Ook weer typisch dat je alleen ingaat op dat stuk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef richard_prf het volgende:
Geen vrienden, maar bewoners in haar flat die haar lastig vielen.
Jawel, juist wel zoenen, omhelzen, en daarna sleepte ze me mee naar bed. het leek wel een droom.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik zal ongetwijfeld sommige meiden die jij mooi vindt niet mooi vinden, en vice versa.
[..]
Leuke vrienden heeft ze.
[..]
Met "niks" bedoel ik ook geen zoenen e.d. Daaruit zal ze wel op d'r minst opgemaakt hebben dat hij geen interesse heeft.
Ja en jij vergeet te lezen dat er zogenaamd niks is gebeurd, terwijl ik zei dat ze alle initiatief nam op de eerste avond en meteen sex wilde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ook weer typisch dat je alleen ingaat op dat stuk.
beetje flauwquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Weet je zeker dat het niet echt een droom was? Je had toch 0,0 contact met vrouwen, of was dit stiekem een man.
En daar ben jij, ondanks dat je zo'n issue hebt met je zelfvertrouwen, niet op ingegaan? Maak dat de kat wijs.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef richard_prf het volgende:
Ja en jij vergeet te lezen dat er zogenaamd niks is gebeurd, terwijl ik zei dat ze alle initiatief nam op de eerste avond en meteen sex wilde.
Hij spreekt zichzelf tegen. Volgens mij verzint hij ter plekke gewoon zaken die hem op dat moment goed uitkomen.quote:
Nee niks, hij loopt steeds te zeuren dat hij vrouwen hem al 26 jaar negeren enzo en dat ze hem haten zonder reden en weet ik al wat. Dus hij overdrijft of het ene, of het andere.quote:
Ja ja grappigquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Weet je zeker dat het niet echt een droom was? Je had toch 0,0 contact met vrouwen, of was dit stiekem een man.
Ze haten me ook, maar zij was anders. Ik snap er nog steeds niks van. Wat denk je nou verdomme zelf? Iedereen haat me, maar zij niet en dan dumpt ze me , dan begrijp je hoe moeilijk het is om er overheen te komen omdat er normaal HELEMAAL NOOIT iets gebeurd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee niks, hij loopt steeds te zeuren dat hij vrouwen hem al 26 jaar negeren enzo en dat ze hem haten zonder reden en weet ik al wat. Dus hij overdrijft of het ene, of het andere.
Vind je het dan echt zo raar dat niemand je wil als je je vervolgens zo gedraagt als iemand wel eens wil? De term dramaqueen lijkt vooralsnog erg treffend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ja grappig
Nee het was echt gebeurd, ik had 0,0 contact ik zweer het. En die nacht gebeurde het, maar het was heel triest de manier waarop.
Zo zei ze zelf "kus me" enzo, ze vertelde hoe ik het moest doen en dat was beschamend.
Kijk er was een moment op de avond, toen we aangeschoten waren dat we beide erg moesten lachen, en toen wilde ze me opeens omhelzen ( vermoed ik) maar ik durfde niet, en toen deed ze het dus maar op de andere manier dat ze me instructies ging geven
richard heeft hier toch duidelijk over de ervaringen die hij heeft wel geschreven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee niks, hij loopt steeds te zeuren dat hij vrouwen hem al 26 jaar negeren enzo en dat ze hem haten zonder reden en weet ik al wat. Dus hij overdrijft of het ene, of het andere.
Ja klopt, we haten je allemaal. Geen interesse is heel wat anders dan haten, je valt vrouwen gewoon niet op en sowieso is het al niet vrouw eigen om een man uit het niets te versieren. Dus nee, dan kan het zijn dat er helemaal nooit iets gebeurt. Vooral niet met zo'n frusti, daar wil je toch niet naast wakker worden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze haten me ook, maar zij was anders. Ik snap er nog steeds niks van. Wat denk je nou verdomme zelf? Iedereen haat me, maar zij niet en dan dumpt ze me , dan begrijp je hoe moeilijk het is om er overheen te komen omdat er normaal HELEMAAL NOOIT iets gebeurd.
Dat hij 4 keer een 'date' gehad heeft met een meid die zei seks met hem te willen hebben, een meid die hij erg knap vindt, en jij vindt het 'niet raar' dat daar niks gebeurd is? Wat is dan jouw definitie van 'raar'?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef missyB het volgende:
Toch wat hij zojuist beschreef over hoe hij zich gedragen heeft bij dame 1 zie ik niks raars in.
Niemand haat je. Je bent met je huidige instelling gewoon compleet oninteressant voor vrouwen. Je komt op dit forum al over als een klein kind man.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef richard_prf het volgende:
Ze haten me ook, maar zij was anders. Ik snap er nog steeds niks van. Wat denk je nou verdomme zelf? Iedereen haat me, maar zij niet en dan dumpt ze me , dan begrijp je hoe moeilijk het is om er overheen te komen omdat er normaal HELEMAAL NOOIT iets gebeurd.
dat jij denkt dat iedereen je haat zit toch echt in je eigen hoofd en idd met je posts kom je enorm over als een dramaqueen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf vaak zat tegen. Dan kun je op dergelijke reacties wachten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef missyB het volgende:
[..]
richard heeft hier toch duidelijk over de ervaringen die hij heeft wel geschreven.
Om daar nu weer over te vallen vervalt het topic weer in een eindeloze reeks herhalingen.
Dat hij overdrijft ja dat denk ik wel over zijn uiterlijk.
Toch wat hij zojuist beschreef over hoe hij zich gedragen heeft bij dame 1 zie ik niks raars in.
Dat dat richard weer gesterkt heeft in zijn gedachten over zichzelf vind ik alleen maar sneu.
Nu zeg je eindelijk eens iets verstandigs, hoe kan ik het veranderen dat ik wel opval dan? Of is dat onmogelijk?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja klopt, we haten je allemaal. Geen interesse is heel wat anders dan haten, je valt vrouwen gewoon niet op en sowieso is het al niet vrouw eigen om een man uit het niets te versieren. Dus nee, dan kan het zijn dat er helemaal nooit iets gebeurt. Vooral niet met zo'n frusti, daar wil je toch niet naast wakker worden.
Alsof je de enige persoon ter wereld bent die gedumpt is, en niemand dat kan begrijpen. Kom op zeg.
ik heb er zoveel gehad die zeiden wel sex te willen maar hee ik geef me zelf niet aan jan rap en zn moer kado, ook niet als ik zelf graag wilde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat hij 4 keer een 'date' gehad heeft met een meid die zei seks met hem te willen hebben, een meid die hij erg knap vindt, en jij vindt het 'niet raar' dat daar niks gebeurd is? Wat is dan jouw definitie van 'raar'?
Wat wil je horen behalve dat het onmogelijk is? Want dat zou je graag horen, dat het wéér niet aan jou als persoon kan liggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nu zeg je eindelijk eens iets verstandigs, hoe kan ik het veranderen dat ik wel opval dan? Of is dat onmogelijk?
Ja, maar heb je toen ook in het begin meteen vier nachten bij die persoon geslapen? Dat is hier het grote verschil denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef missyB het volgende:
[..]
ik heb er zoveel gehad die zeiden wel sex te willen maar hee ik geef me zelf niet aan jan rap en zn moer kado, ook niet als ik zelf graag wilde.
Ik heb toch redelijk vaak wat maanden gewacht voor het eerste sexuele contact.
heus wel gezoend en leuke dingen gedaan maar all the way was ik zuinig mee.
Dus dat kan toch, dat je niet na 4 keer al sex hebt.
Jij bent een vrouw (voor zover ik kan beoordelen), dat is nogal wat anders dan een kerel. Als een dame zegt te willen, tegen een kerel die ook wil, dan is het gewoon raar dat er niks gebeurt. Helemaal in 4 keer thuis op de bank wel zoenen. Dat ze zelf initiatief neemt geeft wel aan dat ze er aardig om zat te springen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef missyB het volgende:
ik heb er zoveel gehad die zeiden wel sex te willen maar hee ik geef me zelf niet aan jan rap en zn moer kado, ook niet als ik zelf graag wilde.
Ik heb toch redelijk vaak wat maanden gewacht voor het eerste sexuele contact.
heus wel gezoend en leuke dingen gedaan maar all the way was ik zuinig mee.
Dus dat kan toch, dat je niet na 4 keer al sex hebt.
Arrogante kwal ben je ook he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:
Nu zeg je eindelijk eens iets verstandigs, hoe kan ik het veranderen dat ik wel opval dan? Of is dat onmogelijk?
Als je hier nu eens mee stopt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:
hoe kan ik het veranderen dat ik wel opval dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik het uitspellen voor je: je bent een vrouw. Vrouwen zijn hier over het algemeen terughoudender in. In zijn geval nam ze dus zelf initiatief.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef missyB het volgende:
ja,mijn huidige man bleef slapen op de avond dat ik hem in real life leerde kennen en daar kwam toch echt niet gelijk sex aan te pas.
na een week of 2 meen ik als ik me goed herinner en ja al die nachten was hij bij mij
Dan kan ik bij deze zeggen dat dit aardig uitzonderlijk is, dat je een tijd de boot afhoudt is begrijpelijk. Maar dan geef ik iemand ook niet het idee dat er wel wat staat te gebeuren door er meteen te gaan slapen. Even afgezien of die man in kwestie er dan wel of niet op zou rekenen, zo goed ken je iemand net na kennismaking niet dat je dat al met zekerheid kunt zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef missyB het volgende:
ja,mijn huidige man bleef slapen op de avond dat ik hem in real life leerde kennen en daar kwam toch echt niet gelijk sex aan te pas.
na een week of 2 meen ik als ik me goed herinner en ja al die nachten was hij bij mij
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je hier nu eens mee stopt...Kijk hier, al twee verbeterpunten voor je rich!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dit is juist het probleem heel kort samengevat, de vrouwen zien me niet staan, vinden me niet interessant, lopen me zo voorbij daarom durf ik ze niet te benaderen omdat ik in mijn gedachte al heb besloten dat ze me niks vinden als ze me even aankijken en vervolgens nooit meer een blik waardig gunnen. Dan denk ik meteen "ze vind me on aantrekkelijk"quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[b]Wat wil je horen behalve dat het onmogelijk is? Want dat zou je graag horen, dat het wéér niet aan jou als persoon kan liggen.
[/b]
[..]
Ja, maar heb je toen ook in het begin meteen vier nachten bij die persoon geslapen? Dat is hier het grote verschil denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |