Niet alleen bij jou, maar gedurende de hele dag als ik hier af en toe ga kijken zie ik alleen codes. En ik begrijp dat veel mensen daar last van hebben.quote:
quote:
hahaha hij is er wel ingeknald he, die hema computer hahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Niet alleen bij jou, maar gedurende de hele dag als ik hier af en toe ga kijken zie ik alleen codes. En ik begrijp dat veel mensen daar last van hebben.
En nee, ik heb geen Hema computer.
geen idee, heb na al die cossen never nooit durven vragen wat dat zijn en nooit echt ingezoomd om ze te bestuderenquote:
Ik heb er ook geen van de Hema. Gyazo pics komen vaak niet goed door.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Niet alleen bij jou, maar gedurende de hele dag als ik hier af en toe ga kijken zie ik alleen codes. En ik begrijp dat veel mensen daar last van hebben.
En nee, ik heb geen Hema computer.
die rare zwarte riempjes schoenen die laura altijd aanhadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef Ransjih het volgende:
[..]
geen idee, heb na al die cossen never nooit durven vragen wat dat zijn en nooit echt ingezoomd om ze te bestuderen
(was echt teveel gevraagd)
Nee, want Jo verft haar haren niet. Dat vind ze niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:39 schreef mangalie het volgende:
Misschien boodschappen en haarverf zegt Flip![]()
Maar ze heeft geen uitgroei is gewoon zongebrek
Nou he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:41 schreef rc_1990 het volgende:
Ze maken ook echt werk van de laatste avond
Ik had echt verwacht deze week ergens feestje en dan een paar oudbewoners terugquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou he?
Ik zit ook al te denken gaat er nog wat gebeuren...
ja, want die vislippen zijn wel natuurlijk he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee, want Jo verft haar haren niet. Dat vind ze niet natuurlijk.![]()
Een van de meest hilarische opmerkingen van botoxJo.
Oud bewoners willen denkelijk niet meer terug ook haha.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht deze week ergens feestje en dan een paar oudbewoners terugMaaar dat zal wel teveel geld kosten
Jawel dat verwacht ik wel hoor. Maar het zal toch niet gebeurenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oud bewoners willen denkelijk niet meer terug ook haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |