abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2003 @ 19:13:48 #101
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8180305
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik me er juist beter door ging voelen, maar daar lees je ook volledig overheen. Op een bepaald punt zou je je er gewoon bij neer kunnen leggen dat bepaalde mensen voor stacker kiezen en andere niet. Bovendien is die discussie offtopic: begin er maar een nieuw topic over of zo.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 30 januari 2003 @ 10:43:25 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8181345
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:57 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Hoho... de laatste keer dat ze hier heeft gepost was 20 juni. Dus... dat was RUIM voordat ze zwanger werd. Tegenwoordig is iemand 9 maanden zwanger en geen 14 maanden!!!
Dus wie weet is ze allang gestopt!

Duh, niet naar de datum van de openings post gekeken.
Gelukkig maar dat sommige mensen dat wel doen.

Mental note: kijken naar datum openings post

donderdag 30 januari 2003 @ 11:03:14 #103
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8181588
ik zal niet meer reageren, hoor Semtex
Maar bedenk goed, dat beter voelen niet perse beter zijn betekend.

hoef je niet meteen je tong uit te gaan steken...(je plaatje)

Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_8184200
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:52 schreef Goofup het volgende:

[..]

Ik vraag me dan dus af hoe zwaar je dan weegt(/woog).

Ik gebruik zelf geen stackers (niet dat ik er nooit aan zou beginnen maar er zit een stofje in waar ik niet tegen kan).
De reden dat ik dan toch reageer is dat ik denk ik toch prima mee kan voelen met degenen die het wel gebruiken (ik gebruik wel een ander soort efedrine, maar veel minder sterk) en ik ken de problemen van het willen afvallen en het toch niet voor elkaar weten te krijgen goed, dus ik dacht dat mijn reaktie toch niet geheel offtopic was.

Daarnaast ben ik alle vooroordelen een beetje beu, de meeste mensen weten wel waar ze aan beginnen, en als ze vragen hebben is het forum op zich een prima manier om ze te stellen. Maar met al die neerbuigende reakties wordt het zo zinloos allemaal...

Ik weeg nu btw (wat dat vroeg je dus) 76,5 kg. Ik heb 88 kg gewogen, maar ook 62 (bij dezelfde lengte)... (als ik een jojosmiley had zou die hier komen, maar die heb ik niet dus laat ik het bij deze

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8213818
wat is eik precies het verschil tussen Stackers 2-3-4 en ?Super-stackers? zit er verschil in werkende stoffen in of is het alleen de dosis?
  zaterdag 1 februari 2003 @ 18:44:08 #106
37938 krissie
life is just the way it is
pi_8223347
en je hebt ook stack II is dat weer anders als stacker 2??????

ps wie gebruikt stack II? dus niet stacker 2

krissy
pi_8223627
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.ik gebruik smorgens stacker 2 en smiddags stack 5 omdat die minder heftig is en ik dan gewoon kan slapen
pi_8224353
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:44 schreef krissie het volgende:
en je hebt ook stack II is dat weer anders als stacker 2??????

ps wie gebruikt stack II? dus niet stacker 2

Stack II gebruik ik nu weer een poosje, doe wel vaker even een 'onderhoudskuurtje'

Heb ooit gehoord dat Stack II het sterkst zijn, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Zal eens gaan zoeken zometeen.

Verder alleen de eerste keer dat ik een kuurtje deed last van gehad, slecht slapen en af en toe hartkloppingen. O ja en een vreselijk vieze smaak in je mond.. Maar nu nergens geen last van. Maak potje leeg en dan kap ik er weer een tijd mee.

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 19:49:50 #109
37938 krissie
pi_8224513
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:38 schreef josja het volgende:

[..]

Stack II gebruik ik nu weer een poosje, doe wel vaker even een 'onderhoudskuurtje'

Heb ooit gehoord dat Stack II het sterkst zijn, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Zal eens gaan zoeken zometeen.

Verder alleen de eerste keer dat ik een kuurtje deed last van gehad, slecht slapen en af en toe hartkloppingen. O ja en een vreselijk vieze smaak in je mond.. Maar nu nergens geen last van. Maak potje leeg en dan kap ik er weer een tijd mee.

jah maar is ut nu echt dat je ervan afvalt? of krijg je alleen maar een enorme energie stroom? ik heb gehoort dat het een naaper is van de normale stacker producten.

maar ben je er ook veel bij afgevallen en geeft het je echt lekker veel energie.

hoeveel slikte je er per dag? en hoelang gaf 1 pil je energie??? ben je tevree met het product??

krissy
pi_8233450
Ik had gelezen in een blad dat Stackers de lust ontneemt om te gaan sexen.. hebben jullie daar ook ervaring mee? Of hadden jullie daar geen last van?
pi_8234267
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 22:55 schreef [Efink] het volgende:
wat is eik precies het verschil tussen Stackers 2-3-4 en ?Super-stackers? zit er verschil in werkende stoffen in of is het alleen de dosis?
Stacker 4 is in princiepe verder doorontwikkeld als stacker 2 en 3 en dus beter. Stacker 5 is een milde stacker voor mensen die de andere stackers te heftig vonden...
  zondag 2 februari 2003 @ 13:30:10 #112
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8235198
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 13:48 schreef Nyame het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf geen stackers (niet dat ik er nooit aan zou beginnen maar er zit een stofje in waar ik niet tegen kan).
De reden dat ik dan toch reageer is dat ik denk ik toch prima mee kan voelen met degenen die het wel gebruiken (ik gebruik wel een ander soort efedrine, maar veel minder sterk) en ik ken de problemen van het willen afvallen en het toch niet voor elkaar weten te krijgen goed, dus ik dacht dat mijn reaktie toch niet geheel offtopic was.

Daarnaast ben ik alle vooroordelen een beetje beu, de meeste mensen weten wel waar ze aan beginnen, en als ze vragen hebben is het forum op zich een prima manier om ze te stellen. Maar met al die neerbuigende reakties wordt het zo zinloos allemaal...

Ik weeg nu btw (wat dat vroeg je dus) 76,5 kg. Ik heb 88 kg gewogen, maar ook 62 (bij dezelfde lengte)... (als ik een jojosmiley had zou die hier komen, maar die heb ik niet dus laat ik het bij deze

Nou ja, mijn reacties waaren niet neerbuigend bedoeld, er werd gewoon nogal aggressief op gereageerd en dan ben ik gauw geneigd er een schepje bovenop te doen.
Ik ken genoeg mensen die ook altijd met hun gewicht bezig zijn. Maar ik denk altijd bij mezelf, waarom je druk maken om een zogenaamd streefgewicht te behalen zodat je je (denk je) niet meer druk hoeft te maken? Je zorgen gaan niet weg als je mager bent hoor
Het schijnt juist dat dikke mensen gelukkiger zijn dan magere mensen, was een keer onderzocht en hoorde ik op de radio (bij denk aan Henk )
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_8250220
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:49 schreef krissie het volgende:

[..]

jah maar is ut nu echt dat je ervan afvalt? of krijg je alleen maar een enorme energie stroom? ik heb gehoort dat het een naaper is van de normale stacker producten.

maar ben je er ook veel bij afgevallen en geeft het je echt lekker veel energie.

hoeveel slikte je er per dag? en hoelang gaf 1 pil je energie??? ben je tevree met het product??

Ik viel er wel flink van af ja... moet wel zeggen dat ik ook 3 x per week sportte, maar dat deed ik daarvoor ook al. Verder heb je gewoon minder honger dus je eet veel minder.

En kreeg zeker ook meer energie, nam er meestal 2 per dag, als ik ging trainen vlak voor de training nog een derde. Werkte perfect voor mij

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  woensdag 5 februari 2003 @ 10:59:06 #114
37938 krissie
pi_8287658
quote:
Op maandag 3 februari 2003 11:02 schreef josja het volgende:

[..]

Ik viel er wel flink van af ja... moet wel zeggen dat ik ook 3 x per week sportte, maar dat deed ik daarvoor ook al. Verder heb je gewoon minder honger dus je eet veel minder.

En kreeg zeker ook meer energie, nam er meestal 2 per dag, als ik ging trainen vlak voor de training nog een derde. Werkte perfect voor mij

wow drie is best veel toch? heb je echt drie pillen nodig ik bedoel is de energie die je erdoor krijgt zow gauw alweer op?
krissy
  woensdag 5 februari 2003 @ 11:15:52 #115
19529 Fendy
True Spirit
pi_8287917
Niet het hele topic doorgelezen.
in ieder geval hier een handig linkje:

http://www.mdy.nl/NL/product.php?ctgr_nr=9

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_8507152
hoi hoi,

ik heb die stacker 4 ook al enige tijd in huis en weet dat je ervan af zou vallen. Ik moest een bepaalde sportprestatie voor mijn werk neerzetten en aangezien ik het iedere keer net niet haalde heb ik die dingen gehaald. dus ik heb die dingen maar een aantal keer geslikt alleen dus toen ik die test deed. de laatste keer deed ik het zonder omdat ik ze vergeten was dus ik weet eigenlijk niet of ze wel helpen vandaar ook dat ik heel deze topic doorgelezen heb maar helaas heb ik nou nog steeds geen antwoord op die vraag.... zullen we met een aantal die dingen eens een periode van een week of twee gaan proberen en de ervaringen uitwisselen want buiten onzinnige opinies ben ik hier niet veel wijzer geworden terwijl ik wel nieuwsgierig ben of je er nou daadwerkelijk van afvalt als je die dingen regelmatig slikt voor een bepaalde periode....

groetjes

zondag 16 februari 2003 @ 03:00:01 #117
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8509698
M'n potje uit de states is trouwens binnen: binnenkort begin ik denk ik een kuurtje.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8510999
ik gebruik zelf stack 4 ken ik nog niet...

ik ken wel Stack 2 en stack 5 ( mdoubleyou)

stack 5 is de 'rustige versie van 'stack 2 ( minder effectief)

ikzelf ben met stack 2 17 KG in 3maanden kwijt..
mijn vriendin is met stack 2 15 kg in 4 maanden kwijt.
een andere vriendin is met stack 2 12 KG in 2.5 maand kwijt geraakt..

spul ruleerd wel..

PS. neem ze niet na 20:00 mee rin, anders slaap je niet..

pi_8511802
Ik heb het spul een jaar lang vrij intensief gebruikt.
Ja dom, ik weet het.
God heeft me gestraft.

Ik gebruik ze helemaal niet meer.
Van dat vieze poedertje wat erin zit krijg ik alleen al maagzuur oprispingen.

Ze zijn niet gezond en ze zijn ook niet onschuldig, maar dat geldt voor zovele dingen in het leven.
Verantwoord gebruik is hier absoluut de sleutel.

Wie ben ik
pi_8514400
OMG! Ik zie dat er een topic uit de oertijd omhoog is geschopt.

Kleintje, bedankt voor je verdediging namens mij. Natuurlijk gebruik ik geen Stacker meer. Tijdens mijn openingspost heb ik ook duidelijk aangegeven dat ik het een maandje wilde gaan proberen en dat heb ik ook gedaan. Na mijn miskramen in mei voelde ik mij plomperig en dat wilde ik er zo snel mogelijk af hebben en dat is gelukt. Jammer dat niemand destijds zijn ervaringen wilde delen trouwens. En dat onze moraalridders ook zijn opgedoken in dit topic!

pi_8544952
Ik ben vandaag begonnen met stacker 4. Ik zal me morgenochtend wel even wegen. EN dan zet ik na een maand neer wat ik dan weeg....

Ik ben reuze benieuwd of het werkt.....

Trouwens die pillen stinken wel hoor

pi_8547289
Kun je het nou ook ergens in een gewone winkel krijgen? Of kun je er echt alleen maar aan komen via internet? En dan doel ik op drogisterijen oid, en niet een of andere vage drugsshop in Amsterdam ofzo
pi_8548408
quote:
Op maandag 17 februari 2003 22:45 schreef heaven7 het volgende:
Kun je het nou ook ergens in een gewone winkel krijgen? Of kun je er echt alleen maar aan komen via internet? En dan doel ik op drogisterijen oid, en niet een of andere vage drugsshop in Amsterdam ofzo
Een smartshop noemen we dat Drogisten hebben ze niet, althans geen stackers enzow.. Maar als je niet naar de Smartshop wil kun je ze online bestellen: http://www.perfectbody.nl/
  dinsdag 18 februari 2003 @ 00:56:46 #124
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8550216
Ik ga -denk ik- vanaf vanmorgen weer beginnen met ECA Stack. Ik heb een pot met 120 capsules. Na elke maand moet je ook weer een maand stoppen, is mij ooit 's verteld. Ik kan er dus meer als een half jaar mee verder. Ik kreeg nog een berichtje via ICQ:
quote:

En heb dit gereplied:
je hebt JUISt discipline nodig om stackers werkende te krijgen..
je moet ernaast nl. bewegen.
stackers zijn geen wondermiddel, maar een hulpmiddel..

Ik hoop dat dit ook duidelijk is...
Het is een geen grappig snoepje wat je van je overgewicht af zal helpen... daarom ga ik het ook niemand aanraden..

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 18-02-2003 14:19]

pi_8550259
Ik heb er an het weekend voor het eerst 3 gebruikt(max. dosis) dit is de laatse week (4e week) dat ik ze achter elkaar mag gebruiken.

nou ik nam me laatste om 23:00 en ik heb gedanst tot half 6 .. k lag 9 uur in me bed en was nog niet moe... de volgende morgen op de weegstaal gestaan en ik woog 4 kilo minder in 1 avond... ik heb genoeg gedronken (bier en water)

Nou jaah dit vond ik zelf wel positief.. alleen wel spierpijn van het dansen

'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')