Dat doe ik ook. Jammer dat bij mannen de lul dan gelijk zo krimpt. Het ligt aan je maat, maar misschien hou je dan niks meer overquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:35 schreef heiden6 het volgende:
Nee, daar doe ik niet aan. Dat wil ook geen enkele vrouw, want ik douche met ijskoud water.
Hé, dat van haren aan de muur smeren herken ik!quote:Op woensdag 11 mei 2011 04:57 schreef Grunge. het volgende:
Dat is trouwens al zeker vijf jaar geleden, want daarna heb ik nooit meer een relaassie gehad.
Dan zet je 'm toch weer warmer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Als eerste de douche uitstappen, douche op koud zetten en de deur dicht houden![]()
Aan te raden dit te doen na eventuele seks. Je wordt gebitchslapt maar so worth it.
En het condoom bleef goed zitten?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:32 schreef amenth het volgende:
mijn eerste keer was in turkijke met zon spange duitseres.. was krappe ruimte heb er dus maar doggy genomen was echt geil aangezien het wel verbode was om met zn 2e in 1 douche
Imagining the possibilitiesquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:59 schreef PB-tje het volgende:
Nouja ex turnster gaat een beetje ver... kheb het 5 jaar gedaan in mn kinder tijd... dus dat telt niet... maar ik heb jaren gedanst.. val zo in een split of spagaat op de grond... en ik vind het nou eenmaal leuk om mensen te schokeren
HenkvonAnnie zoekt een lenige meid, wie o wie?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Jup denk het ook
Seks met een lenige meid lijkt me sowieso geweldig
Wij hadden eerst seks en gingen daarna lekker samen douche en elkaar insmeren voelt best geil met blote handenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:51 schreef whaduppp het volgende:
Hoe was de eerste keer? Seks erbij ofniet? Blunders? Do's en don'ts?
Spill it
Had dan ook ff wat aangedaan voordat ze thuiskwamen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:16 schreef Catch_me het volgende:
Keertje gedaan ja, was geen succes.
Scharrel hield zich met 1 hand aan de bovenkant van de glazendouchewand vast om haar evenwicht te bewaren, klapt die hele wand uit elkaar in 1000 kleine stukjes_!
Tja leg dat maar eens uit als je ouders thuiskomen en jij staat glas te vegen in de douche in je blote lul
Jij biedt je blijkbaar aan. Post een verslag daarna alstublieftquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:02 schreef Bamboee het volgende:
[..]
HenkvonAnnie zoekt een lenige meid, wie o wie?
Ik zeg dat soort dingen gewoon tegen mn ouders hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:16 schreef Catch_me het volgende:
Keertje gedaan ja, was geen succes.
Scharrel hield zich met 1 hand aan de bovenkant van de glazendouchewand vast om haar evenwicht te bewaren, klapt die hele wand uit elkaar in 1000 kleine stukjes_!
Tja leg dat maar eens uit als je ouders thuiskomen en jij staat glas te vegen in de douche
EPICquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:02 schreef Bartcoah het volgende:
hahahaha ik zag dit topic. Ik moest meteen lachen
Samen met me ex lekker seksen in de douche. Na enige tijd standje doggie. Na enige tijd gleed ik uit naar achter. Toen viel ik door het glas met me hoofd op de bad rand. Me moeder was bezig in de kamer er naast. Bij ons thuis hebben we geen slot op de badkamer deur. Dus die stond in 3 sec naast me.
Je kan je natuurlijk wel voorstellen dat ik nog een harde had en me vriendin helemaal rood. Mijn god ik was helemaal slap door die klap om me hoofd dus ik moest omhoog geholpen worden.
Ik moest nog aangekleed worden door me ma___!! en toen zijn we naar het ziekenhuis met een nood vaart gereden.
Natuurlijk was dit toen het gebeurde helemaal NIET grappig. Maar als ik er nu steeds naar terug kijk 2 jaar later. Blijft het wel één van me mooiste herinneringen uit die relatie
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:51 schreef Redbullchick het volgende:
Heerlijk samen onder de douche. Pissen terwijl meneer niets merkt. En het bespaart extra wc water. Kan het iedereen aanbevelen.
Indeed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan doet ie alsof, want je ziet en ruikt t
Sowieso pissen onder de douche wtf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |