SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had t heel niet door
Die reeks is trouwens makkelijk genoeg, ik doe geen link meer hoor liefjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 10-05-2011 22:17:43 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door lezzer op 10-05-2011 18:18:14 ]
Hey! Ik zit hier tijdens het werk jou te vertalen en moeite te doen en jij doet mij gemeen afvallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
jeeeeeeeeeeetje wat een stuitend amateurisme weer!
Volgende week woensdag.quote:
quote:
Waarom staat diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Ghighihgig. Dat is inderdaad volledig ongepast van mij. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hey! Ik zit hier tijdens het werk jou te vertalen en moeite te doen en jij doet mij gemeen afvallen.
Zit jij in Dusseldorf ja?quote:
Kun je die hier hier ook even komen killen? Kan m niet vinden....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef lezzer het volgende:
Nou, van die rotmug ben ik af. Volgens mij heeft ze me in m'n voorhoofd gestoken...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:37 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zit lezzer gewoon te sloeren bij t ESFforum.
Ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:37 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zit lezzer gewoon te sloeren bij t ESFforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |