abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2003 @ 01:57:32 #226
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9170584
Ik ben ongeveer 3,5 kilo afgevallen in ong. een maand tijd. Ik heb dit weekend niets geslikt en mijn maag bleek ook zonder de stacker geen honger te hebben. Ws stop ik nu een week of 2 weken en ga dna ms weer door.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 17 maart 2003 @ 09:11:24 #227
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_9172131
quote:
Op maandag 17 maart 2003 01:57 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben ongeveer 3,5 kilo afgevallen in ong. een maand tijd. Ik heb dit weekend niets geslikt en mijn maag bleek ook zonder de stacker geen honger te hebben.
Ik nam die stackers ook om minder te gaan eten en ook daarna (zonder stackers) had ik minder behoefte om 's avonds nog te gaan 'snacken' ... komt dat dan omdat je maag weer "krimpt" ofzo??
pi_9175424
Hmm, na het doorlezen van deze thread is mijn interesse toch wel gewekt, en ik las dat de meeste goede ervaringen met stacker 2 waren ?
Ik heb namelijk de laatste tijd dat mijn broeken net iets te strak worden of helemaal niet lekker meer passsen.
Ik ben al een tijdje aan het fitnessen, nu 2 keer per week maar ik wil dat verhogen, en toen ik dit las dacht ik dat het wel een goeie aanvulling is misschien om net dat beetje af te vallen, ik gok een kilo-tje of 5 ofzo .
Welke stacker is dan aan te raden voor me ?
  maandag 17 maart 2003 @ 12:08:05 #229
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_9175904
quote:
Op maandag 17 maart 2003 11:50 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, na het doorlezen van deze thread is mijn interesse toch wel gewekt, en ik las dat de meeste goede ervaringen met stacker 2 waren ?
Welke stacker is dan aan te raden voor me ?
ik ben 't minst tevreden over 2 ...
de vetverbrandende en metabolisme-opdrijvende werking zal misschien wel hetzelfde zijn, maar ik vind het ontbreken van ephedra toch echt wel een nadeel omdat net die ephedra bij mij zorgt voor meer zin in sport en minder zin om te eten ...
pi_9176129
Hmm, dus dan volgens jouw mening liever 3 of 4 ?
  maandag 17 maart 2003 @ 12:18:54 #231
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_9176197
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:16 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, dus dan volgens jouw mening liever 3 of 4 ?
hoewel ik niet echt een specifiek verschil merk tussen 3 en 4, lijkt het mij voor de hand liggend dat er toch enige verbeteringen worden doorgevoerd ... ik zou dus idd voor stacker 4 gaan (als je niet te gevoelig bent voor ephedra en aanverwanten ... als je hier niet zeker van bent, kan je ook eerst een sample vragen met ephedra)
  maandag 17 maart 2003 @ 13:00:12 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9177256
quote:
Op maandag 17 maart 2003 09:11 schreef realist_ik het volgende:

[..]

Ik nam die stackers ook om minder te gaan eten en ook daarna (zonder stackers) had ik minder behoefte om 's avonds nog te gaan 'snacken' ... komt dat dan omdat je maag weer "krimpt" ofzo??

Ik heb geen flauw idee, ik denk het bijna ja! Je leert wennen aan kleinere hoeveelheden eten, omdat je maag niet meer verlangt. Ik merk nu, na drie dagen geen stackers genomen te hebben (vrijdagochtend was de laatste), dat m'n maag niet weer opeens honger heeft. Ik zit momenteel op 4,5 kilo gewichtsverlies en zit bijna (op ongeveer 1/1,5 kilo na) op mijn gewicht van vorig jaar.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_9177422
En welke stackers gebruik jij SEMTEX ?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik wil trouwens weer een beetje terug naar de foto in me fotoboek, dat is van anderhalf jaar geleden ofzo, sindsdoen ben ik paar kilot-jes aangekomen wat vooral bij me heupen en buik is gaan zitten..

maandag 17 maart 2003 @ 13:14:38 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9177656
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:06 schreef dapluiz het volgende:
En welke stackers gebruik jij SEMTEX ?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik wil trouwens weer een beetje terug naar de foto in me fotoboek, dat is van anderhalf jaar geleden ofzo, sindsdoen ben ik paar kilot-jes aangekomen wat vooral bij me heupen en buik is gaan zitten..

Grappig, dat heb ik ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De foto helemaal onderaan in mijn fotoboek is zoals ik in november 2001 was. Ik was toen op mijn ideale gewicht. Daar zit ik alweer bijna op. Daar wil ik dus ook weer naar terug. Ik gebruik trouwens ECA Stack. http://www.weightlossdietzone.com/ecastack.htm Via internet besteld.
pi_9177829
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Grappig, dat heb ik ook

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De foto helemaal onderaan in mijn fotoboek is zoals ik in november 2001 was. Ik was toen op mijn ideale gewicht. Daar zit ik alweer bijna op. Daar wil ik dus ook weer naar terug. Ik gebruik trouwens ECA Stack. http://www.weightlossdietzone.com/ecastack.htm Via internet besteld.

die wil ik dus ook wel hebben zoals je zeg dat je er zoveel van afval....hoeveel weeg je eigenlijk semtex??? of woog je??
en sport je erbij???
ik weeg 60 en ben 1.65, en het vervelende is. iedereen zeg dat het een normaal gewicht is , en toch zie je dat ik dikker ben geworden bij me heupen en buik en billen.,dan dat ik ooit was
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ik woog ooit 50. en dat was een top gewicht voor me, ik wil dat weer terug .....

[Dit bericht is gewijzigd door Girly op 17-03-2003 13:50]

pi_9178516
ik denk dat het zowiezo een kwestie van eigen gevoel is.
Toen ik 91 kilo woog zei iedereen tegen mij: ach je bent wat mollig, maar je kleedt je goed en ziet er goed uit dus no worries.
Nu ik 73 weeg vindt iedereen toch een verbetering....en ik wil er nog wat af.

Maar als je zelf denkt dat je te dik bent en weet dat er grenzen zijn dan denk ik dat je zelfs als je niet echt te zwaar bent voor je lengte best een paar kilootjes kunt willen verliezen. Alleen moet je dus uitkijken dat het niet iets ongezonds gaat worden.

insufficient temptation
pi_9179865
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:52 schreef karian het volgende:
ik denk dat het zowiezo een kwestie van eigen gevoel is.
Toen ik 91 kilo woog zei iedereen tegen mij: ach je bent wat mollig, maar je kleedt je goed en ziet er goed uit dus no worries.
Nu ik 73 weeg vindt iedereen toch een verbetering....en ik wil er nog wat af.

Maar als je zelf denkt dat je te dik bent en weet dat er grenzen zijn dan denk ik dat je zelfs als je niet echt te zwaar bent voor je lengte best een paar kilootjes kunt willen verliezen. Alleen moet je dus uitkijken dat het niet iets ongezonds gaat worden.

nee ik zal niet zo snel ongezond doen, en uiteindelijk anorexia krijgen of boulimia, daarvoor vind ik het eten veels te lekker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar ik wil gewoon die kilo's kwijt.
  maandag 17 maart 2003 @ 14:43:56 #238
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_9179905
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:42 schreef Girly het volgende:

[..]
daarvoor vind ik het eten veels te lekker

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

je hebt ook Stacker bruistabletten ... speciaal voor na een bourgondische maaltijd ...
vetabsorberend ... zeer effectief ...
pi_9180385
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:43 schreef realist_ik het volgende:

[..]

je hebt ook Stacker bruistabletten ... speciaal voor na een bourgondische maaltijd ...
vetabsorberend ... zeer effectief ...

wat moet ik onder bourgondisch verstaan??? en wat is de werking daar van. of met andere woorden, wat is de resultaat
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 17 maart 2003 @ 16:01:22 #240
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9181986
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:02 schreef Girly het volgende:

[..]

wat moet ik onder bourgondisch verstaan??? en wat is de werking daar van. of met andere woorden, wat is de resultaat

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

=rijkelijk / luxe / oftewel veel lekkernijen (was een begrip ontstaan in de Gouden Eeuw volgens mij)
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  maandag 17 maart 2003 @ 16:07:56 #241
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_9182196
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:01 schreef Scighera het volgende:

[..]

=rijkelijk / luxe / oftewel veel lekkernijen (was een begrip ontstaan in de Gouden Eeuw volgens mij)

idd
http://www.google.nl/search?q=bourgondisch+eten&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&start=10&sa=N

extreem uitbundig en lekker eten ... lekker lang tafelen tot er echt niks meer bij kan ...

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

en dan zo'n stacker bruistablet die alle vetten absorbeert/neutraliseert (weet niet precies wat het doet) ... en alles is weer ok ...

beetje overdreven misschien, maar het werkt wel ... sommige mensen krijgen echter last van hun maag door de ephedra die erin zit ...

pi_9191416
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:07 schreef realist_ik het volgende:

[..]

idd
http://www.google.nl/search?q=bourgondisch+eten&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&start=10&sa=N

extreem uitbundig en lekker eten ... lekker lang tafelen tot er echt niks meer bij kan ...

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

en dan zo'n stacker bruistablet die alle vetten absorbeert/neutraliseert (weet niet precies wat het doet) ... en alles is weer ok ...

beetje overdreven misschien, maar het werkt wel ... sommige mensen krijgen echter last van hun maag door de ephedra die erin zit ...

hmm in ieder geval bedankt voor de informatie..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_9191482
hmm ik heb die dingen nu al een maand geslikt en merk er nix van
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_9192171
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:09 schreef Wisp het volgende:
hmm ik heb die dingen nu al een maand geslikt en merk er nix van
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

volgens mij ben jij de enige die ik in deze thread lees,waarbij het niet heb gewerkt....of lig het nou aan mij
pi_9192277
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:31 schreef Girly het volgende:
volgens mij ben jij de enige die ik in deze thread lees,waarbij het niet heb gewerkt....of lig het nou aan mij
kweenie of het werkt of niet, ik merk alleen nix van die pillen.. eet nog net zo veel en heb geen extra energie ofzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  maandag 17 maart 2003 @ 22:40:30 #246
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9192413
Dan hebbe ze in jou pilletjes zeker poedersuiker gestopt ofzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Waar heb je ze vandaan ?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

vreemd dat het niet werkt maar is bij iedereen anders natuurlijk
ja okto moet met een C .. ik weet ut ! :)
pi_9192458
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:40 schreef Okto het volgende:
Dan hebbe ze in jou pilletjes zeker poedersuiker gestopt ofzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Waar heb je ze vandaan ?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

vreemd dat het niet werkt maar is bij iedereen anders natuurlijk
pcies, wat voor pillen heb je dan?
pi_9194217
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:41 schreef Girly het volgende:

[..]

pcies, wat voor pillen heb je dan?

gewoon van die stacker4 van www.stacker.nl.... die roodblauwe dingen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 18 maart 2003 @ 00:05:24 #249
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9194323
Heeyz ja die heb ik ook , en ik heb totaal geen honger meer.
Ik moet mezelf er gewoon toe dwingen soms ff goed iets gezonds te eten. Anders eet ik gewoon HELEMAAL niks. En dat is natuurlijk niet echt oke
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wel vreemd dat sommige mensen er dan helemaal nix van merken....
mischien moet je er eens 3 tegelijk vrete
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 18 maart 2003 @ 00:07:36 #250
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9194367
Waarom laten ze die stackers niet eens wat lekkerder ruike..als ik me neus in dat potje stop ga ik echt spontaan flippe van die geur
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Al hebben ze wel leuke kleurtjes..lijken net smarties met vergif
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar goed dat is even iets wat ik kwijt wilde
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop