En jongetjes voor Yvonne.quote:
Bedankt voor deze informatiequote:Op woensdag 11 mei 2011 01:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ben dit jaar nog naar een ONZ meet geweest in Utrecht.. Was niet echt bijzonder ofzo..
Dus ik ga ook niet weer heen.
Ach goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als zij maar van mij afblijft, anders post ik heel yvonne.rar.
Krijgt hij nu een banquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
Hihi, jou had ik hier niet verwacht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
Ik doe toch niets verkeerd?quote:
Dat is nou ook weer zieligquote:
Wolvenshirtsquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:11 schreef Furdinand het volgende:
Jah laten we naar stairway gaan haha super leuk! Doe ik mijn nieuwe wolvenshirt aan haha cool..
Je thuis voelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee dankje
WTF moet ik nou in een kroeg vol met autistische stinkende gasten en lelijke dikke wijven?!
Dus iedereen op FOK! is vies, dik en lelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee dankje
WTF moet ik nou in een kroeg vol met autistische stinkende gasten en lelijke dikke wijven?!
Ja, duh.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:50 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dus iedereen op FOK! is vies, dik en lelijk
Beach die helemaal los gaat met Opa er bij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Er schijnt een filmpje van de vorige FOK!meet te zijn uitgelekt:
Die grap is nog niet langsgekomen, tof!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Er schijnt een filmpje van de vorige FOK!meet te zijn uitgelekt:
Geen zin anquote:
yvonnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |