Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OhKinderen
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hij is wel cute aan het zingen nu
![]()
Ik snap mijn kind echt niet![]()
Tijd voor een appel!quote:
yuki blootjequote:
Klonk? Ben jij dat?quote:
Nee, tussen de singlesquote:
Nope, het klinkt zelfs niet als Klonkquote:
De laatste keer dat ik keek nietquote:
ja want als het uit is moet je zo snel mogelijk vervanging zoeken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben sinds gister ook een actief poster in Singles slowchat, uiteraard.
Als je 14 bent welquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want als het uit is moet je zo snel mogelijk vervanging zoeken?
logisch hoe ouder hoe moeilijkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je 14 bent wel!
Griep'n wat je griep'n kan!
Nee hoorquote:
Ofcourse, en ik kan ook onmogelijk buiten FOK! een meisje vinden, want het is algemeen bekend dat meisjes een post aantal boven de 22.000 zeer aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want als het uit is moet je zo snel mogelijk vervanging zoeken?
realzeusquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor
In Singles was jij al 800 keer afgebrand omdat je over Koen praat, ik al 3000 keer omdat ik ziek ben en MPG had de RealZeus-behandeling gekregen
Da's echt een baasquote:
Whaoh! Dan ben ik bijna viervoudig aantrekkelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ofcourse, en ik kan ook onmogelijk buiten FOK! een meisje vinden, want het is algemeen bekend dat meisjes een post aantal boven de 22.000 zeer aantrekkelijk vinden
De RZ-behandlingquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor
In Singles was jij al 800 keer afgebrand omdat je over Koen praat, ik al 3000 keer omdat ik ziek ben en MPG had de RealZeus-behandeling gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |