Veel plezier!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer naar DM toe met de hondjes
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik dacht net: hoe kunnen d e3 J's nou bij DWDD zitten als vandaag de halve finale is? Maar dat zijn Nick en Simon. Ik hou het nog steeds niet uit elkaar
quote:'Nederland geen fan van Songfestival'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Driekwart van Nederland zou niet van plan zijn om de komende week af te stemmen op het Eurovisie Songfestival.
Zestig procent van de bevolking is zelfs van mening dat het liedjesfestijn mag stoppen, zo blijkt uit een onderzoek gehouden door Trendbox.
Toch zal het afwachten zijn of deze cijfers onveranderd zullen blijven, mocht het de 3JS aanstaande donderdag lukken om de finale van het Eurovisie Songfestival te halen.
Tweederde van de ondervraagden weet bovendien dat het de Volendamse groep is die Nederland vertegenwoordigt. Dit in tegenstelling tot iets minder dan een derde deel, zij denken toch echt dat Nick en Simon voor ons land op het podium staan...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik snap echt niet hoe die daar komt![]()
Naja k ga maar ff richting kruidvat
Ik heb een echtgenoot om die dingen weg te halen, brrquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kun je nou met zoveel honden niet permanent iets om handen hebben om teken te verwijderen
![]()
Ik heb echt 3 pincetten en wel 4 tekentangen of zo, in tassen, thuis, op mn werk![]()
Ze hebben in die 11 jaar dat ik honden heb nog geen 10 teken gehad bij elkaar maar als ze ze hebben dan sta ik paraat
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een echtgenoot om die dingen weg te halen, brr
En een tekentang idd
Elco heeft er geloof ik één keer één gehad, achter zijn oor.
quote:
Daarom niet!quote:
Heb je je bilnaad goed gecheckt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb wel een pincet ja, tekentangen vind ik niet handig. Maar ik kon hem nu niet zo snel vinden
ach ja.. de teek is weg, brrr..bij jezelf is het toch wel wat lastiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |