Dat is disney xdquote:
Is er nu opquote:
Pomba is lief.quote:
Geloof me, daar valt niet tegenaan te kammen.quote:
Ja, 'harig', laten we het zo noemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Pomba is lief.En harig.
[..]
Geloof me, daar valt niet tegenaan te kammen..
Enschedese kat hè? Super-eigenwijs.
Ik zie dat ik aan de bak moet met de stofzuiger en stofdoek binnenkort?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is echt zo vies he... En ik snap het niet. Ik werk in het asiel met 62 katten, maar als ik thuis kom is er op mij geen haartje te zienTenzij ik ze net gekamd heb of zo.
Mooi voor de winter!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat m'n H&M-jurkjes pas in juli leverbaar zijn
Neequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het erg als ik echt zonder nadenken weet dat dat de vos is?
Hey PeuRac! Wil je mijn foto's zien van afgetakeld spoor in een druk gebruikt stukje Nederland?quote:
Oh, dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie dat ik aan de bak moet met de stofzuiger en stofdoek binnenkort?
Gabberpaard.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft niet hoorMaar ik vind haren gewoon niet smakelijk. Van katten niet, van honden niet, van knagers niet, van paarden niet.
Weg ermee
Op naar de plukker dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Pomba is lief.En harig.
[..]
Geloof me, daar valt niet tegenaan te kammen..
Enschedese kat hè? Super-eigenwijs.
van mensen ben ik er ook niet wild vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft niet hoorMaar ik vind haren gewoon niet smakelijk. Van katten niet, van honden niet, van knagers niet, van paarden niet.
Weg ermee
Ik bedoel de losse haren dan hequote:
Ik ook niet idd. Die kan je ook gewoon meetellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
van mensen ben ik er ook niet wild van
Jij welquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor kom wel een keer kijken.
Mag ik dan mijn Ninja Turtles pak aan?
Ik verlies ook veel harenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weg ermee
Ik ook, van die fijne lange blondequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wel
[..]
Ik verlies ook veel haren
Ja, 100 op een dag gemiddeldquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wel
[..]
Ik verlies ook veel haren
Met drie katten waarvan twee zich zo goed als niet laten borstelen moet je er wel aan wennenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weg ermee
Ja maar, die zijn tofquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met drie katten waarvan twee zich zo goed als niet laten borstelen moet je er wel aan wennen
Ik neem alleen NOOIT meer een Britse Korthaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |