Zelf te doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Zoals de titel zegt. Vorig jaar even "snel" een ray-ban gekocht op schiphol maar hij zit toch wel vrij krap. Is zoiets zelf te stelen of moet je dan bij een optiek zijn?
ook? Mijne is dus te smalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:26 schreef Skv het volgende:
Mijne is ook iets te ruim, zal eens kijken of er een opticien gratis dat ding wat krapper kan maken.
Idem.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ook? Mijne is dus te smal
Morgen maar ff naar de optiek.
Dat ik ook ff naar de optiek ga morgen.quote:
Waarvoor dank. Maar ik ga langs de opticien morgen dus van mij mag er een slotjen op.quote:
Ja dat snapte ik. Maar never mindquote:
nee, je moet morgen wel vertellen hoe het afloopt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarvoor dank. Maar ik ga langs de opticien morgen dus van mij mag er een slotjen op.
Aan slotjes doen we niet. Topic zakt vanzelf wel weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarvoor dank. Maar ik ga langs de opticien morgen dus van mij mag er een slotjen op.
Si. Dacht ik vlak net het posten ook. Handig als iemand de search gebruikt. Of atm hetzelfde probleem ervaart.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, je moet morgen wel vertellen hoe het afloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |