mee eens, meer muziek, meer alternatieve muziek en meer "metal":)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef borisz het volgende:
Als Cortoneis mogen ze de stelling er ook uit gooien trouwens.
lang niet gezien!quote:
He?quote:
Dit nummer lijkt verdacht veel op eentje van Toto, iig het refrein.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa Vanderbuyst er nog ff overheen en dan ga ik pitten.
slaap lekker allen!
toto staat bij toch bij als wat softerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit nummer lijkt verdacht veel op eentje van Toto, iig het refrein.
Trusten!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
3fm uitgezet, ik ga pitten.
slaap lekker en tot morgen ofzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
wakkerquote:
Vieze Berry is zo slecht dat het weer leuk maakt, en geloof me die ether piraten zijn echt zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:18 schreef Pino112 het volgende:
Ramon 's nachts is echt ongelooflijk triest, slecht en niet grappig![]()
!
quote:
quote:
Merciquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bon Voyage en beaucoup plaisir maar weer à Paris.
Er was een beller met een heel kansloos verhaal, maar die reactie van Domien klonk zo geforceerd. Overdreven verbaasd doen en lachen enzo.quote:
Hehe ok, valt me de laatste tijd steeds vaker op dat hij het allemaal een beetje geforceerd doet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef alors het volgende:
[..]
Er was een beller met een heel kansloos verhaal, maar die reactie van Domien klonk zo geforceerd. Overdreven verbaasd doen en lachen enzo.
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Het had gekund. Wijn en bier zijn hier in de kantine gewoon te krijgen.
En als je ziet wat sommige Fransen hier aan eten wegwerken tijdens de lunch....
jahoorquote:
Klopt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
jahoor![]()
meestal komen er rond deze tijd toch wel wat mensen binnenwandelen
Timur had hem ook al ontdekt en hem proberen te pakken te krijgen, maar dat wilde hij niet meer. Dus benieuwd of het nu wel gaat lukken...quote:
Ja ik ken m van Timurquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Timur had hem ook al ontdekt en hem proberen te pakken te krijgen, maar dat wilde hij niet meer. Dus benieuwd of het nu wel gaat lukken...
weest welkomquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb sinds gisteren 3FM uitgevondenecht geweldig
Ik ben wel een keer bij 3FM op de radio geweest door een FOK! topic
wat leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weest welkom
woehoe, ik heb vanmiddag opgegeven voor het Popdeul on Toru aanstaande vrijdag in Romein Leeuwardenvoor mij is de avond geslaagd als ik ergens in de middenmoot eindig, maar hoger is natuurlijk nog leuker
heb nog een collega zo gek gekregen om mee te gaan en samen vormen wij het illustere team "Collega's van Hans".quote:
Goede teamnaamquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb nog een collega zo gek gekregen om mee te gaan en samen vormen wij het illustere team "Collega's van Hans".
en wat een typo's in mijn vorige post. godsamme!
zo, nu eten en WWE NXT kijken. tot later vanavond
omdat hij een nieuwe single uitbrengtquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef Pino112 het volgende:
Waarvoor is die van Velzen de hele week aanwezig eigenlijk?
Ja dat lijkt me geen toeval, hij zit daar echt niet voor zijn lol hoorquote:
Vrijdag MH.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me geen toeval, hij zit daar echt niet voor zijn lol hoorNet als Kane die een week elke dag bij Giel zaten (toch?) Belachelijk dat 3fm dergelijke artiesten zo overduidelijk sponsort.
Ohmyfuckinggodquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef alors het volgende:
[..]
Guus komt vrijdag dus die zal em wel hebben
C&S, als gastpresentator, kan me niet voorstellen dat iemand daarop zit te wachten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohmyfuckinggod. Komt ie bij Giel of C&S?
Dan niet bij Michiel, die vindt reggae helemaal niks.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:30 schreef Allrounder het volgende:
Verwacht nog wel een plaatje van Bob vanavond.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan niet bij Michiel, die vindt reggae helemaal niks.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Henriiiii is mijn nieuwe hobbyprojectje aan het uittesten in de studio, automatische videoclips bij alle nummers.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef alors het volgende:
Lol die Wikipedia gast weer![]()
Straks gaat Ivo Niehe nog naar hem toe, zo bekend wordt ie
monotome wikipedia stemquote:
Heeft ie ingesprokenquote:Zijn volledige 746-letterige naam is:
Adolph Blaine Charles David Earl Frederick Gerald Hubert Irvin John Kenneth Lloyd Martin Nero Oliver Paul Quincy Randolph Sherman Thomas Uncas Victor William Xerxes Yancy Zeus Wolfeschlegelsteinhausenbergerdorffvoralternwarengewissenhaftschaferswessenschafewarenwohlgepflegeundsorgfaltigkeitbeschutzenvonangreifendurchihrraubgierigfeindewelchevoralternzwolftausendjahresvorandieerscheinenwanderersteerdemenschderraumschiffgebrauchlichtalsseinursprungvonkraftgestartseinlangefahrthinzwischensternartigraumaufdersuchenachdiesternwelchegehabtbewohnbarplanetenkreisedrehensichundwohinderneurassevonverstandigmenschlichkeitkonntefortplanzenundsicherfreuenanlebenslanglichfreudeundruhemitnichteinfurchtvorangreifenvonandererintelligentgeschopfsvonhinzwischensternartigraum, Senior.
[bewerken]
Jep, was hiervoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
gadverdamme! hoor ik weer dioe herrie van Jacqueline en Alain. Ben volgens mij net te laat voor QOTSA of niet?
damn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah, chef'special
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Weet niet of jij over de Visual Radio gaat, of Henri dat doet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga ik even wat drinken, mis ik Chef'Special...![]()
Dan maar even via de Spoffittie.
God Michiel straft meteen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga ik even wat drinken, mis ik Chef'Special...![]()
Dan maar even via de Spoffittie.
Flikkeren van VSR is de schuld van het Vidigo-systeem... en dat staat bij Technicolor. Kan ik of Henri dus niks aan doen (behalve ze bellen en vragen de server te herstarten). VSR is sowieso nogal brak de afgelopen weken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Weet niet of jij over de Visual Radio gaat, of Henri dat doet.. Het is weer een lekkere flikker-bende...
.
quote:
Pioneers of love, wil je er nog heen? NU volgen @ Twitter.quote:
... en dat heb ik dus nu alwéér gemist? Damn... ik moet minder vaak weglopen tijdens MetMichiel (was dit keer ff douchen)...quote:
'de grootste nerd van het bedrijf' werd je geloof ik genoemdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat heb ik dus nu alwéér gemist? Damn... ik moet minder vaak weglopen tijdens MetMichiel...
Verbaasd me niks.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
'de grootste nerd van het bedrijf' werd je geloof ik genoemd
je , je had 1 of andere geile "machine" gebouwd ofzo.....HOLE! hedde gij een filmpie?quote:
Eigenlijk is het gewoon een HTML-pagina met wat JS (alles volledig client-side, dus ook het zoeken in YT) die fullscreen draait in Chrome, maargoed...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je , je had 1 of andere geile "machine" gebouwd ofzo.....HOLE! hedde gij een filmpie?
Een engine noemden ze hetquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een HTML-pagina met wat JS die fullscreen draait in Chrome, maargoed...
Ik luister het zo na 22u wel ff terug.
"gewoon een HTML-pagina met wat JS (alles volledig client-side, dus ook het zoeken in YT) die fullscreen draait in Chrome"quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een HTML-pagina met wat JS (alles volledig client-side, dus ook het zoeken in YT) die fullscreen draait in Chrome, maargoed...
Ik luister het zo na 22u wel ff terug.
dat was het! kon er niet meer op komenquote:
Eagles of Death Metal lieve schat, werd net voor t nieuws gedraaidquote:
ah oke poes, ik had niet door dat het daarom gingquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Eagles of Death Metal lieve schat, werd net voor t nieuws gedraaid
tis je vergeven hoor, lekkere kroelkabouter van me!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ah oke poes, ik had niet door dat het daarom ging
Ik knal het even op YTquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:03 schreef Lab-6 het volgende:
Epic nieuws faal. *Zucht* M'n scherm is uitgevallen, ik kan het nieuws niet presenteren
LOLquote:
Ik hoorde het op radio 1. Dacht ook van WTFquote:
Ze zijn wel overdreven positief ja...quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:44 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Ekdom vind Floris' engine ook al geweldig
HenkJan Smitsquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef ConscienceNL het volgende:
Nog steeds geen gast voor morgen bij EW.
Zal best, ik luister toch niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:58 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]Wedden dat de helft gaat over 'mijn man kan alles' en hoe geweldig het wel niet is?
Vindt Coen ook. Meer niet van de DJ's.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind dat ze wel aardig nummers maakt.
Tja als ze niet uit The Voice kwam hadden wel meer dj's het goede muziek gevonden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vindt Coen ook. Meer niet van de DJ's.
idd, ik wist ze alle6 zonder moeite. als t niveau morgenavond net zo is maken we best een kans op een leuke plek te eindigenquote:
Check de cam.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Pino112 het volgende:
Opgenomen dus, dat verschil hoor je meteen.
Dat is al een reden om niet heen te gaanquote:
Nice, gratzquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:34 schreef borisz het volgende:
Ik behoor nu tot de club van Roel, -Hans- en Tong. De 100k club.
jullie moeten wel de schermen nog even goed instellen want breedbeeld filmpje hebben alsnog zwarte balken volgens mij krijgen de scheremen een 4:3 signaal en het scherm rekt het tot 16:9quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zijn wel overdreven positief ja...
Al is het niet eens een 'engine'... gewoon een webpagina fullscreen in Chrome.
Klopt, maar dat heeft te maken met de gebruikte resolutie. Deze staat wel te boek als 16:9... maar dan met non-square pixels (anamorphic) en het lukt nog niet om die PC wijs te maken om 720x576 als breedbeeld te beschouwen (en bijv. 720p wordt niet ondersteunt door de videomenger, anders hadden we dat wel gebruikt)...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jullie moeten wel de schermen nog even goed instellen want breedbeeld filmpje hebben alsnog zwarte balken volgens mij krijgen de scheremen een 4:3 signaal en het scherm rekt het tot 16:9
Zeg, kan dat niet in DIG ofzo? De meesten zijn blij dát er een filmpje draait, wat caret die verhouding dan nog.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft te maken met de gebruikte resolutie. Deze staat wel te boek als 16:9... maar dan met non-square pixels (anamorphic) en het lukt nog niet om die PC wijs te maken om 720x576 als breedbeeld te beschouwen (en bijv. 720p wordt niet ondersteunt door de videomenger, anders hadden we dat wel gebruikt)...
En in de handleiding van de Blackmagic Decklink HD (de kaart die voor de output zorgt vanaf de PC) kan ik er ook niets nuttigs over vinden...
Het is toch 3FM-gerelateerd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeg, kan dat niet in DIG ofzo? De meesten zijn blij dát er een filmpje draait, wat caret die verhouding dan nog.
Alsof het hier altijd over 3FM gaatquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeg, kan dat niet in DIG ofzo? De meesten zijn blij dát er een filmpje draait, wat caret die verhouding dan nog.
Paul over Neon Trees vanmiddagquote:
Hij zei iets over 1985 en dat dat ook ongeveer het aanta x was dat ze Animal hadden gedraaid en dat zei hij heel sarcastisch.Toen zei hij dat hun nieuwe nummer precies op Animal leek en dat het niet uitmaakte dus welke hij van de 2 hij draaide want het was toch precies hetzelfdequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij zei iets over 1985 en dat dat ook ongeveer het aanta x was dat ze Animal hadden gedraaid en dat zei hij heel sarcastisch.Toen zei hij dat hun nieuwe nummer precies op Animal leek en dat het niet uitmaakte dus welke hij van de 2 hij draaide want het was toch precies hetzelfde.
Animal is idd het meest gedraaide nummer op 3FM dit jaar, maar als ze Plage nog ff flink doorzetten gaat die de prijs pakken. zijn beide al hard op weg naar de 300....quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij zei iets over 1985 en dat dat ook ongeveer het aanta x was dat ze Animal hadden gedraaid en dat zei hij heel sarcastisch.Toen zei hij dat hun nieuwe nummer precies op Animal leek en dat het niet uitmaakte dus welke hij van de 2 hij draaide want het was toch precies hetzelfde.
Eens. Waarom blijft ie em draaien dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Omdat hij 1983 (niet 1985) draaide.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eens. Waarom blijft ie em draaien dan?
Hij drukt alleen maar op play, en gaat een lijstje af. Hij heeft totaal geen inspraak, op een paar nummers na dan. Welkom bij de radiowereld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eens. Waarom blijft ie em draaien dan?
Klopt volgens mij hebben ze 1x per uur vrije keuze, maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hij drukt alleen maar op play, en gaat een lijstje af. Hij heeft totaal geen inspraak, op een paar nummers na dan. Welkom bij de radiowereld.
Ze hebben toch DJ-overleg? Of wordt daar alleen maar vette hap gegeten en de MH bepaald?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hij drukt alleen maar op play, en gaat een lijstje af. Hij heeft totaal geen inspraak, op een paar nummers na dan. Welkom bij de radiowereld.
Ja. De DJ's bij 3FM hebben echt nauwelijks vrijheid in keuze voor muziek wat ze draaien. Behalve Stenders dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze hebben toch DJ-overleg? Of wordt daar alleen maar vette hap gegeten en de MH bepaald?
voor mijn gevoel hebben de 3FM-dj's meer keuze dan de meesten bij 538, Q en Slam enzo...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ja. De DJ's bij 3FM hebben echt nauwelijks vrijheid in keuze voor muziek wat ze draaien. Behalve Stenders dan.
Dat valt tegen hoor het enige verschil is dat die zenders hun minder nummers draaien die hoog in de rotatie staan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor mijn gevoel hebben de 3FM-dj's meer keuze dan de meesten bij 538, Q en Slam enzo...
Zoiets heette vroeger Veronicaquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef ConscienceNL het volgende:
Weet je wat nou voor mij echt het ideale radiostation zou zijn:
- Alleen grote namen (Stenders, Ekdom, De Wild, van Inkel)
- Het nieuws van NOS Headlines (of hoe ze zichzelf nu noemen) en verkeer van ANWB
- Niet om het half uur reclame
- Vrije muziekkeuze, maar wel met een aantal actuele nummers
- In de nacht weer shockradio met jonge, onbekende DJ's
Daar heb je het toch behoorlijk onjuist hoor...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ja. De DJ's bij 3FM hebben echt nauwelijks vrijheid in keuze voor muziek wat ze draaien. Behalve Stenders dan.
ah, weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor het enige verschil is dat die zenders hun minder nummers draaien die hoog in de rotatie staan.
Giel jong en onbekend? onder welke steen heb jij gezeten? of bedoel je de Giel van een jaar of 8 geleden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef ConscienceNL het volgende:
- Het nieuws van NOS Headlines (of hoe ze zichzelf nu noemen) en verkeer van ANWB
- In de nacht weer shockradio met jonge, onbekende DJ's (zoals Giel)
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor mijn gevoel hebben de 3FM-dj's meer keuze dan de meesten bij 538, Q en Slam enzo...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze hebben 1 vrije keuze en de rest doet de muziekpolitie.
en Sirolf zit best dicht bij het vuur....quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb je het toch behoorlijk onjuist hoor...
Elke dag overleggen de DJ's met de muziekredactie over hun playlist, en als een DJ iets niet wil draaien kan dat vaak wel geregeld worden... en als ze het dan toch moeten draaien (omdat het gewoon een zeer populaire plaat is) krijgen ze er vaak een persoonlijke favoriet elders in het programma voor terug.
Gaat allemaal in overleg dus, zeker geen eenrichtingsverkeer van muziekredactie naar 'uitvoerende'.
Ik heb het inderdaad over Giel toen hij nog in de nacht begon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, weet ik dat ook weer
[..]
Giel jong en onbekend? onder welke steen heb jij gezeten? of bedoel je de Giel van een jaar of 8 geleden?
verder klinkt het wel lekker eigenlijk, maar in de avond graag nog Corton of een fijne rock/metal-dj
je zou btw eens KXradio kunnen proberen....
Dat altijdquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar blijkbaar weten jullie zelf het beste hoe het eraan toe gaat.
Volgens mij komt het bijna nooit voor dat een DJ er echt een punt van maakt dat hij één plaatje moet draaien die hem niet bevalt. En volgens mij stellen de muzieksamenstellers de muziek samen die bij het programma past (bv. de muziek bij @Work is totaal anders dan bij Effe Ekdom, dat gewoon weer 'plat' is), dus waarom zouden de DJ's het er dan niet mee eens zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb je het toch behoorlijk onjuist hoor...
Elke dag overleggen de DJ's met de muziekredactie over hun playlist, en als een DJ iets niet wil draaien kan dat vaak wel geregeld worden... en als ze het dan toch moeten draaien (omdat het gewoon een zeer populaire plaat is) krijgen ze er vaak een persoonlijke favoriet elders in het programma voor terug.
Gaat allemaal in overleg dus, zeker geen eenrichtingsverkeer van muziekredactie naar 'uitvoerende'.
Maar blijkbaar weten jullie zelf het beste hoe het eraan toe gaat.
afwas!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef Allrounder het volgende:
Iedereen zit het songfestival te kijken..?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef Allrounder het volgende:
Als het iets wat ik niet kan laten is het wel ESF kijkenquote:
KX.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef ConscienceNL het volgende:
- In de nacht weer shockradio met jonge, onbekende DJ's (zoals Giel)
Ik heb wel wat podcasts gehoord. Echt tof ja!quote:
MIDNRquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
Wel MIDNR toen ik 'vroegah' niet kon slapen![]()
![]()
Wat was Michiel toen losquote:- Jingle -
Vengaboys - Kiss (When The Sun Don't Shine) (vs. Tiffany - I Think We're Alone Now)
- Gesprek -
Cyndi Lauper - Time After Time
Captain Jack - Captain Jack
Bloodhound Gang - The Bad Touch (vs. Blur - Girls And Boys)
- Gesprek -
Anouk - R U Kiddin' Me
Will Downing - Love Supreme
- Gesprek -
- Weerbericht -
ALARMSCHIJF: Will Smith - Men In Black (remix?)
Natural Born Chillers - Rock The Funky Beat
Celine Dion - I'm Alive
Twenty 4 Seven - Are You Dreaming
- Gesprek -
(?) - (?)
- Nieuws -
Gala - Freed from Desire
Marco Borsato - Binnen
- Gesprek -
The Outfield - I Don't Wanna Lose Your Love Tonight
haha vetquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
KX.
[..]
Ik heb wel wat podcasts gehoord. Echt tof ja!
Check ook www.192radio.nl
[..]
MIDNR
Oh en
Crosspost:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een cool fragment gevonden (geen idee waar vandaan) met Michiel Veenstra, Niels Hoogland, Jurgen en Erik-jan Rosendahl in de nacht genaamd 53N8.
De playlist is pas echt tof!
[..]
Wat was Michiel toen los
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef Allrounder het volgende:
Discovery Channel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef Allrounder het volgende:
Mannen die ESF kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het iets wat ik niet kan laten is het wel ESF kijken. Ben niet iemand die al maanden alle Qshow's bekijkt maar wel deze drie avonden
Ik zag het net ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef borisz het volgende:
Zou Roel al een mooi DeMart jasje hebben?
[ afbeelding ]
David Hasselhof fans....quote:
ach, er zat zo op het oor ook best wat aardige zangspul bij. maar hoogstaand was het niet neequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die kan beter zingen dan dat zooitje op het esf
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef borisz het volgende:
Zou Roel al een mooi DeMart jasje hebben?
[ afbeelding ]
teenslippers neem ik aan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Neuh. Maar wel schoenen van 3100 euro m'n handen gehad. Eenendertighonderd euro ja. En lelijk dat ze waren
Succes!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed. slaap lekker iedereen en reken maar niet op mij bij EW..ik moet popduelontouren bij die Pauwl Rabbering! laatste 2uurtjes Stenders hoop ik nog wel mee te pikken.
slaap lekker!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed. slaap lekker iedereen en reken maar niet op mij bij EW..ik moet popduelontouren bij die Pauwl Rabbering! laatste 2uurtjes Stenders hoop ik nog wel mee te pikken.
slaap lekker!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 04:42 schreef pierrebouvier het volgende:
So great!! Found this on http://www.simpleplan.cz/en
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 04:47 schreef pierrebouvier het volgende:
thanks for your support @michielveenstra ! I found this online. Glad you like the song!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |