quote:*zucht* Typisch geval van de bel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt
Op zondag 26 januari 2003 22:58 schreef iemoe het volgende:[..]
tuurlijk
quote:ok thnx
Op maandag 27 januari 2003 17:46 schreef Nyame het volgende:[..]
Als je "normaal" eet en je gebruikt stackers val je in principe (uitzonderingen daargelaten) af, doordat de stackers je energieverbuik stimuleren. Normaal gesproken kun je heel zwart wit zeggen dat je door een activiteit waarbij je veel energie nodig hebt je vetreserves aanspreekt waardoor die verbranden en je die energie krijgt.
Stackers beginnen meteen je vet om te zetten in energie waardoor je een overschotje aan energie hebt. Heb je dan niet echt die activiteit voor nodig (hoewel je wel de neiging hebt om op je handen te tapdansen om je energie maar kwijt te kunnen)
quote:hulde!
Op maandag 27 januari 2003 20:05 schreef IrfieJ het volgende:
de topic titel vraag naar mensen met ervaring niet om mensen met vooroordelen ... als je het niets vind open je een topic over fatburners in het algemeen dit id een vraag van een user om ervaringen te horen geen vooroordelen...
Het klinkt wel interessant, voor mijzelf niet zozeer (ik wil 5 kilo afvallen en ben nu met het pointsplan van ww bezig) maar misschien meer voor mijn vriend die nogal wat weegt en het nogal uitzichtloos lijkt als je gewoon gaat dieten, dat gaat zo traag dat het eigenlijk niet te doen is (hij heeft ook totaal geen discipline) dus wellicht kunnen deze dingen hem beter helpen?
quote:probeer 's een smartshop. Je weet wel, die winkels waar ze paddestoelen en pillen verkopen
Op dinsdag 28 januari 2003 23:13 schreef heaven7 het volgende:
Oh, en kun je ze ook ik een gewone winkel kopen? Dus niet persee via internet?
quote:Ik had ze zelf eerst een tijdje bij een smartshop in Eindhoven gekocht maar toen kwam ik de site www.perfectbody.nl tegen.
Op dinsdag 28 januari 2003 23:13 schreef heaven7 het volgende:
Oh, en kun je ze ook ik een gewone winkel kopen? Dus niet persee via internet?
quote:Ik heb niks tegen stackers hoor, zit er zelf ook over te denken, voornamelijk voor een beetje extra energie..., maar ECA Stack
Op woensdag 29 januari 2003 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
je moet ernaast wel bewegen om enig effect te zien
En ikzelf vind stackers 1 t/m 5 niet zo super (lees er niet zoveel positiefs over), maar ik vind de ECA Stack weer top
Ik heb ff zitten kijken, en de meeste stackers en energizers bevatten gewoon veel ephedra en een beetje guarana ofzo om het effect te versterken, maar ECA Stack bevat bijna alleen maar asperine....
Kijk, ephedra is tenminste nog een natuur product, (al zegt dat niet zo heel veel, coke is ook een natuurproduct), maar om nou structureel dagelijks een asperintje te nemen lijkt me niet heel verstandig....
quote:Hier verkopen ze energizers per 24 voor maar ¤7,50 . Zo'n energizer heeft ongeveer dezelfde werking als een fatburner en er wordt ook bij vermeld dat ze ook geschikt zijn voor gewichtsverlies en sportmensen...
Op woensdag 29 januari 2003 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Dus die dingen zijn zowieso duur, jammer, want ik wil "maar" 5 kilo kwijt en ik ben eigenlijk niet van plan meer dan 1 pil per dag te gaan slikken en ik zag dat ze in potjes vanaf 100 komen, dus dat is wel erg veel maar je zal ze vast lang kunnen bewaren
quote:Misschien een domme vraag maar waar vind ik die voor 7.50 dan?
Op woensdag 29 januari 2003 11:21 schreef RickN het volgende:[..]
Hier verkopen ze energizers per 24 voor maar ¤7,50 . Zo'n energizer heeft ongeveer dezelfde werking als een fatburner en er wordt ook bij vermeld dat ze ook geschikt zijn voor gewichtsverlies en sportmensen...
Ik heb al gezocht ja
quote:Naar de betreffende pagina gaan, naar beneden scrollen en dan bij products op energy klikken. Daar staan Ephedra Supercaps per 100, maar ook per 24.
Op woensdag 29 januari 2003 11:27 schreef heaven7 het volgende:[..]
Misschien een domme vraag maar waar vind ik die voor 7.50 dan?
Ik heb al gezocht ja
Hmmm, dat je voor min. ¤25 moet bestellen had ik nog niet gezien, dan heb je er dus nog niks aan nee...
[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 29-01-2003 11:42]
quote:Jammer maar evengoed bedankt
Op woensdag 29 januari 2003 11:34 schreef RickN het volgende:[..]
Naar de betreffende pagina gaan, naar beneden scrollen en dan bij products op energy klikken. Daar staan Ephedra Supercaps per 100, maar ook per 24.
Hmmm, dat je voor min. ¤25 moet bestellen had ik nog niet gezien, dan heb je er dus nog niks aan nee...
quote:15 kilo lijkt me niet iets wat sneaky komt hoor, 5 ofzo ok, maar 15!
Op zondag 26 januari 2003 15:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik word hier een beetje moe van. Jij weet niet in wat voor situatie ik zit, jij weet niet hoe LANG ik die 15 kilo eraf heb gehouden en jij weet ook niet op wat voor sneaky manier die paar kilo's er weer bij gekomen zijn. OORDEEL DUS OOK NIET.
Dit topic gaat toch ook niet over mij?
Als ik mijn hart wil verkloten, laat me lekker. Ik merk vanzelf wel als het spul tegen me gaat werken en ik gebruik het nu niet eens.
Laat me alsjeblieft met rust en ga je bemoeien met je eigen leven.
quote:uhm.. sorry dat we bezoekers zijn van dit forum hoor!
Op zondag 26 januari 2003 22:58 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Nogmaals: jullie hebben mijn lijf niet, jullie kennen mijn situatie niet, jullie hebben volgens mij zelfs nog nooit Stacker geslikt, dus bemoei je lekker met je eigen zaken. (of zijn die niet interessant genoeg of zo? )
quote:Ik vraag me dan dus af hoe zwaar je dan weegt(/woog).
Op zondag 26 januari 2003 23:16 schreef Nyame het volgende:
Voor sommige mensen is het gebruik van Stackers even een pauze in het sternge dieet dat ze de rest van hun leven zullen moeten volhouden. Is dat erg?
Niet iedereen reageert hetzelfde, ik sport ook 10 uur in de week en eet zo gezond als ik vol kan houden, maar afvallen? zeker niet!
Dat is een dagelijkse strijd die niet ophoudt... Als je daarin nu wel een keertje wat resultaat kunt krijgen mbv stackers en je ook een keertje normaal kunt doen, is het dan nog zo slecht? Ik denk het niet...
Maar ik vind het verder prima als iemand dat wil gebruiken, maar vind wel dat ze dat, zoals Semtex al zei, verantwoord doen. Weet wat het is en doet voordat je eraan begint. En raak niet geobsedeerd door wat voor resultaat het boekt tegenover de genomen moeite. Denk eraan niets komt voor niets. Er weegt altijd wat tegenop.
quote:Volgens de lijst in het Zwangerschap & kindertjes topic is ze 2 Augustus uitgerekend. Ja dus.
Op zondag 26 januari 2003 01:14 schreef iemoe het volgende:
laatste puntje: danosa's onderschrift.
[..]jullie gaan me niet vertellen dat ze in blijde verwachting van een kiddo is en daarbij fatburners wil gaan slikken??
Van de 'perfectbody' site over Stacker 4:
Ik ben zwanger, kan ik dit product met Efedrine (blijven) gebruiken?
Nee, wij raden ten zeerste af om dit product te gebruiken tijdens de zwangerschap! Met de mogelijke bijwerkingen van dit product is het niet verantwoord om te gebruiken tijdens een zwangerschap.
quote:Weet je waar ik nou gewoon een beetje moe van wordt? Van dat moralistische gezeur van mensen die het spul zelf nog nooit geprobeerd hebben. Dit is een ervaringentopic, er is al meerdere keren aangegeven dat niemand hier zit te wachten op de zgn. 'doe het niet'-verwensingen van mensen die het nog nooit geprobeerd hebben. Is het nou zo moeilijk?
Op woensdag 29 januari 2003 12:43 schreef Goofup het volgende:[..]
uhm.. sorry dat we bezoekers zijn van dit forum hoor!
Ja, ik doe ook niet alles goed in mijn leven en daar mag je ook op reageren. Maar ik meng me ook alleen maar in een discussie en heb zo mijn eigen mening (zo gaat dat in een discussie hè).
En nee, ik heb nooit stacker geslikt. Zou voor mij ook weinig effectief zijn, ben al eigenlijk iets te mager en is altijd zo geweest. Maar ik ga er geen speciale dingen voor eten, of jus drinken om dan op een zogenaamd streefgewicht te komen. Ik vind het goed zoals ik nu ben, en als er wat bijkomt is dat mooi meegenomen.
quote:Hoho... de laatste keer dat ze hier heeft gepost was 20 juni. Dus... dat was RUIM voordat ze zwanger werd. Tegenwoordig is iemand 9 maanden zwanger en geen 14 maanden!!!
Op woensdag 29 januari 2003 14:45 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Volgens de lijst in het Zwangerschap & kindertjes topic is ze 2 Augustus uitgerekend. Ja dus.
Van de 'perfectbody' site over Stacker 4:
Ik ben zwanger, kan ik dit product met Efedrine (blijven) gebruiken?
Nee, wij raden ten zeerste af om dit product te gebruiken tijdens de zwangerschap! Met de mogelijke bijwerkingen van dit product is het niet verantwoord om te gebruiken tijdens een zwangerschap.
quote:Volgens mij niet alleen tegenwoordig, maar altijd al zo geweest
Op woensdag 29 januari 2003 16:57 schreef Kleintje het volgende:
Hoho... de laatste keer dat ze hier heeft gepost was 20 juni. Dus... dat was RUIM voordat ze zwanger werd. Tegenwoordig is iemand 9 maanden zwanger en geen 14 maanden!!!!
quote:Ik begon deze topic te lezen met de vraag achterin mijn hoofd van waarom kiest iemand voor zo'n middel ipv. het zonder. Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk. Ja, om af te vallen, duh! Maar waarom niet op "normale" wijze en waarom moet iemand er dan gelijk perfect uitzien? Moet je het als hulpmiddel zien of als middel?
Op woensdag 29 januari 2003 16:39 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik ben je weerwoord zat, rot op (in andere woorden dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |