Ik heb een probleempje fokkers
Ik hou zielsveel van me vriendin. In mijn ogen is zij ook de ware en ik heb ook zoveel respect voor haar. We zijn nu anderhalve jaar in een gelukkig relatie, liefde is goed, sex is goed en altijd wel iets interessants te praten.
Maar sinds kort heeft ze dus haar ultieme fantasie onthuld toen ik aan haar vroeg of het nog beter kan in bed. Wanneer er trio uit kwam, zat ik helemaal in shock. Verdrietig als het maar kan zijn, want het brengt alleen maar rare ideeën naar boven, ben ik toch niet zo goed in bed als ze me vertelde? Waarom heeft ze een derde persoon nodig... maar toen liet ik haar uitpraten, en ze wilde dus alleen maar een trio met een andere meid.
Normaal is het voor andere mannen geen probleem, maar ik voel me er niet echt gelukkig bij. Ze wilt dus voor me neus met een andere meid spelen... ik word er beetje misselijk van als ik er aan denk, ik wilt alleen me vriendin en geen andere wijven.
Als ik nu nee zeg, dan weet ik dat ze het niet zal doen, maar ze zal dan wel zo ongelukkig zijn, wat ik dus niet kan uitstaan

. Ik word er heel onzeker van... wat moet ik nu doen?
Gewoon accepteren met een trio en dan heel me leven aan die verschrikkelijk avond denken? of gewoon nee zeggen en het accepteren dat ze maar voor een keer verdrietig moet zijn.
Ik wist wel dat er iets mis met haar was, een meid die o.a. half life 2/world of warcraft speelt, dolgraag aan mijn auto zit klopt gewoon iets niet

Al denk ik niet dat iemand me kan helpen maar ik ben iig mijn verhaal kwijt.
Ik heb een fake-accountje gemaakt omdat ik niet wil dat andere bekende van mij dit lezen