abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8550337
WTF, verbaasd ben ik dit alles aan het lezen... Lezen jullie niet de waarschuwing op de potjes? Die shit is zoooo slecht voor je. Ik ken ze, ken mensen die ze gebruikt hebben en ken mensen die er 'ziek' door zijn geworden. Laten we zeggen, dat het op het randje was...

Gebruik je het om af te vallen -> kies een andere methode
Gebruik je het om het XTC-achtige effect -> als je ook 'gewone' pillen slikt -> ga maar door, je wordt wel volwassen...

Nec scire fas est omnia...
  dinsdag 18 februari 2003 @ 09:08:12 #127
46259 _Snowball_
dan zal 't wel zo zijn
pi_8552029
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 01:10 schreef zjieb het volgende:
WTF, verbaasd ben ik dit alles aan het lezen... Lezen jullie niet de waarschuwing op de potjes? Die shit is zoooo slecht voor je. Ik ken ze, ken mensen die ze gebruikt hebben en ken mensen die er 'ziek' door zijn geworden. Laten we zeggen, dat het op het randje was...

Gebruik je het om af te vallen -> kies een andere methode
Gebruik je het om het XTC-achtige effect -> als je ook 'gewone' pillen slikt -> ga maar door, je wordt wel volwassen...

het verbaast mij toch wel dat er altijd mensen zijn die reageren in dit soort topics om ff te melden dat iedereen zo slecht en ongezond bezig is. Dat was toch niet de vraag in dit topic???
Ik denk dat iedereen wel kan lezen wat er op die potjes staat hoor, en da'n zo'n opmerking van "ga maar door, je wordt wel volwassen" vind ik echt zwaar overbodig!
Het gaat weer helemaal nergens over
pi_8555979
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
. Ik zal me morgenochtend wel even wegen. EN dan zet ik na een maand neer wat ik dan weeg....

Ik ben reuze benieuwd of het werkt.....

Trouwens die pillen stinken wel hoor

Ik weeg nu 81,3 kilo.

EN ik wil WEER 65 kilo wegen

pi_8556282
He. ik heb de griep, don't be so hard on me

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 18-02-2003 15:03]

dinsdag 18 februari 2003 @ 12:56:51 #130
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8556876
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 00:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga -denk ik- vanaf vanmorgen weer beginnen met ECA Stack. Ik heb een pot met 120 capsules. Na elke maand moet je ook weer een maand stoppen, is mij ooit 's verteld. Ik kan er dus meer als een half jaar mee verder. Ik kreeg nog een berichtje via ICQ:
[..]

En heb dit gereplied:
je hebt JUISt discipline nodig om stackers werkende te krijgen..
je moet ernaast nl. bewegen.
stackers zijn geen wondermiddel, maar een hulpmiddel..

Ik hoop dat dit ook duidelijk is...
Het is een geen grappig snoepje wat je van je overgewicht af zal helpen... daarom ga ik het ook niemand aanraden..

I agree. Pas als het niet lukt met sporten/veel bewegen , gezond en met mate eten, dan pals met mate(!) een pilletje gebruiken.....
Daarnaast ils langzaam afvallen op natuurlijke wijze beter voor je lichaam dan snel met behulp van supplementen.
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  dinsdag 18 februari 2003 @ 14:00:52 #131
3518 Patrique
I'm right, who're yo
pi_8558609
quote:
Op ** schreef *xxx* het volgende:

[..]

Eh, ik had het prettig gevonden als je dit even NIET op fok! had gezet eigenlijk..

Ik heb het toch niet voor niets via icq aan je gevraagd

euh... wie kan dan ruiken van wie het berichtje af kwam? Juist ja.. niemand.. maar nu openbaar je jezelf... wie is er hier nou niet slim?

Anyway.. edit je post als je dit niet publiek gemaakt wil zien worden.. ik heb je naam in de quote ook al weggehaald Lief he

Grunn o/
  dinsdag 18 februari 2003 @ 14:20:53 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8559037
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 12:31 schreef XXX het volgende:

[..]

Eh, ik had het prettig gevonden als je dit even NIET op fok! had gezet eigenlijk..

Oh was JIj dat? Sorry, ik herkende je niet aan je nick.
Ik heb het al weggehaald, haal jij het ook nog even uit je quote?
En de enige manier voor je vriend om uberhaupt af te vallen is met discipline, die pillen helpen niet als je er verder niets naast doet.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 18 februari 2003 @ 14:25:21 #133
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8559150
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 schreef iemand het volgende:

[..]

Ik heb je berichtje anoniem neergezet, door erover te beginnen weet men nu dat jij het bent.
Ik vond het gelijk een goed advies voor anderen, vandaar dat ik het hier neerzette
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8559155
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 14:00 schreef Patrique het volgende:

[..]

euh... wie kan dan ruiken van wie het berichtje af kwam? Juist ja.. niemand.. maar nu openbaar je jezelf... wie is er hier nou niet slim?

Anyway.. edit je post als je dit niet publiek gemaakt wil zien worden.. ik heb je naam in de quote ook al weggehaald Lief he

echt slim is ze niet nee..
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_8560342
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 14:25 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

echt slim is ze niet nee..

*proest*
pi_8560490
quote:
Op maandag 17 februari 2003 22:45 schreef heaven7 het volgende:
Kun je het nou ook ergens in een gewone winkel krijgen? Of kun je er echt alleen maar aan komen via internet? En dan doel ik op drogisterijen oid, en niet een of andere vage drugsshop in Amsterdam ofzo
Jawel in de drogist (DA bij ons in de buurt)--> zeedruif... maar dat is lang niet zo sterk het is wel ephedra. Het staat bij de vitamines
  dinsdag 18 februari 2003 @ 15:29:34 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8560788
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 15:19 schreef Radiohoofdje het volgende:

[..]

Jawel in de drogist (DA bij ons in de buurt)--> zeedruif... maar dat is lang niet zo sterk het is wel ephedra. Het staat bij de vitamines

Volgens mij doen die niet hetzelfde of zegt de verpakking van wel?
pi_8564319
Hallo,
Toevallig weet ik redelijk veel van ephedra. De nederlands warenwet zegt dat je maximaal 49 mg ephedrine per dag mag nemen. Dit is geen wet maar een advies.
Ephedrine is de werkzame stof in ephedra en dus in de meeste stackers. Meestal komt dit overeen met 1 capsule per dag. Twee jaar geleden mocht je nog 200 mg en over een jaar waarschijnlijk nog maar 8 mg
Als je gewoon gezond bent kan ephedra absoluut geen kwaad zeker niet als je eens wat meer neemt voor een avond stappen ofzo. Je kunt het vergelijken met adrenaline, of het gevoel dat je 15 bakken koffie op hebt;-) Kijk ook eens op mijn site http://www.ephedra.nu
pi_8597796
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 09:08 schreef _Snowball_ het volgende:

[..]

het verbaast mij toch wel dat er altijd mensen zijn die reageren in dit soort topics om ff te melden dat iedereen zo slecht en ongezond bezig is. Dat was toch niet de vraag in dit topic???
Ik denk dat iedereen wel kan lezen wat er op die potjes staat hoor, en da'n zo'n opmerking van "ga maar door, je wordt wel volwassen" vind ik echt zwaar overbodig!

De vraag van het topic was: Wie heeft ervaring met Stacker?
Antwoord: ik dus en dat was een negatieve ervaring. Vandaar mijn post.

En het feit dat iedereen wel kan lezen wat er op die potjes staat: bij deze middelen worden de bijwerkingen onderschat door gebruikers.

Wat betreft volwassen worden -> ik hoop voor je dat je deze shit niet meer slikt als je 30+ bent. Goed voorbeeld ben je dan...

pi_8597860
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 17:54 schreef Sanksy het volgende:

Als je gewoon gezond bent kan ephedra absoluut geen kwaad zeker niet als je eens wat meer neemt voor een avond stappen ofzo. Je kunt het vergelijken met adrenaline, of het gevoel dat je 15 bakken koffie op hebt;-) Kijk ook eens op mijn site http://www.ephedra.nu

Klopt, maar de mensen die het gebruiken om af te vallen, slikken niet AF en TOE naar gebruiken het als medicijn/wondermiddel. Laat duidelijk zijn, dat wanneer je die rommel slikt en je tegelijkertijd niet je leefpatroon (dieet/sporten etc.) verandert, je overgewicht weer net zo snel terug is op het oude niveau...
pi_8601405
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 01:10 schreef zjieb het volgende:
Ik heb de waarschuwing op de potjes gelezen ja. Maaruh ik slik het nu al 4 dagen.....na 3 uurtjes alleen een onrustig gevoel, en dan wordt ik superactief, en ga ik enthousiast buiksperoefeningen doen

Ik drink er ook veel bij. EN ik heb rond een uur of 3/4 geen trek. Mijn hongergevoel neemt af. EN om half 6/6 uur krijg ik weer honger.

Als ik hier mee een paar kilo mee kan afvallen, dan heb ik het er voor over om die pillen te slikken. Ik heb alles al geprobeerd en niets hielp. Ik slik nu al 4 dagen, en ben 1,3 kilo kwijt, merendeel vocht natuurlijk. Ik moet die 15 kilo eraf halen, en dat doe ik MET stacker 4.

Mijn nichtje heeft ook stacker en is in 2 maanden tijd 10 kilo kwijt en dat wil ik ook!!!!!!!!!!!!!!!

donderdag 20 februari 2003 @ 12:20:23 #142
43276 Scighera
pi_8604647
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 09:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb de waarschuwing op de potjes gelezen ja. Maaruh ik slik het nu al 4 dagen.....na 3 uurtjes alleen een onrustig gevoel, en dan wordt ik superactief, en ga ik enthousiast buiksperoefeningen doen

Ik drink er ook veel bij. EN ik heb rond een uur of 3/4 geen trek. Mijn hongergevoel neemt af. EN om half 6/6 uur krijg ik weer honger.

Als ik hier mee een paar kilo mee kan afvallen, dan heb ik het er voor over om die pillen te slikken. Ik heb alles al geprobeerd en niets hielp. Ik slik nu al 4 dagen, en ben 1,3 kilo kwijt, merendeel vocht natuurlijk. Ik moet die 15 kilo eraf halen, en dat doe ik MET stacker 4.

Mijn nichtje heeft ook stacker en is in 2 maanden tijd 10 kilo kwijt en dat wil ik ook!!!!!!!!!!!!!!!

10 kilo in 2 maanden is teveel voor het lichaam 2/3kilo per maand is beter (kan de huid het bij houden)
pi_8604730
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 17:54 schreef Sanksy het volgende:
Hallo,
Toevallig weet ik redelijk veel van ephedra. De nederlands warenwet zegt dat je maximaal 49 mg ephedrine per dag mag nemen. Dit is geen wet maar een advies.
Ephedrine is de werkzame stof in ephedra en dus in de meeste stackers. Meestal komt dit overeen met 1 capsule per dag. Twee jaar geleden mocht je nog 200 mg en over een jaar waarschijnlijk nog maar 8 mg
in stacker 4 zit geen ephedra.
  donderdag 20 februari 2003 @ 12:36:40 #144
43276 Scighera
pi_8605015
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:23 schreef realist_ik het volgende:

[..]

in stacker 4 zit geen ephedra.

Are you sure?

quote:
Each capsule contains:

A proprietary blend of 550 mg Sida Cordifolia (from leaves and stems supplying 25 mg ephedrine alkaloids), Kola Nut Extract (from seeds supplying 200 mg caffeine alkaloids), Citrus Aurantium (from fruit supplying 6 mg synephrine) Guggulsterone (from the whole plant).

niet veel maar wel wat

pi_8605658
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:36 schreef Scighera het volgende:

[..]

Are you sure?

quote:
Each capsule contains:

A proprietary blend of 550 mg Sida Cordifolia (from leaves and stems supplying 25 mg ephedrine alkaloids), Kola Nut Extract (from seeds supplying 200 mg caffeine alkaloids), Citrus Aurantium (from fruit supplying 6 mg synephrine) Guggulsterone (from the whole plant).

niet veel maar wel wat

ow ...
stacker2 is degene zonder ephedra ...
http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=225&pname=Stacker%202%20Efedra%20vrij&bname=NVE%20Stacker
  donderdag 20 februari 2003 @ 13:08:57 #146
46259 _Snowball_
dan zal 't wel zo zijn
pi_8605779
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 00:01 schreef zjieb het volgende:

[..]

De vraag van het topic was: Wie heeft ervaring met Stacker?
Antwoord: ik dus en dat was een negatieve ervaring. Vandaar mijn post.

En het feit dat iedereen wel kan lezen wat er op die potjes staat: bij deze middelen worden de bijwerkingen onderschat door gebruikers.

Wat betreft volwassen worden -> ik hoop voor je dat je deze shit niet meer slikt als je 30+ bent. Goed voorbeeld ben je dan...

nou als je in mn profiel kijkt zie je dat ik geen 30+ ben...en ja ik heb die shit wel geslikt...maar wie heeft het ook over voorbeelden stellen.

En dat je hebt gezien dat het bij andere fout gaat wilt niet perse zeggen dat het bij iedereen fout gaat! Mischien geloof je het niet, maar er zijn echt mensen die de beschrijving op zo'n potje lezen, en ook wel de risico's hiervan snappen.:Y

Maargoed de enige reden dat ik zo op jou post reageerd is omdat er altijd mensen zijn die reageren op dit soort topics alsof iedereen die, in dit geval stackers, die dingen wel eens heeft geprobeerd automatisch niet weet wat de gevolgen zijn, en dom bezig zouden zijn. Geef gewoon je eigen ervaring en laat andere in hun waarde.:D

pi_8606694
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:08 schreef _Snowball_ het volgende:

[..]

nou als je in mn profiel kijkt zie je dat ik geen 30+ ben...en ja ik heb die shit wel geslikt...maar wie heeft het ook over voorbeelden stellen.

EN ben je er van afgevallen.......je heb stacker ook gebruikt....slechte ervaringen ermee?
  donderdag 20 februari 2003 @ 13:59:45 #148
46259 _Snowball_
dan zal 't wel zo zijn
pi_8606987
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:47 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

EN ben je er van afgevallen.......je heb stacker ook gebruikt....slechte ervaringen ermee?

ik ben er een beetje van afgevallen..niet veel. Ik heb wel eens hartkloppingen ervan gehad, maar dat was alleen toen ik eigenwijs werd, en er meer ging slikken als volgens de verpakking was toegestaan, dus eigen schuld.
Ik vind dit zelf geen goed spul om af te vallen!
pi_8607031
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:59 schreef _Snowball_ het volgende:

[..]

Ik vind dit zelf geen goed spul om af te vallen!

Je gaat er minder van eten en hetgene je wel eet wordt sneller verbrand wat op zijn beurt weer resulteert in meer energie waardoor je meer zin hebt om te sporten en dat helpt dan ook weer bij het afvallen.
Dus: minder eten en meer sporten ... beter toch?
  donderdag 20 februari 2003 @ 14:09:09 #150
46259 _Snowball_
dan zal 't wel zo zijn
pi_8607162
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 14:02 schreef realist_ik het volgende:

[..]

Je gaat er minder van eten en hetgene je wel eet wordt sneller verbrand wat op zijn beurt weer resulteert in meer energie waardoor je meer zin hebt om te sporten en dat helpt dan ook weer bij het afvallen.
Dus: minder eten en meer sporten ... beter toch?

ja ok er zijn veel mensen die ik ken die er wel van zijn afgevallen...dus mischen typ ik het wel verkeerd.
voor mij heeft het niet goed gewerkt, maar ik ken andere bij wie hel wel heeft gewerkt.
werd er alleen maar hyperactief van...maar ook al deed er er bij sporten, dan nog viel ik erg weinig af....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')