quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
naamtopic van mn mop, daar moet ik in posten!
in nuggets?quote:
in werkquote:
Liefde!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
naamtopic van mn wederhelft, daar moet ik in posten!
Je weetquote:
Nuggetsquote:
mac is me te ver rijden en te weinig waar voor je geldquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm i dacht dat jullie naar de mac gingen![]()
anders had ik ook wel chili saus genomen.
Zij snapt het tenminstequote:
als het in de buurt zat was het gewoon veel makkelijker. ja je krijgt altijd minder waar voor je geld dan dat je het zelf zou frituren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mac is me te ver rijden en te weinig waar voor je geld
Het is idd de afgelopen jaren wel flink duurder geworden, ben ik met je eens..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mac is me te ver rijden en te weinig waar voor je geld
http://www.degens.eu/pdfs/91/quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Het is idd de afgelopen jaren wel flink duurder geworden, ben ik met je eens..
maar waar haal je die kruidenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://www.degens.eu/pdfs/91/
das beter
klinkt goed, ga ik proberen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als het in de buurt zat was het gewoon veel makkelijker. ja je krijgt altijd minder waar voor je geld dan dat je het zelf zou frituren.
zelf maak ik wel eens kippeling, kip met kruiden en paneerneel en dan in de oven. dat is nog lekkerder dan kipnuggets.
Fingers Crossed!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:48 schreef lipjes het volgende:
Nou de eerste sollicitaties zijn de deur uit, spannend!
op die site van dat recept kan je het ook kopen. het is alleen 3kg!!! gelijk genoeg voor de hele straat hahaquote:
klinkt idd wel erg positiefquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zeker, heb 1 voorkeur
20-30 minuten rijden, salaris 3-4k, leaseauto e.d.
ruilen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zeker, heb 1 voorkeur
liever jij dan ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zeker, heb 1 voorkeur
waar gaat jouw voorkeur naar uit danquote:
Ja echt ziek, maar zie het welquote:
wat jij danquote:
5 min fietsen, ipv 20-30 min auto... voor dat salarisquote:
gast..quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
5 min fietsen, ipv 20-30 min auto... voor dat salaris
Mja dat dacht ik ook altijd.. Totdat je een huis wil gaan kopenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:10 schreef lipjes het volgende:
salaris van 2.5k ben ik ook al tevreden mee.
Ik heb ook niks te klagen, dus dan doe ik dat ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gast..
dat salaris hoop ik over een paar jaar te hebben en met mijn functie kan ik wel fluiten naar een lease auto
Nice! Dan wordt het vast minder fokke ..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zeker, heb 1 voorkeur
Nu net pas ..??quote:
Ja, vanochtend geen zin om mn bed uit te komen, daarna alles regelen hier want mn bazin was weer te laat, en daarna gesprekje met de hoofdmeesteres.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nice! Dan wordt het vast minder fokke ..
[..]
Nu net pas ..??
Hoofdmeesteres?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, vanochtend geen zin om mn bed uit te komen, daarna alles regelen hier want mn bazin was weer te laat, en daarna gesprekje met de hoofdmeesteres.
Blijft toch grappig klinkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, vanochtend geen zin om mn bed uit te komen, daarna alles regelen hier want mn bazin was weer te laat, en daarna gesprekje met de hoofdmeesteres.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hoofdmeesteres?
Werk je in een SM studio ofzo?
Inderdaad.quote:
Bij mij nog niet. Maar moet zo wel eerst roken pffffquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
After-lunch-dip komt hard aan vandaag..
nog geen last vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
After-lunch-dip komt hard aan vandaag..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij nog niet. Maar moet zo wel eerst roken pffff
Ik haat die dip.. denk dat ik ff een rondje frisse lucht ga doen zoquote:
quote:
Vanavondquote:
quote:
Trut!quote:
Awwquote:
Zal ik langskomen dan?quote:
Voor welke voetbalclub ben je?quote:
Ja denk het wel jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nice! Dan wordt het vast minder fokke ..
Heeft dat er iets mee te maken?quote:
Allesquote:
quote:
Zeg FC Twentequote:
Zondagquote:
whehehehe ik moest lachenquote:
Ik zeg doen!quote:
Ik niet voor een club maar ben wel tegen ajax.quote:
Nee, echt?quote:
Dan mag je thuis blijvenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:43 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik niet voor een club maar ben wel tegen ajax.
heul goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:43 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
ja echt.quote:
Kom maar hier danquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:43 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Your loss.quote:
Da's nou weer jammer, ik begon je nét aardig te vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:43 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's nou weer jammer, ik begon je nét aardig te vinden
Angry sex is ook leuk. WAT NOU JE BENT TEGEN AJAX *kaakslag*quote:
mis ik iets?quote:
Ohwjee, heb ik het nou gedaan?quote:
O.oquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Angry sex is ook leuk. WAT NOU JE BENT TEGEN AJAX *kaakslag*
quote:
Ik denk de meeste mensen.quote:
Eerst een stok in ze reet duwen. Anders krijg je zulke natte handen he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Godverdommezegt dat ;ie ervoor gaat zorgen dat de wc weer verstopt raakt. Betekent dat dat ik 'm met z'n hoofd in de pot mag stoppen?
quote:
valt wel mee, hij heeft een groot hoofd en als zijn gezicht er maar inzit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Eerst een stok in ze reet duwen. Anders krijg je zulke natte handen he.
[..]
bedankt..quote:
En dat allemaal eindigt in angry sexy ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
valt wel mee, hij heeft een groot hoofd en als zijn gezicht er maar inzit.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee man, dan moet ik m ook zoenen zeker terwijl hij net de wc heeft uitgeliktquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En dat allemaal eindigt in angry sexy ?
Damn
moet denken aan de eerste aflevering van californicationquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
en scary movie.WHAT'S MY NAME BITCHquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet denken aan de eerste aflevering van californication
Je hoeft hem niet te zoenenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee man, dan moet ik m ook zoenen zeker terwijl hij net de wc heeft uitgelikt
die is ook leuk, maar californication beter.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en scary movie.WHAT'S MY NAME BITCH
Okeee okee...quote:
Klinkt wel geilquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te zoenen
Of dan gaat hij eerst douchen en dan. WAT NOU MIJN HOOFD IN DE WC DUWEN. IK DUW WAT ANDERS IN JE
die heb ik nooit gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is ook leuk, maar californication beter.
door die meid liet ik me ook nog slaan
wie is dat?quote:
Wie?quote:
Ik merk het. Dus wanneer?quote:
KnetterKrankJorumquote:
huilen niet direct, maar ik heb al mooiere gezienquote:
okquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huilen niet direct, maar ik heb al mooiere gezien
Oh die.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KnetterKrankJorum![]()
Oftewel lievelustje in KPD
Goed topicquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:25 schreef gianni61 het volgende:
FOK!ken sinds december 2010 en dan al op #499 staan !
naar aanleiding van dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Die Fanta
jij en erwtjes??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Uhuhquote:
Houden zoquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Die Fanta
Als huppel erwten heeft, heb ik 2 grote gapende zwarte gaten in mijn borstkas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
in kpd, dames met een maatje meer.quote:
en ongeveer bij iedereen in de dmquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
in kpd, dames met een maatje meer.
quote:Cry alone, I've gone away
No more nights, no more pain
I've gone alone, took all my strength
But I've made the change
I won't see you tonight
Sorrow sank deep inside my blood
All the ones around me, I cared for and loved
Building up, inside of me
A place so dark, so cold, I had to set me free
Don't mourn for me, you're not the one to place the blame
As bottles call my name, I won't see you tonight
Sorrow sank deep inside my blood
All the ones around me, I cared for and most of all I loved
But I can't see myself that way
Please don't forget me or cry while I'm away
Cry alone, I've gone away
No more nights, no more pain
I've gone alone, took all my strength
But I've made the change
I won't see you tonight
So far away, I'm gone
Please don't follow me tonight
And while I'm gone, everything will be alright
No more breath inside
Essence left my heart tonight
No more breath inside
Essence left my heart tonight
* DevilsWhore gooit sonata er tegenaanquote:
Goed plan en dan eindigen met Chop Suey!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore gooit sonata er tegenaan
* gianni61gooit de airco aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore gooit sonata er tegenaan
Dana my darling I'm writing to you..quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed plan en dan eindigen met Chop Suey!
Handig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:49 schreef lipjes het volgende:
kutzooi, had ik me eigen bijna verraden hier dat ik een andere baan zoek
belde er 1tje die me een mailtje doorstuurde e.d.
ik heb zelfs al 2 keer gehad dat recruiters naar de zaak bellen en naar mij vragen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:49 schreef lipjes het volgende:
kutzooi, had ik me eigen bijna verraden hier dat ik een andere baan zoek
belde er 1tje die me een mailtje doorstuurde e.d.
behalve mij... en ik kan hem niet vindenquote:
Dat voorkom ik wel, zorg dat ze altijd naar mijn mobiel bellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zelfs al 2 keer gehad dat recruiters naar de zaak bellen en naar mij vragen.
je snapt niet hoe ze het in hun hoofd krijgen
ach vind het niet erg om die recruiters te spreken hoor, ze moeten wel met iets heel erg goeds aankomen, wil ik interesse hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat voorkom ik wel, zorg dat ze altijd naar mijn mobiel bellen
ja, maar ik snap niet hoe ze erbij komen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat voorkom ik wel, zorg dat ze altijd naar mijn mobiel bellen
Wat?quote:
nietsquote:
is het echt zo ergquote:
ben je nu geil?quote:
Ja!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
is het echt zo erg![]()
ik heb/kan ze niet zien
andere foto's gaan kijken. dat helptquote:
Stuur door.quote:
ik zou het nog bijna zielig gaan vinden voor drquote:
als je em dan toch hebtquote:
* MaleDuck komt even met zn schouder het topic binnen...quote:
I need it....quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck komt even met zn schouder het topic binnen...
Heb m nog niet toch!quote:
gaat het weer eens over tieten hequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck komt even met zn schouder het topic binnen...
was te verwachtenquote:
ik post zelf ook in dat topic hequote:
dat zouden meer mensen moeten doenquote:
nee, niemand wil mijn tieten zienquote:
Ze hebben je door..quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:28 schreef lipjes het volgende:
en mn collega vroeg net ofdat ik opzoek was naar een andere baan
Mij niet gezien, dan ga ik ook fok rond op deze manierquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niemand wil mijn tieten zien
jij dan?
die kans is wel aanwezig ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Mij niet gezien, dan ga ik ook fok rond op deze manier
dat is volgens mij wel iets wat zeker waar isquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kans is wel aanwezig ja.
maar misschien zijn die van jou wel veel mooier
Ik was ook te laat.. doh!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
ben ik weer te laat voor de tieten ja ? hmm altijd hetzelfde
geen mooie tetten dus?quote:
quote:
Dit dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is volgens mij wel iets wat zeker waar is![]()
maar ik denk dat als NBT daar behoefte aan heeft, liever een manier gebruikt waar ze meer controle over heeft dan een forum
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jullie laten NBT huilen, dan kan ik niks anders doen dan haar troosten
quote:
quote:
* tripack = stiekem jaloersquote:
jij mag haar volgende keer ook wel troosten hoorquote:
haha, jij geloofd ook in kabouters he?quote:
geloven?? man ik zie ze dagelijk rondlopenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha, jij geloofd ook in kabouters he?
aleen met tettenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha, jij geloofd ook in kabouters he?
kleine meisjes met grote borstenquote:
Bekend fenomeenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef tripack het volgende:
[..]
geloven?? man ik zie ze dagelijk rondlopen![]()
Heeft een collega van mij..quote:
ik noem het meer een handicapquote:
ken een meisje van net 1m60 met cup Fquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Heeft een collega van mij..
is best nice hoor..
F is ook te groot.. dit is nog wel redelijk te doen. Net niet uit verhouding.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken een meisje van net 1m60 met cup F
tis best een leuke meid om te zien, maar die dingen zijn gewoon te groot voor haar
PICS!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken een meisje van net 1m60 met cup F
tis best een leuke meid om te zien, maar die dingen zijn gewoon te groot voor haar
staan thuis op de pc. en ga hier ook niet dr facebook neerzettenquote:
je kan altijd pm-en hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staan thuis op de pc. en ga hier ook niet dr facebook neerzetten
mijn ideale vrouw is 1m70, donkerblond, 18 jaar en cup D
en heeft wat met een vriend van me
Haha.. he saw her first? of ben je stiekum verliefd geworden op haar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staan thuis op de pc. en ga hier ook niet dr facebook neerzetten
mijn ideale vrouw is 1m70, donkerblond, 18 jaar en cup D
en heeft wat met een vriend van me
ken haar pas sinds ze zijn vriendin is, maar ben wel een beetje verliefd op haar geworden jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:07 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha.. he saw her first? of ben je stiekum verliefd geworden op haar?
hey psst, alles kan kapotquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken haar pas sinds ze zijn vriendin is, maar ben wel een beetje verliefd op haar geworden ja
Dat is klote.. heb dat zelf gelukkig nog nooit gehad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken haar pas sinds ze zijn vriendin is, maar ben wel een beetje verliefd op haar geworden ja
same here.. hahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
pff wat duurt de werkdag toch lang vandaag. ik ben toe om naar huis te gaan
ik zou graag willen, maar het kan nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
same here.. haha
zullen we hem gewoon peren!
tjah dat heb ik er meer horen zeggen... vervolgens is diegene 2 jaar verder. en de ander ziet haar nog niet staan...quote:
en toch gaat er iemand kapot op dat moment hehequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah dat heb ik er meer horen zeggen... vervolgens is diegene 2 jaar verder. en de ander ziet haar nog niet staan...
preciesquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah dat heb ik er meer horen zeggen... vervolgens is diegene 2 jaar verder. en de ander ziet haar nog niet staan...
is ook meer als grapje, ik ga ook niet in andermans relatie rommelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]
k mis 3 fmquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
I cant stop raving , i cant stop raving
hey , hoe weet jij dan dat het 3 fm is ?quote:
woensdag hakkuhdag!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
I cant stop raving , i cant stop raving
half 4 = uit je dip tipquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey , hoe weet jij dan dat het 3 fm is ?tis wel zo..
kan ik de lotto formulieren bij je inleveren ?
op je auto ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
woensdag hakkuhdag!
op mijn autoradio is elke dag hakkuhdag
knap dat je daar aan denkt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:38 schreef tripack het volgende:
[..]
half 4 = uit je dip tip
woensdag hakkuhdag1 plus 1 is 2
nee, mijn sub staat goed afgesteldquote:
wat voor radio?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
hakken, hmm draai ik nooit meer. psy radio altijd nu voor mij /insert hartje (want die icoontjes doen het heir niet )
nee, ik hou het beschaafd, ik moet ten slotte ook de boodschappen mee krijgen in de autoquote:
psyradio ,quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor radio?
[..]
nee, ik hou het beschaafd, ik moet ten slotte ook de boodschappen mee krijgen in de auto
haha toch welquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik hou het beschaafd, ik moet ten slotte ook de boodschappen mee krijgen in de auto
ik ga over 1/3 kwartierquote:
weekendquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ga over 1/3 kwartierweekend vieren
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
wat hebben jullie toch een goed leven
Sowieso!quote:
grutjes lekkerquote:
ik zou niet durven. je weet toch dat ik geen appels eet..quote:
lust je ook geen appel sap ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet durven. je weet toch dat ik geen appels eet..
eigenlijk niet.quote:
Ik ben kip verslaafd.. eigenlijk vlees verslaafd maar het liefst kipquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
tri
[..]
Jij sowieso alles met kip.
Cow & Chicken..quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ben kip verslaafd.. eigenlijk vlees verslaafd maar het liefst kip
Saaierd!quote:
Saaierd2!quote:
Ik ben er nogquote:
Yaaayquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Saaierd!
[..]
Saaierd2!
[..]
Ik ben er nog
Wij zijn een team, jeweet!quote:
alles onder de grill vandaan is bij mij de trend hehequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ben kip verslaafd.. eigenlijk vlees verslaafd maar het liefst kip
Ik ook. Daaromquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
echt wel, ik ben wel om 5 uur weg heur
Ik ga aan de kipquote:
ben jij dit toevallig ? http://www.dumpert.nl/med(...)eetje_kip_halen.htmlquote:
Wayooo ik sta op dumpert!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben jij dit toevallig ? http://www.dumpert.nl/med(...)eetje_kip_halen.html
EPISCH!quote:
Nou nog steeds niet van de fysio gehoord, wel een bericht achterlatenquote:
Ja, bijna, hierna nog 1 dagje!quote:
Ach, de dagen vliegen voorbij tegenwoordig (toch wel blij met m'n nieuwe functiequote:
Ohw, dan valt het allemaal mee.... Goed dat je nieuwe functie bevalt!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach, de dagen vliegen voorbij tegenwoordig (toch wel blij met m'n nieuwe functie)... Vind het ook niet zo erg hoor
Jup, vriend van me heeft een server opgezet dus nu doen we MP, veel te leuk!quote:
zegt me geen ene hol allemaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Jup, vriend van me heeft een server opgezet dus nu doen we MP, veel te leuk!
Prutserquote:
ooow zeg dat danquote:
Ik heb geen flauw idee, ik snap er geen hol van, hahahaha.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ooow zeg dat dan
ik haat webpollicies... waarom bestaan ze en hoe kan ik ze doden?
Ohw lekker dan! Ben je mooi klaar mee..quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:38 schreef tripack het volgende:
ik kan soms wel mijn gmail acount benaderen en soms niet... had gister dus een mail gemist over een interne cursusmoest voor 6 uur gereageerd worden... ik las het bericht om kwart voor 8
ja ik ben bij deze klant dus via de mail niet bereikbaar voor mijn werkgeverquote:
Yeeeey, het werktquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:40 schreef tripack het volgende:
[..]
ja ik ben bij deze klant dus via de mail niet bereikbaar voor mijn werkgeveralleen telefonisch.
maar dat doet ook niet iemand die een bericht naar +-10 mensen moet overbrengen
edit: hehe na 50 x refresheneindelijk me mailbox binnengehacket
nu maar hopen dat het het grootste gedeelte van de dag blijft werkenquote:
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het het grootste gedeelte van de dag blijft werken![]()
Hi chick!quote:
Jammer genoeg is het donderdagquote:
Dat hoop ik ook heel hard!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:20 schreef tripack het volgende:
helemaal waar... hopelijk gaat deze dag snel voorbij
Nee, erg he!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef tripack het volgende:
het helpt om niet naar de tijd te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |