abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96653770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
Af en toe een compliment okay, maar "bestoken met complimenten" kan al snel erg slijmerig overkomen.
Of erger nog, opdringerig of stalkerig.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:22:39 #52
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96653827
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Techno het volgende:
Helemaal in combinatie met gezeik over eigen uiterlijk. Ik zou er als kerel al kriegel van worden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:22:39 #53
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96653828
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Techno het volgende:

[..]

dan moet je tegen je natuurlijke drangen ingaan, en inhouden. dat is moeilijk
het is zo oneerlijk he, voor vrouwen werkt het wel, dan is het een ioi.

al zou ik neit weten wat voor vrouwen wel werkt als de man nog niet geintereseerd is, en het hem bang maakt
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:23:19 #54
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96653871
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

al zou ik neit weten wat voor vrouwen wel werkt als de man nog niet geintereseerd is, en het hem bang maakt
een ioi?
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:23:49 #55
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96653895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef Spork het volgende:

[..]

een ioi?
ja als een meisje je gaat "stalken" is dat een grote ioi. dus dan bof je zwaar.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:24:08 #56
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96653917
quote:
ja maar dat is zo oneerlijk he, dan moet je tegen je natuurlijke drangen ingaan.
Sorry hoor maar dat is geen "natuurlijke drang". Het is absoluut niet normaal of natuurlijk een vrouw continue met complimentjes te bestoken. De meeste kerels plaatsen een vrouw niet op een voetstuk. Het zijn ook gewoon maar mensen (die bovendien minder hard rennen, minder sterk zijn, vaak weinig rationeel denken, emoties voorrang geven, te veel lullen en niet kunnen inparkeren).

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
Bij een kerel als jou misschien. We hebben een paar jaar terug nog een raar wijf gehad die achter een teamgenoot van me aanzat. Daar moest ook niemand wat van hebben.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:24:49 #57
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96653954
quote:

[..]

Ik denk dat 99,999% van de mannen ook niets moeten hebben van wanhopige vrouwen hoor. ;)

En als je merkt dat iemand niet geïnteresseerd is, houdt het gewoon op.
Dan moet je niet blijven proberen. :N
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:25:16 #58
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96653980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat 99,999% van de mannen ook niets moeten hebben van wanhopige vrouwen hoor. ;)
Kijk maar naar minnemin of hoe heet ze.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:26:24 #59
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96654056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar waar staat het voor?
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:27:23 #60
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96654110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

maar als je het bekijkt dat de man eigenlijk de zwakkere sekse is, die zich moet aanpassen aan wat de vrouw wil. dan is een ioi dat hij haar zover heeft gekregen dat ze hem gaat stalken, heel knap van hem.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:27:37 #61
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96654126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Spork het volgende:
maar waar staat het voor?
Indicator of Interest

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar als je het bekijkt dat de man eigenlijk de zwakkere sekse is
Dan zit je fout. Klaar.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:28:36 #62
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96654186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

waar moet ik naar kijken bij minnemin? zijn er interessante dingen in haar postgeschiedenis waar ik hoop van krijg dat er ergens leuke meisjes bestaan?
pi_96654248
quote:

[..]

WTF???????

van welke planeet kom je eigenlijk????
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:30:15 #64
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96654265
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
waar moet ik naar kijken? zijn er interessante dingen in haar postgeschiedenis waar ik hoop van krijg dat er ergens leuke meisjes bestaan?
Ik reageerde toch niet op jou? Ik gaf aan naar MVS dat dat een goed voorbeeld is van een wanhopige vrouw die de meeste mannen niet aantrekkelijk vinden.
pi_96654953
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat soort vrouwen worden uiteindelijk alleen maar gebruikt door een man voor seks.

Mannen en vrouwen vallen op iemand met een persoonlijkheid.
pi_96655000
quote:

En dan nog durven beweren dat je geen issues hebt en dat een vriendin al je problemen oplost. Beter laat je die PUA-onzin voor wat het is, want dat maakt het vertekende beeld dat je van vrouwen hebt er niet bepaald beter op.
pi_96655394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef missyB het volgende:

[..]

van 10 keer naar 1 keer naar een paar keer?
Richard,je kan heus wel eens zeggen dat je niet happy bent met hoe je eruit ziet maar als je het constant over jezelf hebt knappen mensen echt op af.
want buiten die enkele keer looks heb je wellicht ook 1000 andere dingen benoemt over jezelf.
Als jij een gesprek hebt met een meisje bijv die 2,hoe verlopen die gesprekken dan? waar gaan ze over? wat deel je met elkaar?
Over die eerste die ik ontmoette over van alles eigenlijk, haar werk, studie, mijn werk, mijn studie, vakantieplannen, toekomstplannen, familie, vrienden,hobby's, zelfs over voetbal want daar houd ze zelf ook een beetje van. Ik probeerde ook een beetje grappig over te komen, ik glimlachte veel (die tip had ik overgenomen van Fok) blijkbaar werkte het.
Ik kon ook merken dat zij ook erg zenuwachtig was, bang dat ik haar niet leuk zou vinden ofzo. Kijk en dat snap ik dus niet.... waarom zou je als vrouw zijnde zenuwachtig zijn over hoe je overkomt als je toch al weet dat mannen je nakijken op straat en bij wijze van spreken iedereen kan krijgen die je wilt? Mijn zelfvertrouwen steeg in elk geval toen ik merkte dat ze zenuwachtig was.

En ik had een goede indruk achtergelaten, ze vroeg ook of ik met kerst wilde komen en zo maar ik deed alsof ik het druk had en dat ik zou kijken of ik het kon regelen enzo om niet "te graag " over te komen. Dus het was best leuk hoor... ik heb er 4 keer overnacht en het waren de 4 mooiste nachten van mijn leven. Ik heb in het totaal 70 smsjes ontvangen in een periode van 4 weken toen het plotseling stopte en ze me dumpte (voor iemand anders?)

Oh en die andere... kijk die heb ik op een andere manier ontmoet als "lotgenoot" omdat haar problematiek ook wel wat erger is dan gemiddeld en we steunen elkaar als het ware.
We slijmen overdreven naar elkaar toe. Als zij zich kut voelt dan spreek ik haar moed in, als ik me kut voel dan andersom hetzelfde.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik over dit contact moet denken precies.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:56:37 #68
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96655763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Over die eerste die ik ontmoette over van alles eigenlijk, haar werk, studie, mijn werk, mijn studie, vakantieplannen, toekomstplannen, familie, vrienden,hobby's, zelfs over voetbal want daar houd ze zelf ook een beetje van. Ik probeerde ook een beetje grappig over te komen, ik glimlachte veel (die tip had ik overgenomen van Fok) blijkbaar werkte het.
Ik kon ook merken dat zij ook erg zenuwachtig was, bang dat ik haar niet leuk zou vinden ofzo. Kijk en dat snap ik dus niet.... waarom zou je als vrouw zijnde zenuwachtig zijn over hoe je overkomt als je toch al weet dat mannen je nakijken op straat en bij wijze van spreken iedereen kan krijgen die je wilt? Mijn zelfvertrouwen steeg in elk geval toen ik merkte dat ze zenuwachtig was.
Hoezo zou zij "iedereen" kunnen krijgen?
pi_96655867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En ik had een goede indruk achtergelaten, ze vroeg ook of ik met kerst wilde komen en zo maar ik deed alsof ik het druk had en dat ik zou kijken of ik het kon regelen enzo om niet "te graag " over te komen. Dus het was best leuk hoor... ik heb er 4 keer overnacht en het waren de 4 mooiste nachten van mijn leven. Ik heb in het totaal 70 smsjes ontvangen in een periode van 4 weken toen het plotseling stopte en ze me dumpte (voor iemand anders?)

Oh en die andere... kijk die heb ik op een andere manier ontmoet als "lotgenoot" omdat haar problematiek ook wel wat erger is dan gemiddeld en we steunen elkaar als het ware.
We slijmen overdreven naar elkaar toe. Als zij zich kut voelt dan spreek ik haar moed in, als ik me kut voel dan andersom hetzelfde.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik over dit contact moet denken precies.
Dan bestempel ik in elk geval nummer 1 als officieel kutwijf.
iemand na 4 weken zonder enige reden dumpen is gewoon not done.
Een ander heeft recht op een verklaring waarom.

wat nr 2 betreft weet ik het niet.
Als ik lees wat je over haar verteld denk ik alleen maar das een disaster waiting to happen.
heb het idee dat als jullie ooit samen verder zouden elkaar alleen maar verder het diepe in trekken.

Nogmaals, ik vind dat je echt al heel goed bezig bent maar zet het vriendinnetje nog even een jaar in de ijskast, werk eerst nog verder aan jezelf.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:00:31 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96655987
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:58 schreef missyB het volgende:
Dan bestempel ik in elk geval nummer 1 als officieel kutwijf.
iemand na 4 weken zonder enige reden dumpen is gewoon not done.
Een ander heeft recht op een verklaring waarom.
:')

Ze vond hem niet leuk genoeg, da's genoeg reden. Daarnaast heb je het er zelf naar gemaakt als hij er 4 nachten blijft slapen en er gebeurt niks. Dan denkt ze waarschijnlijk dat hij aseksueel is ofzo.
pi_96656023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hoezo zou zij "iedereen" kunnen krijgen?
Omdat ze er mooi uitziet, maar niet té mooi dus eentje bij wie veel mannen denken kans te maken.
Bovendien werd ze gestalked, en toen ik daar overnachtte waren er negers die op deur klopte en naar binnen probeerde te komen enzo :') want die hadden wel zin in sex :D. En ja ze was heel bang voor ze enzo ( heeft extra zware sloten op haar deur) maar ze voelde zich wel veilig toen ik er was en ze pakte mijn hand enzo vast tijdens het slapen, het was heel romantisch, het was precies zoals ik had verwacht of zelfs nog beter. Ik wist dat het al mijn problemen zou oplossen.
pi_96656144
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ze vond hem niet leuk genoeg, da's genoeg reden. Daarnaast heb je het er zelf naar gemaakt als hij er 4 nachten blijft slapen en er gebeurt niks. Dan denkt ze waarschijnlijk dat hij aseksueel is ofzo.
Wat? We hadden meteen sex de eerste keer dat ik daar was. Het was tevens de ontmaagding, en het interesseerde haar geen fuck dat ik geen ervaring had want we waren toch allebei aangeschoten.
pi_96656146
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik was er niet bij dus dat neem ik niet maar zo aan.
Vind wel dat zij richard een verklaring schuldig was waarom ze opeens voor iemand anders koos.
En als je in 4 nachten samen spenderen geen sex hebt maakt dat je asexueel?
mag ik even lachen?
Als ik iemand leer kennen kan het wel 10 ontmoetingen zijn eer ik aan sex denk met die persoon toch ben ik niet asexueel
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:04:01 #74
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96656183
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef richard_prf het volgende:
Omdat ze er mooi uitziet, maar niet té mooi dus eentje bij wie veel mannen denken kans te maken.
Smaken verschillen. Ik zal ongetwijfeld sommige meiden die jij mooi vindt niet mooi vinden, en vice versa.

quote:
Bovendien werd ze gestalked, en toen ik daar overnachtte waren er negers die op deur klopte en naar binnen probeerde te komen enzo :') want die hadden wel zin in sex :D. En ja ze was heel bang voor ze enzo ( heeft extra zware sloten op haar deur) maar ze voelde zich wel veilig toen ik er was en ze pakte mijn hand enzo vast tijdens het slapen, het was heel romantisch, het was precies zoals ik had verwacht of zelfs nog beter. Ik wist dat het al mijn problemen zou oplossen.
Leuke vrienden heeft ze.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:03 schreef missyB het volgende:
Ik was er niet bij dus dat neem ik niet maar zo aan.
Vind wel dat zij richard een verklaring schuldig was waarom ze opeens voor iemand anders koos.
En als je in 4 nachten samen spenderen geen sex hebt maakt dat je asexueel?
mag ik even lachen?
Als ik iemand leer kennen kan het wel 10 ontmoetingen zijn eer ik aan sex denk met die persoon toch ben ik niet asexueel
Met "niks" bedoel ik ook geen zoenen e.d. Daaruit zal ze wel op d'r minst opgemaakt hebben dat hij geen interesse heeft.
pi_96656214
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Smaken verschillen. Ik zal ongetwijfeld sommige meiden die jij mooi vindt niet mooi vinden, en vice versa.

[..]

Leuke vrienden heeft ze.
Geen vrienden, maar bewoners in haar flat die haar lastig vielen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')