Geen tel. nummers op Fok! Zou het even weghalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
bewijsik wou haar bellen toen ze in de daily zat maar ze nam niet op. Maar ze belde wel terug lol.
Kan ik nog wat doorgeven, bel ik haar weer terug
Ja vraag ff wanneer ze een afspraak met een psychiater hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
bewijsik wou haar bellen toen ze in de daily zat maar ze nam niet op. Maar ze belde wel terug lol.
ja....vraag maar of ze elke dag moet strijken? net als haar dochter, maar ik bedoel dan haar plooien in dr gezicht...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
dit nummer staat all over internet, is van mamajoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geen tel. nummers op Fok! Zou het even weghalen.
En je hoeft je niet te bewijzen hoor
Als er wat doorgegeven moet worden,bel ik haar zelf wel....aangezien haar nummer er bijstaatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |