quote:haha, maar daar zijn je heupen toch mooi verstopt in de stoel
Op zondag 26 januari 2003 01:19 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Nee, die is van toen ik helemaal tevreden was
quote:kijk, je wilt afvallen. okee, kan de beste overkomen
Op zondag 26 januari 2003 01:19 schreef SEMTEX het volgende:[heleboel]
klink goed hè?!
alleen moet jij (ja: JIJ!) daar wel de discipline voor op kunnen brengen.
kan je dat?
kies je voor de makkelijke oplossing of voor de goede oplossing? ik zou het wel weten.
maar goed, het is helemaal jouw beslissing natuurlijk. ik zou het super vinden als je fatburners nu nog door de wc spoelt en eens gaat kijken wat je qua voeding beter kunt doen. maar ja, wie ben ik?
edit: nu bedtijd , slaap lekker! (voor meer aanmoedigende praat: klik of ICQ (en nee, ik wil je niet versieren
)
quote:ik zou als ik jou was gewoon regelmatig bewegen, dan heb je volgens mij heel geen rare dingen nodig. Het is wel belangrijk dat je het regelmatig doet, dat is belangrijker dan dat je het lang doet.
Op zondag 26 januari 2003 02:31 schreef Nawijnschenk het volgende:
maarre is dat spul het beste te gebruiken in combinatie met lichaamsbeweging? of maakt dat niet zoveel uit
quote:Ik heb genoeg discipline aangezien ik al 2 keer in mijn leven 15 kilo ben afgevallen. Alleen heb ik daar NU niet de discipline voor en kies voor Stacker.
Op zondag 26 januari 2003 01:32 schreef iemoe het volgende:[..]
kijk, je wilt afvallen. okee, kan de beste overkomen
. met die teringzooi kan dat, alleen kun je die teringzooi weer niet al te lang achter elkaar innemen, aangezien je lever en je nieren dat niet zo fijn vinden. 'tis niet voor niks teringzooi. dus is het eigenlijk maar een tijdelijke oplossing. als je echter wat gezonder gaat eten, val je ook af. gezond eten is niét schadelijk voor je en mag je dus voor de rest van je leven doen! het mooie is dat het géén tijdelijke oplossing is.
klink goed hè?!
alleen moet jij (ja: JIJ!) daar wel de discipline voor op kunnen brengen.
kan je dat?
kies je voor de makkelijke oplossing of voor de goede oplossing? ik zou het wel weten.
maar goed, het is helemaal jouw beslissing natuurlijk. ik zou het super vinden als je fatburners nu nog door de wc spoelt en eens gaat kijken wat je qua voeding beter kunt doen. maar ja, wie ben ik?
edit: nu bedtijd, slaap lekker! (voor meer aanmoedigende praat: klik of ICQ (en nee, ik wil je niet versieren
)
quote:als je de discipline dan had, had je het na de eerste keer 15 kilo volgehouden, maar als je je erbij neerlegd zodra je je goed voelt, komt het net zo hard weer terug, ook met stacker
Op zondag 26 januari 2003 10:50 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik heb genoeg discipline aangezien ik al 2 keer in mijn leven 15 kilo ben afgevallen....
quote:Fatburners zijn geen chemische troep
Op zondag 26 januari 2003 01:14 schreef iemoe het volgende:[..]
hmm...ik heb nergens gezegd dat die vriendinnen stackers gebruikte en dat vertelde ik ook alleen maar om mijn ietwat heftige reactie te verklaren...zou ik er dus verder graag buiten houden.
in ieder geval zijn fatburners chemische troep en van chemische troep moet je afblijven. ze moeten niet '18-rated' worden, aangezien er errug veel onverantwoordelijke 18-plussers zijn...ze moeten gewoon óf verboden óf alleen op recept bij el apotheko te halen zijn. ga maar eens aan je huisarts ofzo vragen wat ie van fatburners vindt, ik kan je zo op een briefje geven dat hij je ze ten zeerste af gaat raden.
kijk je moet het natuurlijk helemaal zelf weten als je graag je lichaam op den duur naar de klote wilt helpen. als je echter gezond af wilt vallen, kijk dan eens goed (eventueel dus in samenspraak met je huisarts of diëtist(e)) naar je voedingspatroon (anders/meer/minder/meer verspreid over de dag) en je bewegingspatroon. als daar geen voordeel mee te behalen is, is er misschien wel iets mis met je spijsvertering oid. dat is dus een structureel lichamelijk probleem dat je met die kutzooi echt niet oplost.
laatste puntje: danosa's onderschrift.
[..]jullie gaan me niet vertellen dat ze in blijde verwachting van een kiddo is en daarbij fatburners wil gaan slikken??
quote:Ik word hier een beetje moe van. Jij weet niet in wat voor situatie ik zit, jij weet niet hoe LANG ik die 15 kilo eraf heb gehouden en jij weet ook niet op wat voor sneaky manier die paar kilo's er weer bij gekomen zijn. OORDEEL DUS OOK NIET.
Op zondag 26 januari 2003 11:04 schreef Goofup het volgende:[..]
als je de discipline dan had, had je het na de eerste keer 15 kilo volgehouden, maar als je je erbij neerlegd zodra je je goed voelt, komt het net zo hard weer terug, ook met stacker
quote:Ach, het zijn toch allemaal mensen die het zelf niet gebruiken, geen idee hebben hoe het werkt en wat voor bijwerkingen het geeft. IK heb ze wel geslikt, ik heb trouwens een soort geslikt die anderen nooit gebruikt hebben, dus oordelen erover kunnen ze al helemaal niet.
Op zondag 26 januari 2003 14:42 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Fatburners zijn geen chemische troep
Allemaal puur natuur wat er in zit. Ephedra zet vetweefsel om in engergie, daarom val je af. Niet omdat het water uitdrijft. Natuurlijk moet je dr wel verantwoord mee omgaan en genoeg water drinken.Maar anorexia en fatburners staan niet perce in verband met elkaar. En bij verantwoord gebruik is het echt niet slecht voor je hart...
quote:nou ja...jouw leven, jouw keuze...
Op zondag 26 januari 2003 15:55 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ach, het zijn toch allemaal mensen die het zelf niet gebruiken, geen idee hebben hoe het werkt en wat voor bijwerkingen het geeft. IK heb ze wel geslikt, ik heb trouwens een soort geslikt die anderen nooit gebruikt hebben, dus oordelen erover kunnen ze al helemaal niet.
quote:Exactly
Op zondag 26 januari 2003 21:06 schreef iemoe het volgende:[..]
nou ja...jouw leven, jouw keuze...
quote:dus veel plezier ermee..
Op zondag 26 januari 2003 22:50 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Exactly
En als het echt zo schadelijk voor me was, zou ik het niet slikken.
Maar ik ondervind alleen maar voordelen van dat spul: ik krijg meer energie, minder honger en alles wordt strakker. Dus.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 11:04 schreef Goofup het volgende:[..]
als je de discipline dan had, had je het na de eerste keer 15 kilo volgehouden, maar als je je erbij neerlegd zodra je je goed voelt, komt het net zo hard weer terug, ook met stacker
(mee eens)
quote:Nogmaals: jullie hebben mijn lijf niet, jullie kennen mijn situatie niet, jullie hebben volgens mij zelfs nog nooit Stacker geslikt, dus bemoei je lekker met je eigen zaken. (of zijn die niet interessant genoeg of zo? )
Op zondag 26 januari 2003 22:56 schreef iemoe het volgende:[..]
(mee eens)
quote:tuurlijk
Op zondag 26 januari 2003 14:42 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Fatburners zijn geen chemische troep
Allemaal puur natuur wat er in zit. Ephedra zet vetweefsel om in engergie, daarom val je af. Niet omdat het water uitdrijft. Natuurlijk moet je dr wel verantwoord mee omgaan en genoeg water drinken.Maar anorexia en fatburners staan niet perce in verband met elkaar. En bij verantwoord gebruik is het echt niet slecht voor je hart...
quote:Als je verder niets nuttigs te melden hebt, blijf dan lekker weg.
Op zondag 26 januari 2003 22:58 schreef iemoe het volgende:[..]
tuurlijk
quote:gelukkig ben ik wel volwassen, veel plezier & succes met je verdere leven.
Op zondag 26 januari 2003 22:59 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Als je verder niets nuttigs te melden hebt, blijf dan lekker weg.
quote:Gelukkig kun jij een ander niet in zijn waarde laten en accepteren dat hij/zij kiest voor een andere manier van leven dan jij
Op zondag 26 januari 2003 23:03 schreef iemoe het volgende:[..]
gelukkig ben ik wel volwassen, veel plezier & succes met je verdere leven.
quote:aarghhh!
Op zondag 26 januari 2003 23:05 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Gelukkig kun jij een ander niet in zijn waarde laten en accepteren dat hij/zij kiest voor een andere manier van leven dan jij
had me zo voorgenomen om het te laten rusten....tot dat je met deze onzin aan kwam zetten.
lees:
quote:en
nou ja...jouw leven, jouw keuze...
quote:daarna heb ik niet meer op jou gereageerd, alleen op een tweetal andere posts. dus nu niet met deze onzin aankomen zetten hoor...
dus veel plezier ermee..
slaap lekker!
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:16 schreef Nyame het volgende:
Voor sommige mensen is het gebruik van Stackers even een pauze in het sternge dieet dat ze de rest van hun leven zullen moeten volhouden. Is dat erg?
Niet iedereen reageert hetzelfde, ik sport ook 10 uur in de week en eet zo gezond als ik vol kan houden, maar afvallen? zeker niet!
Dat is een dagelijkse strijd die niet ophoudt... Als je daarin nu wel een keertje wat resultaat kunt krijgen mbv stackers en je ook een keertje normaal kunt doen, is het dan nog zo slecht? Ik denk het niet...
quote:Als je "normaal" eet en je gebruikt stackers val je in principe (uitzonderingen daargelaten) af, doordat de stackers je energieverbuik stimuleren. Normaal gesproken kun je heel zwart wit zeggen dat je door een activiteit waarbij je veel energie nodig hebt je vetreserves aanspreekt waardoor die verbranden en je die energie krijgt.
Op maandag 27 januari 2003 15:56 schreef r0b1n het volgende:
Misschien een rare vraag tussendoor maar als je nou die Stackers neemt en je normaal (gezonde) eetgedrag aanhoudt val je dan ook nog af? Of zorgen die stackers er alleen maar voor dat je geen eetlust hebt en dus zodoende afvalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |