en dan zeggen dat de binnenkant zo belangrijk is.......zij die alles verbouwd heeft....tuurlijk Joquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
Die toon ook waarop Jo tegen Sharon sprak. En maar doorgaan en doorgaan...vuile zuigerd. Zo dwingend praat ik nog niet tegen mijn kinderen.
De hulpvaardige Jo, my ass. Het is de opdringerige Jo.
The road to hell is paved with good intentionsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef Day het volgende:
[..]
En vergist je niet, jo is heel klein én slank, dan lijk je als je zoals sharon lang en iets voller bent, al gauw dik naast.
Jo ging weer over the top net, maar ik denk niet dat ze het slecht bedoelde.
Misschien voelt ze het écht zo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jezelf lelijk eendje noemen vind ik ook wat overdreven.
Amen! En zo wat als ze te dik is en daar moeite mee heeft? Laat die meid! Zij is degene die er mee moet leven, niet die opgedirkte botoxlip! Laat die maar naar Mamsie rennen... das een kopie van Jerney Kaagman!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:19 schreef mcspicy het volgende:
Bij Sharon is het tenminste nog puur natuur
Ze moeten op het bord aangeven waarin ze zijn veranderd, zowel van binnen als van buiten. Jo heeft Sharon even een complex aangepraat, ze 'is niet lelijk maar een powervrouw"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef Chuckster het volgende:
[..]
I feel ignored, as usual op dit altijd spraakzame SST forum
nou.... met mijn moeder heeft iemand naar psycholoog gestuurd,... vind ik wel te ver gaan!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef Day het volgende:
[..]
En vergist je niet, jo is heel klein én slank, dan lijk je als je zoals sharon lang en iets voller bent, al gauw dik naast.
Jo ging weer over the top net, maar ik denk niet dat ze het slecht bedoelde.
Ik kies er eerder voor om dik te zijn dan een kwart van jo haar karakterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan zeggen dat de binnenkant zo belangrijk is.......zij die alles verbouwd heeft....tuurlijk Jo
ja idd, drukke dag nu zo voor de finale . net of ze nog alles af moeten werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
Die mindfucks hadden ze weken geleden erin moeten gooien toen Laura er nog in zat!
Maar eendJE?quote:
Dat vond ze zelf dus ook..En dan met thema feesten geen passende jurk krijgen..Het lijken peanuts maar denk dat het bij Sharon erg aanslaat. Vooral tussen al die slanke dennen daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
Ik zeg al vanaf het begin dat Sharon qua uiterlijk er niet echt tussen past tussen al die slanke en blonden
Sharon probeert gewoon zieltjes te winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:19 schreef MargrietV het volgende:
Sharon is gepest met lelijk eendje! Zo herkenbaar!
Inderdaad die moeder mag zelf naar een psych.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou.... met mijn moeder heeft iemand naar psycholoog gestuurd,... vind ik wel te ver gaan!
Ze krijgen allemaal een foto van zichzelf, Sharon vindt haar eigen foto niet echt mooi, Jo praat haar daarna in 10 minuten een zenusinzinking aan met "echt je bent wel mooi" terwijl Sharon continue aangeeft dit niet te willen. Dat was t zo'n beetje. Flauwe opdracht, Sharon geknakt, Jo een kutwijf, the usual.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef Chuckster het volgende:
[..]
I feel ignored, as usual op dit altijd spraakzame SST forum
10 maar???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef suzi1 het volgende:
zo, die jo had van mij allang tien beuken gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |