abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8644491
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:44 schreef MissRotterdam het volgende:

[..]

enn ?? wat vind je er van ? ben nl erg beniewd

Tot nu toe vind ik het wel ok.

De eerste 2 dagen ene onrustig gevoel en een klein beetje hartkloppingen, ongeveer 3 uur nadat je de pil heb ingenomen. De dagen erna nergens last van gehad.

Ik merk het zeker al in mijn gewicht. Ik weet niet of dit kan, maar ik ben in 6 dagen tijd 1,5 kilo kwijt. Ik dnek ook merendeel vocht.

En je krijg zin in meer dingen....je wordt een beetje actief.

Ik heb geen last van slapeloosheid. Gister had ik de pil pas om half 2 ingenomen, omdat het niet eerder kon, en ik viel om 23:00 uur in slaap.

Maar ja niet iedereen heeft hetzelfde lichaam. Misschien reageerd jou lichaam heel anders en krijg je de eerste 2 dagen geen hartkloppingen en kan je om 2 uur 's nachts nog niet slapen.

Ik zal het gewoon proberen. Ik ben er tot nu toe heel erg blij mee!

pi_8644636
Hartkloppingen had ik alleen de eerste keer toen ik een kuurtje deed. En dat was na een week over. Verder ontzettende dorst dus ik dronk liters water per dag.

Nu paar weken geleden weer een pot gehaald, en geen bijwerkingen meer. Wel veel energie en amper honger. Hoe 'slecht' ook, voor mij werken ze prima. Ik train er 3 keer in de week bij en let wel een beetje op met eten, maar als extra steuntje werkt het bij mij goed.

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_8679716
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 12:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik weeg nu 81,3 kilo.

EN ik wil WEER 65 kilo wegen

Na een week!

Mijn gewicht is nu 79,8 kilo

Dus dat is al 1,5 kilo eraf!

Deze week ga ik stacker 2 keer per dag in nemen, ik benieuwd.

pi_8685948
Ik ben vandaag begonnen met stacker 5, ben benieuwd... Hongergevoel is in ieder geval minder
pi_8690266
Ik geloof dat stacker 4 puur voor afvallen bedoeld is ofzo? Dat raden ze tenminste aan op perfectbody.nl...

Ik denk dat ik en mijn vriendje ookmaar wat gaan bestellen Tot nu toe veel positieve verhalen! En das goed

maandag 24 februari 2003 @ 18:09:06 #181
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8690433
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik geloof dat stacker 4 puur voor afvallen bedoeld is ofzo? Dat raden ze tenminste aan op perfectbody.nl...

Ik denk dat ik en mijn vriendje ookmaar wat gaan bestellen Tot nu toe veel positieve verhalen! En das goed

Je kan beter doorgaan met de ww ipv dit spul te gaan gebruiken
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_8690590
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:09 schreef Scighera het volgende:

[..]

Je kan beter doorgaan met de ww ipv dit spul te gaan gebruiken

Wellicht ja, maar daar gaat dit topic niet over.
pi_8758988
jesus gata echt goed

2,5 kilo......

Haha!

Ik sport er ook bij

pi_8804439
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:58 schreef heaven7 het volgende:

Ik denk dat ik en mijn vriendje ookmaar wat gaan bestellen [img=29,15]i/s/yes.gif[/img] Tot nu toe veel positieve verhalen! En das goed

ben aan de stacker2 ephedra vrij... werkt perfect
pi_8804492
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 18:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

Je kan het het best voor je ontbijt nemen als je net bent opgestaan, dus op een lege maag! En een uurtje of 3 smiddags, weer op lege maag!
Niet later want dan kom je moeilijk in slaap. Neem het wel ALTIJD op een lege maag, werkt stukken beter!

dit is dus de grootste bullshit die er is.. Bij de smartshop hebben ze dat echt TOTAAL afgeraden... staat over al ook op www.perfectbody.nl en op de gebruiksaanwijzing dat het heel belangrijk is om eerst goed te ontbijten.. Maarre als je liever je lichaam kapot maakt.. aan jou de keus
Ik merk trouwens ook dat als ik eerst goed ontbijt ik totaal geen onrustig gevoel heb..
  zondag 2 maart 2003 @ 02:10:49 #186
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_8807089
Iemand toevallig ook een vergelijking tussen Ephidrine- en CLA-gebaseerde producten?
De drogist waar ik altijd m'n maaltijdvervangers haal adviseert (Bio-)CLA namelijk, maar die Ephidrineproducten lijken sterker te zijn... zit er hard over te denken ook Stacker 4 te proberen (nou ja, proberen.. je bent wel altijd meteen 30 euro kwijt en dat is voor mij *veel*, aan de andere kant ben ik dan minder kwijt aan slechte dingen )
(misschien dat er een algemeen topic kan komen waar uiteindelijk ervaringen van allerlei producten worden verzameld en naast elkaar gezet? Uiteraard met vaste regel dat het om *ervaringen* gaat en niet "je bent zo dik omdat je vast erg lui bent"-reacties)
pi_8807596
ik heb geen weegschaal maar merk dat mijn broeken lekkerder zitten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8808166
quote:
Op zondag 2 maart 2003 02:42 schreef DarkElf het volgende:
ik heb geen weegschaal maar merk dat mijn broeken lekkerder zitten
Hartstikke goed meis!!!
#geen
pi_8808169
quote:
Op zondag 2 maart 2003 03:41 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hartstikke goed meis!!!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8810722
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:16 schreef MissRotterdam het volgende:

[..]

dit is dus de grootste bullshit die er is.. Bij de smartshop hebben ze dat echt TOTAAL afgeraden... staat over al ook op www.perfectbody.nl en op de gebruiksaanwijzing dat het heel belangrijk is om eerst goed te ontbijten.. Maarre als je liever je lichaam kapot maakt.. aan jou de keus
Ik merk trouwens ook dat als ik eerst goed ontbijt ik totaal geen onrustig gevoel heb..

Ontbijten is de belangrijkste maaltijd van de dag! En stackers op een lege maag innemen is nou niet bepaald goed voor je... Voelt ook klote vind ik..
pi_8831932
Is het trouwens verantwoord om ibuprofen te slikken als je aan de stackers bent? Aangezien ik nogal eens menstruatiepijntjes heb En mijn vriend wel eens last heeft van hoofdpijn..
  maandag 3 maart 2003 @ 23:27:00 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8846048
Ik wilde even melden dat ik dankzij de hulp van ECA Stack al ongeveer 2,5 kilo ben afgevallen (nogmaals: niet alleen door de ECa Stack dus, die stelt me alleen in staat normaal te eten) en ik pas weer in mijn oude kleertjes
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8848891
Welke ECA stack gebruik jij? Ik had dacht ik gelezen dat jouw potje uit Amerika kwam. Ik ben gewoon nieuwsgierig.

groetjes Dutchasia

quote:
Op maandag 3 maart 2003 23:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wilde even melden dat ik dankzij de hulp van ECA Stack al ongeveer 2,5 kilo ben afgevallen (nogmaals: niet alleen door de ECa Stack dus, die stelt me alleen in staat normaal te eten) en ik pas weer in mijn oude kleertjes
A great pleasure in life is doing what people say you cannot do!!!
pi_8904377
hoi hier ben ik weer eens een keer, ben net twee weken in spanje geweest dus vandaar.... maargoed ik ben dus in de vakantie begonnen met stacker 3 en heb net 4 besteld want 3 was leeg. 3 gebruikte ik zo nu en dan als ik een heftige sportprestatie neer moest zetten en nu heb ik hem 1x per dag een week lang geprobeerd maar heb ook heel erg op mijn eten gelet, ben nu ongeveer anderhalve week verder en ben 3 en een halve kilo kwijt maar..... ik weet ook dat als je normaal gaat lijnen en veel water drinkt je dit in de eerste week ook kwijtraakt... het fijne vind ik alleen dat ik nu niet zo heel veel behoefte aan eten heb met de stacker dat merk ik wel heel sterk daar heb ik andere keren met lijnen veel meer moeite mee gehad maarja misschien komt het ook wel omdat ik heel erg van de weegschaal ben geschrokken
pi_8907806
Ik heb net mijn eerste genomen, vind het wel een beetje eng
pi_8909481
Hoi Heaven7,

Veel water drinken en langzaam opbouwen. 1 a 2 dagen per week niet nemen i.v.m. gewenning. Welke slik jij ? Ik ben benieuwd naar je resultaten.

groetjes Dutchasia

http://forum.body-fitness.nl
pi_8925291
Ik merkte niet veel, alleen werd ik heel duizelig en slap in het begin, later daarentegen kreeg ik meer energie en ik heb de hele dag geen honger gehad. Wel was mijn maag aan het knorren zeg maar, maar ik had zelf geen hongergevoel.

Verder heb ik een uur kranten gelopen en 3 kwartier op de hometrainer gezeten.

vrijdag 7 maart 2003 @ 01:07:21 #198
49109 toutunique
Winnaar Fok!Idols 3/2003
pi_8925375
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:28 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Te weinig beweging, en verkeerde en teveel voeding, soms icm een verstoorde stofwisseling.
Maar vaak heeft dat een dieper liggende oorzaak die minder makkelijk aan te pakken is. Het is iig vaak niet zomaar een kwestie van discipline en wilskracht.
Door pilletjes als Stacker kun je het symptoom misschien wel aanpakken (overgewicht) maar de oorzaak absoluut niet. Daarom denk ik dat die pillen alleen tijdelijk werken, tenzij je ze je hele leven blijft slikken en dat lijkt me niet echt een goed idee (iemand Requiem For A Dream gezien?)

Ja goeie film!! Die oude vrouw gebruikte ook een soort Stackers. Is inderdaad een soort speed. Tanden vallen uit je gaat als een trein, je wordt er verslaafd aan. Alles voor het modebeeld
Alles wat ik schrijf is slechts een uiting van mijn essentie. Gezien die niet beschrijfbaar is, kan ik moeilijk uitleggen waarom ik dit schrijf.
pi_8929931
hello,

intussen is het alweer anderhalve week geleden dat ik met stacker 3 ben begonnen en vandaag heb ik stacker 4 binnengekregen dus die gaan we morgen proberen. Intussen slik ik er 1 per dag, dat vind ik voorlopig genoeg bovendien vind ik het een crime om die dingen door te slikken en ben ik 4 kilo afgevallen maar...... ik drink gigaveel water en eet alleen maar gezond wat ik ervoor niet deed....

Trouwens volgens mij is 4 specifiek om te helpen bij het afvallen en niet echt meer om beter te presteren tijdens sporten of lees ik dat nou verkeerd?

pi_8930505
nog even een vraagje, bij mij staat op de verpakking:

raadpleeg eerst een deskundige bij gelijktijdig gebruik van andere middelen en stimulerende middelen zoals cafeine.

Houd dat nou in dat ik geen cola meer mag drinken of gaat het over medicijnen met cafeine erin?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')