verknipt! ben er nog razend om!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan met die vlag?
ge-wel-dig ditquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RobS65 Rob S
#sstnl #pittigevragen Joanna, hoe vindt je het dat de fans allemaal een flugeltje bij Philip komen drinken als SST is afgelopen?
41 seconds ago
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef Reksie1981 het volgende:
RobS65 #sstnl #pittigevragen Joanna, hoe vindt je het dat de fans allemaal een flugeltje bij Philip komen drinken als SST is afgelopen?
ik kom net thuis en zie dit op Ziggo staan. Kon het niet laten, ben erin getraptquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
Tussenstand op ziggo: Jo 26%
Philip 24%
Karim 23%
Sharon 27%
DIt gelooft toch niemand
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RobS65 Rob S
#sstnl #pittigevragen Joanna, hoe vindt je het dat de fans allemaal een flugeltje bij Philip komen drinken als SST is afgelopen?
41 seconds ago
nee toch.....ik snap je hoor maar het is toch al bepaaltquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kom net thuis en zie dit op Ziggo staan. Kon het niet laten, ben erin getrapt, heb voor Karim gesmst
Was een eksterdoosquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:44 schreef MargrietV het volgende:
Hoop, dat Segootje even goed gaat winkelen in de Eksterdoos van Joanna.... Go Go Go Segootje!
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kom net thuis en zie dit op Ziggo staan. Kon het niet laten, ben erin getrapt, heb voor Karim gesmst
Voor de camera zegt ze toch Flip. Ze weten allemaal wel wat de politiek correcte antwoorden zijn hoor. Net zoals die vraag van Karim of hj liver zonder geld op reis ging of nog 3 weken met Jo in dat huis. Weet zeker dat ie voor de camera zegt dat ie nog 3 weken met Jo in huis wil blijvenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:44 schreef Blackprinces het volgende:
Vraag voor Jo:
Wat kies je? Flip of die ton?
En Sharon liep gisteravond al in de tuin te speechen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:44 schreef danilel het volgende:
hoe kan het dat Jo gister al om die vlag die ze nu draagt heeft gevraagd (want daar wilde ze gisteren iets mee doen)............
ach alleen de voorpret al als die vragen gestekd zouden worden ga ik al van gierenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Voor de camera zegt ze toch Flip. Ze weten allemaal wel wat de politiek correcte antwoorden zijn hoor. Net zoals die vraag van Karim of hj liver zonder geld op reis ging of nog 3 weken met Jo in dat huis. Weet zeker dat ie voor de camera zegt dat ie nog 3 weken met Jo in huis wil blijven
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Karim: Hoeveel kilo denk jij dat Sharron is aangekomen in het SST huis, meer dan 10 of meer dan 20 kilo?
Alle 24 herinneringen? Moet ze niet vergeten te betalen dan he, anders is dr tonnetje zo opquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
daar bewaart ze al haar likdoorns in..,,, Het is haar doos met alle herinneringen erin,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |