Hallo,
Hierbij bied ik mijn Yamaha Aerox aan omdat ik bijna 18 ben en voor mijn autorijbewijs gaan. Hij is van eind 2004 (na laten kijken door RDW bij aankoop). De kilometerstand is onbekend aangezien er een sportstuur op zit, maar deze zal ongeveer 17xxx zijn. Er is veel aan de scooter gedaan zowel motorisch als optisch.
Motorisch:
- Std 50 cc cilinder.
- Doppler S3R (ZGAN!)
- Hagelnieuwe (10 km mee gereden!) Power one krukas + c4 lagers (pen 10)
- Std Koppeling
- Malossi Multivar (ZGAN!)
- Dellortho 17,5 mm carburateur met sproeier 80.
Motorisch loopt hij goed, starten en lopen! Hij moet wel even warm worden, en koelt snel af. De topsnelheid is 55-60 km/h, omdat er enorm veel rollerbanken in de buurt zijn en ik wil geen torenhoge boetes. De krukas is nieuw evenals de lagers. De Malossi Multivar is ook vrij nieuw.
Optisch:
- DMP kappen set (rood)
- Zwarte binnen kappen
- BCD Underseat
- Rode traanplaten
- Led Achterlicht
- Audi Look koplamp
- Stage 6 Vooruitstaande clamp
- Chromen Hebo Stuur
- Koso kilometer teller
- Carbonnen tankdop
- Carbonnen passagiers handvaten
- Matzwarte Monoseat
- Chromen zijstandaard
- YSS Steed achterveer
Er zijn wel een paar minpuntjes:
-De achterrem moet nog ontlucht worden. Ik heb er simpelweg geen tijd meer voor aangezien ik in mijn examenjaar zit. Dat moet dus nog gedaan worden. Voorrem wel gewoon op druk!
-De elektrische start doet het niet, ik denk dat de startmotor kapot is, dit omdat hij helemaal niks meer doet.
-De kappen zijn niet heel erg beschadigd, zitten wel een paar krasjes op. Je krijgt er een lakstiftje bij. Op de plekken waar de onderkuip aansluit op de treeplank is de onderkuip afgebroken, is nog te lijmen.
-De carterkap is ook niet zo mooi meer, echter krijg je er een gestraalde bij! Deze hoef je alleen nog heel licht te schuren en dan kan je hem spuiten of je kan hem zo laten.
Je krijgt nog wat spullen extra als je deze scooter koopt, deze zijn ook los te koop. Alle prijzen inc. verzenden:
- Origineel stuur ¤ 15,00
- DMP Rode stuurkap + carbonnen tellerkapje + carbonnen knipperlichtglaasjes ¤ 15,00
- Knipperlichten rechts- en linksachter met carbonnen glaasjes ¤ 15,00
- Originele koppeling ¤ 10,00
- Originele vario ¤ 10,00
- Carbonnen standaard underseat ¤ 15,00
- Gestraalde carterkap ¤ 20,00
- Standaard Duoseat ¤ 15,00
- Standaard Koplamp ¤ 15,00
![bjaezc.jpg]()
![j8k4sj.jpg]()
![2yvksns.jpg]()
![f0akw5.jpg]()
Let op:
- Mijn richtprijs is 1000 euro
- Bieden mag maar houd het reeel!
- De scooter gaat niet in onderdelen weg, de extra onderdelen kan wel op geboden worden.
- Alleen geld dus geen geruil.
- Ophalen kan in Arnhem.
[ Bericht 6% gewijzigd door Amplifier op 11-05-2011 16:45:37 ]