ja want als het uit is moet je zo snel mogelijk vervanging zoeken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben sinds gister ook een actief poster in Singles slowchat, uiteraard.
Als je 14 bent welquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want als het uit is moet je zo snel mogelijk vervanging zoeken?
logisch hoe ouder hoe moeilijkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je 14 bent wel!
Griep'n wat je griep'n kan!
Nee hoorquote:
Ofcourse, en ik kan ook onmogelijk buiten FOK! een meisje vinden, want het is algemeen bekend dat meisjes een post aantal boven de 22.000 zeer aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want als het uit is moet je zo snel mogelijk vervanging zoeken?
realzeusquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor
In Singles was jij al 800 keer afgebrand omdat je over Koen praat, ik al 3000 keer omdat ik ziek ben en MPG had de RealZeus-behandeling gekregen
Da's echt een baasquote:
Whaoh! Dan ben ik bijna viervoudig aantrekkelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ofcourse, en ik kan ook onmogelijk buiten FOK! een meisje vinden, want het is algemeen bekend dat meisjes een post aantal boven de 22.000 zeer aantrekkelijk vinden
De RZ-behandlingquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor
In Singles was jij al 800 keer afgebrand omdat je over Koen praat, ik al 3000 keer omdat ik ziek ben en MPG had de RealZeus-behandeling gekregen
je bedoelt anthonyzeusquote:
quote:
Geen idee wat singles met een slow chat willen bereiken, maar het zal welquote:
quote:
Laatst nog een hele relquote:
Half jaar geleden in ONZ in ieder geval welquote:
Ja. Met elkaar compleet afbranden als dagelijks hoogtepuntquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen idee wat singles met een slow chat willen bereiken, maar het zal wel
Gewoon gezelligheid dus
Da's altijd leuk, alle koos vriendloosjes die elkaar af gaan zeiken, terwijl ze niet zien hoe erg ze eigenlijk zelf zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Met elkaar compleet afbranden als dagelijks hoogtepunt
The fake Manquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben sinds gister ook een actief poster in Singles slowchat, uiteraard.
De users met de grootste bek en de heftigste flame zijn m.i. wel het meest triest jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's altijd leuk, alle koos vriendloosjes die elkaar af gaan zeiken, terwijl ze niet zien hoe erg ze eigenlijk zelf zijn
Nou, wat er leuk is aan elkaar afzeiken, zegquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's altijd leuk, alle koos vriendloosjes die elkaar af gaan zeiken, terwijl ze niet zien hoe erg ze eigenlijk zelf zijn
Soms is dat best wel eens leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, wat er leuk is aan elkaar afzeiken, zeg.
Helemaal niks, IMO, maar veel andere FOK!-ers komen hier alleen om iedereen en alles af te kraken, da's ook zo'n beetje het idee van [KLB]quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, wat er leuk is aan elkaar afzeiken, zeg.
Soms wel. Als duidelijk is dat het een geintje blijft.quote:
Ja daar heb je een puntquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Soms wel. Als duidelijk is dat het een geintje blijft.
Dagelijks serieus flamen, daar is de lol snel af hoor
Nieuw, hip, tof, gaaf en handigquote:
hij heeft hie rook nog even gepost maar dat was snel voorbijquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Laatst nog een hele rel![]()
Maar ik vind hem eigenlijk best wel lief, dus geen kwaad woord over RZ/KTP van mij
Ik haat users die elkaar afzeikenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Users die elkaar afzeiken en de nieuwe pricecheck feature op http://check.fok.nl.
Ik ben helemaal geen modjequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeg je alleen maar omdat je een modje bent
I know.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij heeft hie rook nog even gepost maar dat was snel voorbij
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
I know.
Maar nu is hij volgens mij heel happy
Ah zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen modje.
Alhoewel, ik mod wel eens in FB, en achter de schermen, maar das een ander verhaal.
Zo'n wonder is dat toch ook weer niet?quote:
Als ik een modje was, zou er wel [ moderator ] naast mijn naam staanquote:
Heerlijk! Geniet ervanquote:
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Solique het volgende:
Zojuist een sacho collega blij gekregen met 1 zin in een mail.
Jij kan ook geen topics sluiten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik een modje was, zou er wel [ moderator ] naast mijn naam staan... Maar volgens mij staat daar iest anders.. en ik heb ook geen blauw kleurtje
...
Goed bezigquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Solique het volgende:
Zojuist een sacho collega blij gekregen met 1 zin in een mail.
Ik ken hem alleen als een wat triestig persoon...quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo'n wonder is dat toch ook weer niet?
Hij heeft een vriendin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |