abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:03:05 #126
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_96647824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 01:54 schreef Madame_Paon het volgende

Wat een prutsers trouwens daar in Düsseldorf ... gelukkig dat er voor Nederland nog via de telefoon commentaar kon worden gegeven. In de rest van Europa was het blijkbaar helemaal stil. :P


Nee hoor, hier in Ierland hebben we volop commentaar gehad. Geen storing.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_96648307
Oh, ik heb helemaal vertrouwen in morgen nu. Wordt vast helemaal leuk :D *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96648862
Insider tips! *O* ^O^
Klinkt allemaal leuk en goed geregeld, fijn! En het lijkt mij ook een hele ervaring erbij te zijn... zo anders dan wanneer je voor de buis zit. :Y

En wat betreft die camera: de mijne kan in mijn broekzak. O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2011 @ 14:28:26 #129
43556 miss_dynastie
pi_96648955
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:26 schreef Cat22 het volgende:
Insider tips! *O* ^O^
Klinkt allemaal leuk en goed geregeld, fijn! En het lijkt mij ook een hele ervaring erbij te zijn... zo anders dan wanneer je voor de buis zit. :Y

En wat betreft die camera: de mijne kan in mijn broekzak. O-)
Je wordt wel gefouilleerd he! ;)
Er waren genoeg mensen binnen met camera's, wat ik al zei, heel consequent zijn ze er niet mee, maar ik wilde toch even waarschuwen :P
pi_96649073
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je wordt wel gefouilleerd he! ;)
Er waren genoeg mensen binnen met camera's, wat ik al zei, heel consequent zijn ze er niet mee, maar ik wilde toch even waarschuwen :P
:D _O-
Ik kan nog een dag nadenken wat ik ermee doe. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:22:08 #131
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_96651095
Ook terug uit Düsseldorf *O* *O* .
Ik sluit me helemaal bij miss_dynastie aan, het was een superervaring. De show was geweldig, maar ik vond zelf de uitslag het gaafst en ook best emotioneel. De reacties in de zaal, je eigen blijdschap bij het doorgaan van je favorieten en vooral de spanning bij de laatste envelop.

's Nachts in het hotel heb ik nog stukken van de herhaling zitten kijken, en het is zo onwerkelijk... je weet dat je daar ergens zit maar het is bijna niet te bevatten. Vooral ook omdat het op tv compleet anders overkomt. Ik had wel pijn aan mijn handen van het (verplichte) klappen overigens 8-). Ook nog een compliment voor de opwarmer, die deed het echt goed vond ik.

Nog ff wat tips die ik nog niet voorbij heb zien komen ;):

wij hadden kaartjes voor vak 138 (ring/tribune), maar kregen te horen dat we naar een ander (duurder *O*) vak mochten verhuizen. Had iets te maken met de televisie, wsl. wilden ze geen halflege vakken in beeld. Volgens mij ging het sowieso om alle vakken in de 130, misschien nog wel meer. Wie weet is dit morgen ook zo, al denk ik dat het wel iets drukker zal zijn dan gisteren.

Als je vanuit het centrum met de U-Bahn (U78) naar de arena gaat, vertrek wel ruim op tijd, want het is toch een aardig ritje met ontieglijk veel stops en er willen best veel mensen die kant op ;).

Plassen en drinken halen is inderdaad geen probleem, de suppoosten zijn superrelaxed en aardig. Drinken is trouwens idioot duur, colaatje/biertje 4 euro + 1 euro statiegeld voor de beker.

Wat wel grappig was: in het hotel tegenover het onze zat de delegatie van Hongarije! Om een uur of 2:00 u werden ze afgeleverd met de touringcar en werd er een flink feestje gebouwd in de hotellobby. Kati deed goed mee!

O ja, we zijn natuurlijk naar 'de boot' geweest en we stonden er nog geen minuut of de J's begonnen te jammen (geen idee met wie) en deden een folkie versie van Never Alone. Ook nog een beetje gejuichd en gezwaaid en gefilmd door sterren.nl :'). Echt leuk dat we dat nog even meepikten.
You cheated on me with choreography.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2011 @ 18:43:36 #132
163650 Greys
pi_96660925
Leuk leuk, bedankt ook voor je verslagje, nu krijg ik er alleen nog maar meer zin in!

Even voor mijn voorstelling... hoe ver/lang is het ongeveer van die boot naar de Arena?
Als wij daar evt. ook eerst nog even zouden willen kijken? :)

Ik zie maar tegen één ding heel erg op en dat is het enveloppen moment :') :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:55:46 #133
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_96661522
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef Greys het volgende:
Leuk leuk, bedankt ook voor je verslagje, nu krijg ik er alleen nog maar meer zin in!

Even voor mijn voorstelling... hoe ver/lang is het ongeveer van die boot naar de Arena?
Als wij daar evt. ook eerst nog even zouden willen kijken? :)

Ik zie maar tegen één ding heel erg op en dat is het enveloppen moment :') :@
Vanaf de kade is het ongeveer 10 minuten lopen door het stadscentrum (Altstadt) om bij het dichtsbijzijnde metrostation te komen (Heinrich-Heine-Allee). Dan kwartiertje met de metro (lijn 78) tot aan de Arena (eindpunt). Het metrostation ligt pal naast de Arena.

Wel gaan kijken bij de boot hoor, al zijn de J's er waarschijnlijk niet :P. Al is het alleen maar voor die Ter Land Ter Zee en In De Lucht-Trosopblaaspoort die je van heinde en ver ziet :D.

De verleiding was zo groot om nog kaarten voor de juryfinale van vrijdag te kopen, ik moest me echt inhouden...
You cheated on me with choreography.
pi_96662504
Bootje kijken! *O* Toch wat eerder afspreken bij mij dames? :+

En ik zit morgenavond ook in vak 138. :D Hopelijk mag ik ook upgraden. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2011 @ 19:24:00 #135
163650 Greys
pi_96662990
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Bootje kijken! *O* Toch wat eerder afspreken bij mij dames? :+

En ik zit morgenavond ook in vak 138. :D Hopelijk mag ik ook upgraden. O+
We hebben zes (!) uren om door te brengen voordat het begint he? _O-
Volgens mij kunnen we dan wel ff bootje kijken *O*

(We rijden om 10.50 uur uit Woerden weg btw, dus zo rond 12.30 uur moeten we er wel kunnen zijn denk ik :Y )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96663687
Ik zit nog steeds te duimen...ik heb een slagzin ingevuld en als we orgineel genoeg zijn mogen we naar de FINALE van ESF....

DUIM DUIM DUIM...dat zou zo GAAF zijn...morgen hoor je t als je gewonnen hebt.
DUIM DUIM DUIM
roekoekoek
pi_96663939
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:24 schreef Greys het volgende:

[..]

We hebben zes (!) uren om door te brengen voordat het begint he? _O-
Volgens mij kunnen we dan wel ff bootje kijken *O*

(We rijden om 10.50 uur uit Woerden weg btw, dus zo rond 12.30 uur moeten we er wel kunnen zijn denk ik :Y )
Zo snel ben je niet bij me weg. _O-

Ik heb vandaag al de afslag richting Düsseldorf genomen! *O* Maar net voor ik die snelweg opging weer een andere afslag richting thuis. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2011 @ 19:41:15 #138
163650 Greys
pi_96664019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zo snel ben je niet bij me weg. _O-

Ik heb vandaag al de afslag richting Düsseldorf genomen! *O* Maar net voor ik die snelweg opging weer een andere afslag richting thuis. :P
Nee ik bedoel bij jou zijn :P Rond half één.
In anderhalf uur moeten we toch flink kittens kunnen aaien, vlaai ( :+ ) kunnen eten en omkleden? Anders knuffel ik die kittens vrijdag wel verder :Y)
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:35 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
Ik zit nog steeds te duimen...ik heb een slagzin ingevuld en als we orgineel genoeg zijn mogen we naar de FINALE van ESF....

DUIM DUIM DUIM...dat zou zo GAAF zijn...morgen hoor je t als je gewonnen hebt.
DUIM DUIM DUIM
Spannend! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96664096
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee ik bedoel bij jou zijn :P Rond half één.
In anderhalf uur moeten we toch flink kittens kunnen aaien, vlaai ( :+ ) kunnen eten en omkleden? Anders knuffel ik die kittens vrijdag wel verder :Y)

[..]

Spannend! *O*
Je vergeet dat Tombo erbij is. _O-
Wil je nog iets anders voor de luns, of alleen vlaai? :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96667431
Gisteren was ik er niet live tijdens de halve finale, dus hier volgt mijn verslagje:

Polen: Viel mij tegen qua zang, maar ook qua performance. Ik had een grote, uitbundige performance verwacht, terwijl het toch een beetje zieligjes wegviel. De zang was in mijn ogen slecht, al wisten we dat wel van haar. Ik had inderdaad het idee dat de zang te hard stond. Ook zullen de vele valse liedjes te wijten zijn aan de akoestiek van het stadion. Het is wel een stadion, en geen hal. Maar over Polen: het liedje viel me eigenlijk snel tegen, de aankleding was niet zo goed als ik had verwacht, en na het liedje dacht ik al dat het wel eens moeilijk voor Polen zou gaan worden.

Noorwegen: Niet slechtere zang dan dat ik had verwacht, maar het liedje liet mij totaal koud. Terwijl ik eerder het swingende gevoel ervaarde, miste dit lied het totaal. Ik dacht wederom dat het misschien geen succes voor Noorwegen zou kunnen gaan worden.

Albanië: De zang was niet slecht, eigenlijk best goed zelfs! Het liedje vond ik alleen een klein beetje saai (niet dat ik alles gisteren pas voor de eerste keer heb gehoord ofzo) en kwam niet snel op gang. De aankleding had ook nog beter gekund, zoals bijvoorbeeld de kleren. Wel vond ik het ruimschoots het beste nummer tot dan toe. Na afloop dacht ik dat het misschien nog best wel een aardige kans zou maken.

Armenië: Het melodietje is misschien grappig, maar daar is dan ook gelijk alles mee gezegd. De aankleding met het boksen snap ik niet helemaal, maar ook de choreografie werd niet goed uitgevoerd. En dan heb ik het nog niet eens over de zang. De zang was loeivals en überslecht. Ik heb het als een van de weinigen nooit in mijn Top 10 gehad, en ik had gelijk. De jury, maar waarschijnlijk ook gedeeltelijk de televoters zullen het hebben afgestraft.

Turkije: Een aardig rocknummer, maar saai. Het liedje kende geen spanning, en met een saai refreintje werd een plaats die niet in de Top 10 stond afgedwongen. Het lied viel niet op tussen andere deelnemers, en was ook niet zo leuk om naar te kijken als Athena of maNga. Ik ging hierdoor twijfelen aan een finaleplaats voor Turkije, al gaf ik het land nog wel het voordeel van de twijfel vanwege de neighbor/diaspora voting.

Servië: Van het nummer dacht ik van tevoren dat het het niet zou redden omdat het gewoon niet goed genoeg was qua entertainment en qua de hoeveelheid "leukheid". Maar dit nummer had echter wel in tegenstelling tot andere landen een goede, en vooral redelijk zuivere performance. Ik denk dat de jury ook heeft meegeholpen aan dat het nummer door zou gaan. Wel vond ik dat ze een beetje wegviel tegen de achtergrond. Na afloop schatte ik de kansen hiervan wel opeens veel hoger in.

Rusland: Mensen, wat is er in hemelsnaam mis met dit nummer? Het is vrolijk, sympathiek en de performance erg strak en gelikt. Heerlijk nummer en heerlijke ..., nee dat ga ik niet zeggen. Met hem is ook niks mis, hij is gewoon vrolijk op het podium. Gewoon een nummer dat tot mijn favorieten behoort, zowel in voorspelling als in wat ik leuk vind. De zang was niet heel vals.

Zwitserland: Een prachtig muzikaal zomers liedje. Iedereen vindt het volgens mij wel een leuk nummer, en met een stralende lach en veel "nanana's" heb ik dit liedje altijd al in de finale gezet in mijn voorspelling. Wat uiteindelijk ook gebeurde. Ook geen slechte zang overigens.

Georgië: Is dit muziek? Een schreeuwlelijk die de hele tijd vals zingt en een rapper die niet kan rappen? Gadverdamme zeg, wat een vreselijk liedje. Ik dacht (en hoopte) dat de performance niet goed was en dat het niet naar de finale zou gaan, maar tot mijn grote spijt en ergernis is dit toch gebeurd.

Finland: Naar mijn mening een erg vrolijk liedje, het sprong er voor mij samen met Rusland tot dan toe ook uit. Vrolijk liedje, vrolijke melodie met weliswaar een ietwat naïeve tekst, maar het kon tenminste mijn aandacht vasthouden en me vermaken. Dat kon Tom Dice totaal niet. Ook de vocals waren niet heel slecht. Vrijwel nooit getwijfeld aan zijn finaledeelname.

Malta: Reclame voor de Gay-Parade Valetta of antireclame voor het songfestival? Wat een nicht, en het nummer is echt een typisch homo-cliché-songfestivalliedje. Misschien vlot en strak, het nummer vond ik wel vreselijk. Om nog maar niet te spreken over de vocals. Hij had het niet getroffen met de zang, laten we het daar op houden. Nooit gedacht dat het door zou gaan.

San Marino: Het liedje vond ik op zich nog best leuk en goed, maar de zang kan ze beter. Niet dat het gewoon slecht is (zoals bij Glen Vella van Malta), maar ze kon gewoon beter. En het is ook het beste voorbeeld dat je kan bedenken van een liedje dat niet opvalt. Eigenlijk geen verwachtingen voor finaledeelname voor haar gehad.

Kroatië: Een aardig nummer, maar gewoon niet voor het songfestival :') Het liedje was té disco, en het had alles niet wat Hongarije met een vergelijkbaar nummer wél had. Bovendien waren de vocals erg slecht en werden we ook nog entertained (?) met een Hans Klok-act. Niet gedacht dat het door zou gaan, en het is ook uitgekomen.

IJsland: Erg muzikaal en vrolijk nummer, het was eigenlijk op geen enkel moment vals en was gewoon leuk om te zien. Ik denk dat het (net) niet zou scoren op zichzelf, maar door de dood van de oorspronkelijke zanger en dus de sympathy votes werd ik na het goede optreden toch bevangen door de gedachte dat dit eigenlijk wel doorgaat.

Hongarije: Leuk nummer, maar het was wel erg vals. Leuk disconummer en ook weer niet te erg en hoog favoriet. Ondanks de vocals waardoor misschien de score bij de jury's nog eens zou kunnen tegenvallen, heb ik dit wel standvastig in de Top 10 gehouden.

Portugal: Een stelletje idioten die van het podium een grote jolige bende maken. Ik kan het niet anders omschrijven. Het verdient gewoon geen finaleplek, alles was slecht. Nooit gedacht dat het in de finale zou komen, en gelukkig kwam het dat ook niet. Onze eerste reacties in de huiskamer: "Neem de eerste beste budgetflight van Düsseldorf naar Porto" "Tot volgend jaar Portugal" "Tief op!"

Litouwen: Een goed gezongen liedje met misschien weinig entertainmentwaarde, maar wel een liedje waar een markt voor is. Ik ben wel trots dat ik het als een van de weinige mensen altijd in mijn Top 10 heb gehad, ook al stond het vaak wel erg laag of soms zelfs helemaal onderaan in de polls.

Azerbaijan: Het liedje was gewoon een goede commerciële ballad dat wat mij betreft zo in de Top 5 eindigt. De vrouw zong erg vals, maar met de man viel het nog enigszins mee. Een goed liedje dat zonder twijfel bij mij naar de finale zou gaan.

Griekenland: Wederom: wat was er zo erg aan? Het liedje vond ik misschien een beetje saai, de zang was nog wel redelijk en het was ook mooi aangekleed. Een "wel aardig" liedje, ook al is het niet heel fantastisch. Meestal heb ik het wel in mijn Top 10 gehad.

En verder vond ik het ook leuk om te vermelden dat ik nu zie nu ik de topics heb teruggelezen dat opmerkingen die bij mij thuis werden gemaakt, ook op FOK! werden gemaakt.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:40:08 #141
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_96667602
Klein vraagje, is het morgen de halve finale met België?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_96667628
Yep.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:45:35 #143
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_96667936
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Yep.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 11 mei 2011 @ 20:48:03 #144
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96668055
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:45 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En Nederland. w/
pi_96669378
ze zijn bezig met de generale repetitie te zien via http://songfestival.hole1988.nl/ (EBU stream)
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_96669498
wel raar om te zien zo zonder vlaggetjes.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 11 mei 2011 @ 21:14:38 #147
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96669582
Ah, de Jees zijn hierna *O*
pi_96669627
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de Jees zijn hierna *O*
je zit ook te kijken :D
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 11 mei 2011 @ 21:15:38 #149
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96669653
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef hole1988 het volgende:

[..]

je zit ook te kijken :D
ESF FTW w/ w/
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2011 @ 21:16:15 #150
163650 Greys
pi_96669695
En dit wordt dan de repetitie waarop de vakjury haar punten baseert toch? :o

Laat even weten of het goed ging plz :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')