! :)
  donderdag 13 maart 2003 @ 00:21:24 #212
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9079716
Ik ben eigenlijk van plan na een maand een rustpauze in te lassen, anders schijnt je lichaam er gewend aan te raken...
Ik merk het effect van stacker trouwens meer aan mijn lijf dan aan mijn gewicht. Ik ben wel 3 kilo afgevallen maar mijn lichaam is vooral weer terug in de staat die het een jaar geleden had: ik ben een aantal vetophopingen kwijt, mijn dijen, heupen en billen zijn strakker geworden, ik kan weer in mijn normale strakke heupbroeken en mijn armpjes zijn weer dunenr geworden. Ook zie ik het altijd meteen in mijn gezicht: ik krijg weer meer lijnen in mijn gezicht, m'n koppie is wat minder bol.

Zoals het er nu uitziet denk ik er trouwens toch over mezelf aan te melden bij een sportschool om het een en ander wat strakker te krijgen, want ik heb nogal last van wat slappe spieren en hangend vel...

Volgende week schijnt trouwens de Smaakpolitie Stackers in hun uitzending te gaan bespreken (volgende week woensdag dus), met dank aan hoe-die-nie voor het opletten

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 13 maart 2003 @ 01:11:49 #213
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9080706
He ja dat heb ik ook gezien, omdat ik dat zag bij de smaakpolitie ben ik eens gaan zoeke op fok
Ben benieuwd wat ze allemaal te melden hebben.
Niet veel goeds geloof ik
pi_9085597
nou ik weet nog niet of ik stacker 4 nou wel zo geweldig vind..... ik had eerst 3 maar het lijkt wel of 4 minder effect heeft dan 3 terwijl ik juist dacht dat het andersom zou zijn maarja misschien heb ik het de laatste dagen wel te druk gehad we gaan het meemaken maar ik ben wel geneigd om van 1 per dag naar 2 per dag te gaan....
pi_9089035
ik heb nu een tijdje stacker 2 zonder ephedra...gewoon eens kijken hoe of wat.
ik geloof wel dat ik me er happy bij voel omdat ik ietsje meer energie heb, maar ik heb nog steeds lekkere trek hoor!

zou het dan toch de ephedra zijn wat het hongergevoel wegneemt?

insufficient temptation
  vrijdag 14 maart 2003 @ 11:13:25 #216
50558 LeXtrema
Waar Lex is, is vuur...
pi_9112723
gewoon uberhaupt niet gebruiken......Ephedrine klemt bloedvaten af en verhoogt de lichaamstemperatuur...maakt daarmee meer kapot dan je beseft

http://sportsillustrated.cnn.com/baseball/news/2003/03/13/bechler_report_ap/

pi_9113319
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:13 schreef LeXtrema het volgende:
gewoon uberhaupt niet gebruiken......Ephedrine klemt bloedvaten af en verhoogt de lichaamstemperatuur...maakt daarmee meer kapot dan je beseft

http://sportsillustrated.cnn.com/baseball/news/2003/03/13/bechler_report_ap/

Alles in overmaat is slecht, die vent had een véél te hoge dosis genomen, en daarbij nauwelijks gedronken op een hete dag en toch sporten....
  vrijdag 14 maart 2003 @ 13:26:40 #218
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9115655
Ja dan zou ik ook niet goed worden
  vrijdag 14 maart 2003 @ 13:33:41 #219
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_9115864
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 13:53 schreef karian het volgende:
ik heb nu een tijdje stacker 2 zonder ephedra...gewoon eens kijken hoe of wat.
ik geloof wel dat ik me er happy bij voel omdat ik ietsje meer energie heb, maar ik heb nog steeds lekkere trek hoor!

zou het dan toch de ephedra zijn wat het hongergevoel wegneemt?

yup, had laatst ook 4 om minder te eten tussen de maaltijden en 's avonds ... maar viel door de ephedra minder gemakkelijk in slaap ...
heb nu dus ook 2 zonder eph., maar het hongergevoel blijft en je krijgt ook minder energie dan bij 4 ...
  vrijdag 14 maart 2003 @ 14:00:08 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9116597
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:53 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Alles in overmaat is slecht, die vent had een véél te hoge dosis genomen, en daarbij nauwelijks gedronken op een hete dag en toch sporten....

Idd, als je het met mate gebruikt is er niets aan de hand. Je hebt altijd van die mafketels die er dom mee omspringen en dat komt dan negatief in de media
pi_9132470
nu ik zo deze thread heb gelezen, ben ik er zeer geintreseerd er door geraakt, ik vind mezelf ook veels te dik, en er mag zeker wel 5/10 kilo af...dus ik vraag me af of voor mij ook in mijn voordeel werkt...werkt het trouwens ook zonder sporten?? of moet je juist sporten ?? , wat zou het beste voor mij zijn, je kan zoveel kiezen, ik weet het niet meer hoor, kan iemand mij erbij helpen? bedankt alvast
pi_9135269
Hrm ik vat dus echt het verschil met als die stackers niet, er zit allemaal efedrine en caffeine in, volgens mij is het gewoon elke keer een ander kleurtje pil en een potje maar doet het spul hetzelfde.

Is trouwens een prima combo, efedrine en caffeine. Niet donders link en je krijgt plenty energie. Ook niet zo gevaarlijk als hydroxycut of clenbuterol.

I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
pi_9135387
ik zie het verschil ook niet,maar toch wil ik weten welke nou het beste werkt....
pi_9167561
Morgen komt mijn pot met Stacker II pillen. Nadat ik bij Darkelf heb gezien dat zij al heel veel is afgevallen, wil ik toch ook graag deze pillen proberen.
#geen
pi_9168702
vergeet niet dat het alleen werkt als je zowel je dieet als je lichaamsbeweging op orde hebt.

Als in: het liefst elke dag maar minstens 3 keer in de week stevig (ong 1 uur per keer) cardio en je suiker en vetconsumptie vooral 's avonds zwaar terugbrengen.

I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')