hahaha schatjequote:
neuh de rest gwn traagquote:
idd mn dag word weer beter ...hahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
fipo, lapo en topic!, wow dag van je leven ofnie?
Dit dusquote:
bedankt hequote:
asjequote:
nnnnniiiieeeeetttttttt aaaaallllleeeeessssss ooooooovvvvvveeeerrrrrr eeeeeennnnnnn kkkkkaaammmmm ssssschhhhheeerrrrrrreeeeennnnnn...quote:
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
nnnnniiiieeeeetttttttt aaaaallllleeeeessssss ooooooovvvvvveeeerrrrrr eeeeeennnnnnn kkkkkaaammmmm ssssschhhhheeerrrrrrreeeeennnnnn...
Stokkkieeeeequote:
Schreeuwen is in hoofdletters, traag praten in kleine lettersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor
pfieuwwww ik schrok alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Schreeuwen is in hoofdletters, traag praten in kleine letters
quote:
en dat is??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:51 schreef McSteamy het volgende:
piccolinis in de oven zo koud biertje erbij...mis nog 1 ding eigenlijk
Kusssssss caroolsquote:
Ik zal tegen niemand ooit schreeuwenquote:
wat denk je?quote:
Niet van deze muziekquote:
I wanna feel your body next to minequote:
tsss sorry hoor het is al duidelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik zal tegen niemand ooit schreeuwenBEGREPEN? oh sorry
loempia'squote:
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
I wanna feel your body next to mine
jah wel mooi idd, zit te denken om volgende keer als we online gaan server op te zetten zonder slotje, en dan max 5 players zodat we met een groepje op pad kunnenquote:
Duckiequote:
wrong....quote:
hmm kay... maakt mij de pis niet lauw als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Dit vind ik echt een heerlijk geil nummertjedie stem
quote:
Heul nietquote:
hihi.. vink wel mooi anders heurquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heul nietKnettertje
Ik had al wat voor je aangevraagd GEEN K3 GEEN Djumbo
Echt welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah wel mooi idd, zit te denken om volgende keer als we online gaan server op te zetten zonder slotje, en dan max 5 players zodat we met een groepje op pad kunnen
das wel een hottie met dat gleufje tussen haar tandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
ff snel tussen door :
Oeh geil Vanessa Paradis![]()
.
.
QFT !!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:56 schreef McSteamy het volgende:
Vanessa Paradis wat een geil stemmetje heeft dat kind
3 nog 2x dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hoeveel kansen om te raden krijg ik??
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
das wel een hottie met dat gleufje tussen haar tanden
Lol, met de aftiteling, of vond je dit gleuf?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
das wel een hottie met dat gleufje tussen haar tanden
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Lol, met de aftiteling, of vond je dit gleuf?
vin mezelf niet knap.. maar haar al helemaal nietquote:
zag er vroegah beter uitquote:
Jij bent wel knap tochquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vin mezelf niet knap.. maar haar al helemaal niet
maar om hem zo uit elkaar te laten knallen als die neerkomt moet je best veel punten in de earth mastery tree hebben..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Ga die spell die jij hebt ook ontwikkelen heb nog 5 unused skillpoints staan gelukkig. Die is wel sterk man BAM zo'n grote vuurbal
wij houden niet zo van onweer hierquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Humorduck28
Bericht:
Voor Knetter, als bedankje voor
gisteren
Tja misschien kan ik dan beter mn eigen skills doorontwikkelen. Raggen kan die wel die gast. Dat jij ze in brand steekt en ik ze kapot timmerquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar om hem zo uit elkaar te laten knallen als die neerkomt moet je best veel punten in de earth mastery tree hebben..
Waterschapsheuvel toch?quote:
Ook hierquote:
quote:
vind het niet zo leukquote:
pcies! samen zijn we best sterk teamquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja misschien kan ik dan beter mn eigen skills doorontwikkelen. Raggen kan die wel die gast. Dat jij ze in brand steekt en ik ze kapot timmer
ik hou van onweerquote:
Hou nou maar op met dat nr verkrachtenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:04 schreef Karzai het volgende:
Jonge keb een trauma overgehouden van deze film
quote:
harteloze heksquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hou nou maar op met dat nr verkrachten
heulegaar niet.. jij bent gewoon stomquote:
ben een beetje bang van onweerquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:05 schreef McSteamy het volgende:
Onweeren het is niet koud buiten...gemiste kans
heb vanmiddag tijdje zitten spelen en die waren ook allemaal tussen de lvl 10 en 20. ging best leuk. was volgens mij duitse server, want die gast praatte hele duits! maar begreep wel wat hij zei en praatte gewoon in engels terugquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Nu hopen dat er fools zijn die ook relatief lage XP en level zijn. Niet dat we met lvl 70 gasten moeten vechten, staan we voor joker
Samequote:Op woensdag 11 mei 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou van onweer
ga het liefst tijdens onweer naar buiten
ik wou soms dat ik het ook wasquote:
uhuh..quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou van onweer
ga het liefst tijdens onweer naar buiten
<HUG>quote:
hoeft niet ik ben bij jequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wou soms dat ik het ook waskan zo'n vent je troosten enzo
maar kvind het echt onwijs tof
Joh VETquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb vanmiddag tijdje zitten spelen en die waren ook allemaal tussen de lvl 10 en 20. ging best leuk. was volgens mij duitse server, want die gast praatte hele duits! maar begreep wel wat hij zei en praatte gewoon in engels terug
hihiquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef humorduck28 het volgende:
Aha, dat nummer van ben je geil of wil je een koekje is al aangevraagd... nu weet ik hoe de steel bij de vork ligt..
Jij moet eerder die vent troosten zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wou soms dat ik het ook waskan zo'n vent je troosten enzo
maar kvind het echt onwijs tof
kom maar hier meisquote:
hoop t toch nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij moet eerder die vent troosten zeker
ik zit nog te twijfelen of ik eerst ff de singleplayer helemaal doorloop, of dat ik ook gewoon maar online ga. is wel leuker online, dat zeker!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Joh VETNja misschien ga ik straks nog wel ff wat XP boosten ook. Met MP gaat welliswaar sneller maar toch
Ook voor jou een <HUG>quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar ik gaat ff roken , en van het onweer genieten
Wat liefquote:
Waarom?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stok, ik ben ado fan sinds vandaag
vind je daarvan?
heb nagels laten doen, geel en groen.. hoorde later dat de kleuren van ado zijnquote:
O o Den Haag mooi stad achtur duh duinuhquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb nagels laten doen, geel en groen.. hoorde later dat de kleuren van ado zijn![]()
mijn ui is groen, mijn eigen posts geel.. dus ben schijnbaar fan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
baggermuziek, en iedereen is roken/fappen denk ikquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O o Den Haag mooi stad achtur duh duinuh
ja.. mja ik vind het gewoon vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ado dikke poep-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
ik ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Iedereen is aan het sexen, behalve wij
ohwquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Iedereen is aan het sexen, behalve wij
weet je het al?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O o Den Haag mooi stad achtur duh duinuh
Ik laat dat kind een keer alleen, echt ongelofelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja ze kijkt zo lief he
stond in twijfel om hem aan te vragenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:18 schreef humorduck28 het volgende:
Hm, gelukkig geen Knight bekky ofzo iets...
ohw jaa ik was nog aan het raden hequote:
ik en lief kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik laat dat kind een keer alleen, echt ongelofelijk
Maarja ze kijkt zo lief he
Ik denk dat jij nog een knuffeltje mistquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jaa ik was nog aan het raden he
als je dat doet he knetter... dan kan niemand jou iets weigerenquote:
Roycoquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog een knuffeltje mist
hoi hoiquote:
quote:
nou kom eens hier danquote:
quote:
Hier in Enschede / Hengelo welquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vin ik ook mooi!, waar ontweert het nu?, hier nog niks
Hier, vlak bij Almeloquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vin ik ook mooi!, waar ontweert het nu?, hier nog niks
ik kan heul niet lief kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
als je dat doet he knetter... dan kan niemand jou iets weigeren
Je kan wel verdomde geil kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan heul niet lief kijken
Steek je vinger in de luchtquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:23 schreef Carooltje79 het volgende:
heb bijna geen bereik meer met mijn internet door dat stomme onweer
"die ene" fotoquote:
ja dat gaat lekker helpen zekerquote:
Hier blijft ondanks de ene klap na de ander het bereik best goed...quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:23 schreef Carooltje79 het volgende:
heb bijna geen bereik meer met mijn internet door dat stomme onweer
waar ergens woon jij dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hier blijft ondanks de ene klap na de ander het bereik best goed...
ja maar ik zit op een onbeveiligd netwerk van een anderquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hier blijft ondanks de ene klap na de ander het bereik best goed...
moet toch iets de schuld gevenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe kun je nou van onweer geen internet hebben, je kabel zit toch in de grond
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
heel goed.
Ik zeg yijd voor bier.
Doe maar een rondje van mij hier
proost dan maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
heel goed.
Ik zeg yijd voor bier.
Doe maar een rondje van mij hier
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:26 schreef humorduck28 het volgende:
whoah, ff naar buiten, het regent stort...
Als het geen mannen zijn dan maar het onweerquote:
Ik las geile buiquote:
das best dicht bij mij in de buurtquote:
ja duhhh aan mij ligt het nooitquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het geen mannen zijn dan maar het onweer
Heeft Knettertje gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
stokkie![]()
ik wil je zoenen maar....
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft Knettertje gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
Maar wat?quote:
nee tuurlijk nietquote:
het lijkt me niet verstandigquote:
Zelfstandig en sterk tot de auto kapot is toch?quote:
Niks vrouwen.. dat is gwn zoooquote:
van mij mag je hoor, ik ben nie snel jaloersquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het lijkt me niet verstandig
wat dat ik gelijk heb...ja dat kloptquote:
idd.. of tot iets te hoog staat etcquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfstandig en sterk tot de auto kapot is toch?
Ligt eraan wat er kapot isquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan vrouwen - regel 1quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:29 schreef McSteamy het volgende:
[..]
wat dat ik gelijk heb...ja dat klopt
dit dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan vrouwen - regel 1
mocht het toch aan vrouwen liggen dan krijgen de mannen de schuld omdat de vrouwen gigantisch kunnen zeiken - regel 2
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Niks vrouwen.. dat is gwn zooo![]()
![]()
pffff mannen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijf dus bij mn standpuntquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:29 schreef McSteamy het volgende:
[..]
wat dat ik gelijk heb...ja dat klopt
zou ik niet doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:31 schreef McSteamy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Blijf dus bij mn standpunt
Vrouwen krijgen wel dikke tieten van bier:quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mocht het toch aan vrouwen liggen dan krijgen de mannen de schuld omdat de vrouwen gigantisch kunnen zeiken - regel 2
Groetjes, Ezio.
zo waar ditquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen wel dikke tieten van bier:vandaar dat ik geen dikke tieten hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
[..]
Vrouwen krijgen wel dikke tieten van bier:regel 3: vrouwen moeten van ons bier afblijven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lieve Knetter let op..quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen krijgen wel dikke tieten van bier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht dat dat door de kip kwam
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
jij hebt liever een a cupje?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
regel 3: vrouwen moeten van ons bier afblijven!
Vrouwen regelen hun eigen bier wel hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen krijgen wel dikke tieten van bier:wow, leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Politie: U heeft dus maar een glaasje op, zegt u?Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Die kipfiletjes als opvulling heb jij toch heul niet nodigquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik dacht dat dat door de kip kwam
Lieve steamy..quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Lieve Knetter let op..
1 De man heeft altijd gelijk
2Heeft hij dat niet dan geef je hem gelijk
3Meer regels zijn overbodig
of juist wel???quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die kipfiletjes als opvulling heb jij toch heul niet nodig
dat zou regel 1 moeten zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah, ze mogen het wel komen brengen. daar heb ik niks op tegenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vrouwen regelen hun eigen bier wel hoor
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lieve steamy..
mannen pikken onze regels omdat sex en pijpen.. punt
Zo waar ditquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lieve steamy..
mannen pikken onze regels omdat sex en pijpen.. punt
Vrouwen moeten daar niet afblijven.. wie brengt het dan?quote:
ow worden we opstandig ofsow?quote:
Nee niks.. jij wilde je eigen bier dan ga je die maar mooi zelf halen ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah, ze mogen het wel komen brengen. daar heb ik nog op tegen
nee, jou tieten zijn perfect voor mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt liever een a cupje?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vrouwen moeten daar niet afblijven.. wie brengt het dan?
Altijd tochquote:
quote:
hahaha daar houden jullie toch van ..ergens gelezen op het forum...dus dat doen jullie met plezierquote:
goed punt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vrouwen moeten daar niet afblijven.. wie brengt het dan?
de teringquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
karzai
Bericht:
Feitje: Bob marley heeft 234 kinderen
Terug in de keuken was het toch ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
goed punt.
Regel 1 vrouwen moeten de man bier brengen en dan verder de eraf blijven en de mond houden
dat geld niet voor alle vrouwen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef McSteamy het volgende:
[..]
hahaha daar houden jullie toch van ..ergens gelezen op het forum...dus dat doen jullie met plezier
Halen, geven, door de knieen en zuigen toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
goed punt.
Regel 1 vrouwen moeten de man bier brengen en dan verder de eraf blijven en de mond houden
Ej wat doe je...we all stick togetherquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef Carooltje79 het volgende:
d
[..]
dat geld niet voor alle vrouwen hoor
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Halen, geven, door de knieen en zuigen toch?
oh ja die aanvulling moest er nog bijquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Halen, geven, door de knieen en zuigen toch?
Jij weet heulegaar niet hoe ze dr uitzienquote:
sgoed, haal ik mijn eigen bier, doe jij koken. prima relatie!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee niks.. jij wilde je eigen bier dan ga je die maar mooi zelf halen ook
is dat alles?? hmm dat valt dan nog wel meequote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
sgoed, haal ik mijn eigen bier, doe jij koken. prima relatie!
jij gaat dus halen geven, door de knieen en likken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:37 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ben hier helemaal tegen, de vrouwen hebben net zoveel recht als de mannen tegenwoordig.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij gaat dus halen geven, door de knieen en likken?
I'm waiting for my drink
typ knetterkrankjorum in bij google afbeeldingen, 1ste hitquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij weet heulegaar niet hoe ze dr uitzien
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I'm waiting for my drink
ben al 3 keer klaargekomen ondertussenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
Zo 2 topics verder en ik ben eindelijk klaar met msn.
Voor wat hoort wat, in dat geval dus, staat ook in mijn zin he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I'm waiting for my drink
moet dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I'm waiting for my drink
maar wel voor jou en knetter...dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef Carooltje79 het volgende:
d
[..]
dat geld niet voor alle vrouwen hoor
Kom maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat, in dat geval dus, staat ook in mijn zin he.
ergens achterquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
moet dat?
Toch niet bij al mijn klanten he?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben al 3 keer klaargekomen ondertussen
ja dusquote:
ik schaam mij een beetjequote:
wat is je punt? alsof kerels het niet willen.. wij hebben tarzan ook nog heurquote:
Volgende keer is uw wens mijn wens, maar deze keer laat ik het bij een verzoekje voor jou.. Ook goed?quote:
na sluitingstijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
blijft de vraag, toch niet met al mijn klanten?
nee hoor alleen met knetter en mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
blijft de vraag, toch niet met al mijn klanten?
quote:
ik heb ooit zo'n opblaasbare neukkoe gekregen met mn verjaardag, grapje van wa kameraden. maar die is nu lekquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is je punt? alsof kerels het niet willen.. wij hebben tarzan ook nog heur
wat? wut???quote:
mag ik niet eerst alleen een testritje doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee hoor alleen met knetter en mij
gelukkig, zitten er nu nog een paar waar ik niet bij op mijn knieen wilquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee hoor alleen met knetter en mij
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb ooit zo'n opblaasbare neukkoe gekregen met mn verjaardag, grapje van wa kameraden. maar die is nu lek
we gaan een tsunami veroorzakenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat? wut???
ga jij maar douchen.. en fappen op het spleetje wat de lekkage veroorzaakt in je badkamer
ook goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:41 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Volgende keer is uw wens mijn wens, maar deze keer laat ik het bij een verzoekje voor jou.. Ook goed?
Hardquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat? wut???
ga jij maar douchen.. en fappen op het spleetje wat de lekkage veroorzaakt in je badkamer
quote:
Ej niet afdwalen he...van regel 1 en 2...daar trap ik niet in en ben beter dan een tarzanquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is je punt? alsof kerels het niet willen.. wij hebben tarzan ook nog heur
ohw tuurlijk meisquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik niet eerst alleen een testritje doen.
jij en je andere persoonlijkheden?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij en je andere persoonlijkheden?
dat weet ik toch niet. veel kerels hebben praatjes.. maar tarzan doet t ook echtquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:43 schreef McSteamy het volgende:
[..]
[..]
Ej niet afdwalen he...van regel 1 en 2...daar trap ik niet in en ben beter dan een tarzan
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Moet je wel batterijen hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat weet ik toch niet. veel kerels hebben praatjes.. maar tarzan doet t ook echt
wacht maar wij zijn morge in het nieuwsquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |