Ik denk dat mijn problemen overschat worden hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap je/jullie standpunt helemaal hoor. Wat er bij jullie alleen niet in wil is dat je eerst aan jezelf moet werken voor je klaar bent voor deze ervaringen. Pas als je gelukkig kunt zijn met jezelf, kun je dat ook in relaties met anderen. Op dit moment zouden jullie anderen alleen maar meetrekken in de ellende en dat is zowel voor diegene als voor jezelf geen goed idee.
Slim om ervan uit te gaan dat ik nergens ervaring mee heb, enkel omdat ik niet negatief over mezelf loop te lullen in dit topic.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als dan zo'n Supersoep die te lui is om zijn rijbewijs te halen, volgens mij nog volop bezig is met zijn studie en verder nergens ervaring mee heeft, en mij nog eens vergelijkt met mensen als Tristan van der Vlis, en dat ik hem wil aanrijden mij probeert wijs te maken dat ik niet klaar ben voor een vriendin dan vind ik dat te belachelijk voor woorden. Deze man is zelf niet goed wijs om dit soort dingen te roepen.
Welk pak? Ik ben de enige éckte!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:50 schreef formerjellybean het volgende:
Echt waar , staat het een beetje zo'n paashaaspak ??
richard is helemaal geen gevaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:51 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik zou ook niet zo'n halve gare willen die op mensen inrijd. Echt waar dan heb je echt issues, dat je ellendig voelt alla maar trek daar niet mensen in mee die niets met jou problemen te maken hebben.
En z'n blonde vriendin is iemand die alles weet van psychologie. We snappen hoe je denkt. Het is goed, mijn jongen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
richard is helemaal geen gevaar.
Ja het is goedkoop scoren voor jou, omdat ik me kwetsbaar opstel en zo doe je het goed bij Aardbei. Als zij hier niet postte dan was je nu al lang opgerot.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Slim om ervan uit te gaan dat ik nergens ervaring mee heb, enkel omdat ik niet negatief over mezelf loop te lullen in dit topic.
Je bent zwakker dan mij. Betekent nog niet dat je dan automatisch een zwaarder leven hebt.
richard, ik ken je niet en volg je nog maar kort hier maar stel je nu voor he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn problemen overschat worden hier.
En hoe bedoel je ik werk niet aan mezelf?
Sportschool, therapie, ontmoeting met K_W, zonnebanken
IK heb mijn huis, rijbewijs, auto, opleiding (tot voor kort een kantoorbaan voor 3 jaar), financieel prima, ik reisde naar de UK om mijn oogziekte te fixen zodat ik me wat beter voel.
Een vriendin zal het probleem oplossen daar ben ik van overtuigd, als het niet zo is dan wil ik dat zelf zo meemaken
Als dan zo'n Supersoep die te lui is om zijn rijbewijs te halen, volgens mij nog volop bezig is met zijn studie en verder nergens ervaring mee heeft, en mij nog eens vergelijkt met mensen als Tristan van der Vlis, en dat ik hem wil aanrijden mij probeert wijs te maken dat ik niet klaar ben voor een vriendin dan vind ik dat te belachelijk voor woorden. Deze man is zelf niet goed wijs om dit soort dingen te roepen.
Ik heb genoeg meegemaakt. Misschien zelfs meer dan jou.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja het is goedkoop scoren voor jou, omdat ik me kwetsbaar opstel en zo doe je het goed bij Aardbei. Als zij hier niet postte dan was je nu al lang opgerot.
Nee hoor ik mocht je al niet voordat ik hoorde dat aardbei jou leuk vond en dat weet jij ook. Je manipuleert de boel hier sterk naar je eigen voordeel.Jij wilde mij vermoorden zoals je zelf diverse malen aangaf al veel eerder. Ik vind het nogal gevaarlijk toen jij zei: Ik citeer" Ik krijg moordneigingen van die Richard " zo dacht Tristan van der Vlis ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb genoeg meegemaakt. Misschien zelfs meer dan jou.
En ik weet dat je jaloers op me bent, joh. Je zou me zelfs iets willen aandoen, enkel omdat Aardbei en ik elkaar wel leuk vinden.
Als bestuurder hoor je woede niet op mensen af te reageren , je hoort je emoties te scheiden met rijden. En als je dan toch die frustraties hebt ga dan niet op de weg maar koop een boksbal waar je thuis op af kan reageren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
richard is helemaal geen gevaar.
er schijnt alleen wel iets te zijn, dat als bestuurder van een auto opgekropte woede veel sneller ten uiting komt.
dat is echt zo (of naja weet niet, maar heb ik een keer iets over gezien op tv).
ik voel me in de auto ook soms weleens helemaal moed in de schoenen zakken, of frustratie opkomen wat ikk dan nog verder opkrop. doe altijd zelfs dan maar rustig enzo, en laat niets merken. en lukt me wel aardig goed om altijd normaal te blijven
maar soms krijg ik er halve maagzweren van zo voelt het en kom ik er wel dichterbij dat ik totaal flip.
Ja, want dát moet je letterlijk nemen. Een opmerking in de trant van ''eindelijk, ik kreeg al neigingen van die gozer'' toen je eindelijk eens een ban kreeg.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee hoor ik mocht je al niet voordat ik hoorde dat aardbei jou leuk vind al niet. Jij wilde mij vermoorden zoals je zelf diverse malen aangaf al veel eerder. Ik vind het nogal gevaarlijk toen jij zei: Ik citeer" Ik krijg moordneigingen van die Richard " zo dacht Tristan van der Vlis ook.
Ohja en dat doe je net een paar weken ofzo, daarvoor was je enkel aan het zwelgen in zelfmedelijden. Naast het afgeven op vrouwen, want alles ligt aan hen natuurlijk. Sowieso komt alles door externe factoren, je zou zelf maar eens een probleem hebben wat aan jou ligt hč. Stel je voor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn problemen overschat worden hier.
En hoe bedoel je ik werk niet aan mezelf?
Sportschool, therapie, ontmoeting met K_W, zonnebanken
IK heb mijn huis, rijbewijs, auto, opleiding (tot voor kort een kantoorbaan voor 3 jaar), financieel prima, ik reisde naar de UK om mijn oogziekte te fixen zodat ik me wat beter voel.
Een vriendin zal het probleem oplossen daar ben ik van overtuigd, als het niet zo is dan wil ik dat zelf zo meemaken
Nergens heb ik wat gezegd dat ik jou wat zou willen aandoen. Jij hebt al diverse malen aangegeven mij wat te willen aandoen als ik dit topic niet verlaat en ik vat het inderdaad letterlijk op want zo bedoel je het ook dat laat je vaak genoeg blijken. Ik ben dan ook best bang voor je.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, want dát moet je letterlijk nemen. Een opmerkingen in de trant van ''eindelijk, ik kreeg al neigingen van die gozer'' toen je eindelijk eens een ban kreeg.
Dat moet je vooral uit context halen. Die opmerkingen van jou over mij waren toch een stuk serieuzer, kerel.
en zeker niet als je iets wil gaan besturen waarmee je ander flinke schade of erger kunt berokkenen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als bestuurder hoor je woede niet op mensen af te reageren , je hoort je emoties te scheiden met rijden. En als je dan toch die frustraties hebt ga dan niet op de weg maar koop een boksbal waar je thuis op af kan reageren.
Je gaat je frustraties gewoon niet op anderen afreageren punt uit.
Weet je dat heel zeker? Even voorzichtig zijn nu.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nergens heb ik wat gezegd dat ik jou wat zou willen aandoen.
quote:Ik ben dan ook best bang voor je.
Ja heel zeker, toon mij maar aan waar ik letterlijk heb gezegd dat ik jou wat zou aandoen. ik kan genoeg teksten citeren dat jij dat wel bij mij wilde doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Even voorzichtig zijn nu.
ja dat kan best, leuk voor jullie wel.(Echt waar)quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb genoeg meegemaakt. Misschien zelfs meer dan jou.
En ik weet dat je jaloers op me bent, joh. Je zou me zelfs iets willen aandoen, enkel omdat Aardbei en ik elkaar wel leuk vinden.
Ik heb je sowieso nooit bedreigd, dat deed jij bij mij juist met al die vervelende DM's die je stuurde en ik zei enkel "FLikker nou eens op met je DM's irritante kneus "zoiets , dat betekendt nie dat ik je wat wil aandoen, dat maak jij er maar van.en dat je laatst 15 keer achter elkaar mij FoBo lurkte kwam uitermate bedreigend over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Even voorzichtig zijn nu.
[..]
![]()
Goede tactiek, mij laten overkomen als een gewelddadig iemand. Misschien dat Strawberry me dan ineens niet meer leuk vindt. Oh wacht, ze heeft zelf DM's waar je mij bedreigd. Op serieuze wijze.
Het is goed met je.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja heel zeker, toon mij maar aan waar ik letterlijk heb gezegd dat ik jou wat zou aandoen. ik kan genoeg teksten citeren dat jij dat wel bij mij wilde doen.
Ik wil je niks aan doen, dat verzin je maar om mij weg te krijgen hier en mij in een kwaad daglicht te zetten omdat je je zo ergert aan mij. Het is wel triest dat je dan maar dingen gaat verzinnen.
''al die vervelende dm's''quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb je sowieso nooit bedreigd, dat deed jij bij mij juist met al die vervelende DM's die je stuurde en ik zei enkel "FLikker nou eens op met je DM's irritante kneus "zoiets , dat betekendt nie dat ik je wat wil aandoen, dat maak jij er maar van.en dat je laatst 15 keer achter elkaar mij FoBo lurkte kwam uitermate bedreigend over.
Als jij DM's van mij aan jou aan strawberry hebt laten zien dan betekent dat je dat hebt verzonnen want nergens heb ik beweert jou wat te zullen aandoen. Pure verzinsels om mij weg te krijgen hier omdat je je aan mij ergert.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is goed met je.
Je loopt nu ineens heel raar te lullen terwijl meerdere mensen hier op het forum al op de hoogte zijn van jouw agressief gedrag en opmerkingen naar mij en Iwannabehigh toe.
Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, want je begint volgens mij ietwat delusional te worden. Strawberry mag van mij die DM's openbaren. Dat kan ik niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |