quote:Om hier achter te komen heb ik een enquête opgesteld voor ouders met kinderen en (aanstaande) ouders die in verwachting zijn. Als u behoort tot deze doelgroep zou ik het bijzonder waarderen als u de enquête wilt invullen. Het invullen kost ongeveer 10 minuten en is volledig anoniem.
quote:als u de enquête wilt invullen.
De peuterspeelzaal is gewoon een vorm van kinderopvang. Ik snap de reden niet waarom je daar gestopt bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Hmm wilde hem invullen maar toen ik zag dat de psz onder kinderopvang stond ben ik gestopt!!
Ik vind dat geen kinderopvang. Kinderopvang vind ik iets waar je je kind heen kan brengen omdat je moet werken. Een psz is daarvoor niet bedoelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
De peuterspeelzaal is gewoon een vorm van kinderopvang. Ik snap de reden niet waarom je daar gestopt bent.
Halloquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef kalle het volgende:
Hallo
Mijn naam is Kalle en ik voer namens de Rijksuniversiteit Groningen een onderzoek uit naar de redenen van ouders om voor een bepaalde vorm van kinderopvang kiezen.
Jazeker wel. Ik ken en aantal ouders die halve dagen werken en de psz gebruiken. Bij het starten van de psz's was er wel een andere insteek, maar vandaag de dag in iedergeval in onze stad niet meer. Wellicht in de randstad nog wel aangezien daar meer kinderen met taalachterstand zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind dat geen kinderopvang. Kinderopvang vind ik iets waar je je kind heen kan brengen omdat je moet werken. Een psz is daarvoor niet bedoelt.
Onze psz heeft ook verlengde dagen. Dit is om de wensen van de ouders tegemoet te komen. En dat de opvang niet alleen is omdat je moet werken snap ik ook maar das wel waar ie het meest voor gebruikt word. Maar officieel valt een psz niet onder kinderopvang. Waarom denk je dat je er geen toeslag voor krijgt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:12 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Jazeker wel. Ik ken en aantal ouders die halve dagen werken en de psz gebruiken. Bij het starten van de psz's was er wel een andere insteek, maar vandaag de dag in iedergeval in onze stad niet meer. Wellicht in de randstad nog wel aangezien daar meer kinderen met taalachterstand zijn.
Maar aangezien het een student van de RUG is kan ik me goed voorstellen dat je de situatie in het noorden van het land pakt. Kan wederom een fout in het onderzoek / vraagstelling zijn als er inderdaad een verschil met de randstad is natuurlijk.
Kinderopvang is trouwens niet alleen voor als je wilt werken. Wij brengen onze kinderen erheen omdat we het belangrijk vinden dat ze veel interactie met andere kinderen hebben. Werken of niet werken heeft voor ons met die keuze niks te maken.
Wat is er in godsnaam informeel aan de PSZ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:12 schreef kalle het volgende:
Kinderopvang kan je verdelen in formele (oa kdv) en informele kinderopvang (oa psz)
Kan ik iets winnen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo
Mijn naam is Kwiwi en ik voer namens de Rijksuniversiteit FOK een onderzoek uit naar de redenen van studenten om voor een bepaalde vorm van spam te kiezen.
Je wilt niet op alle punten een uitkomst hebben lijkt mij , althans niet in zo'n globaal onderzoek als dit. Ik had er zelf 3 tot max. 5 punten uitgepakt die je wilt meenemen in je onderzoek en per vraag een waarderiningsschaal/score vragen voor de verschillende vormen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:12 schreef kalle het volgende:
@ snoekiesnoeksnoek, als je de gedachte erachter snapt vraag ik me af hoe je vraag 23-32 dan zou stellen?
quote:invullen kost ongeveer 10 minuten en is volledig anoniem
En de anonimiteit dan?quote:Wanneer u uw e-mailadres achterlaat maakt u kans op iPod Nano met Multi touch
Informele kinderopvang of informele opvang is betaalde of onbetaalde kinderopvang, zowel thuis als buitenshuis, die niet onder de wettelijke regels voor kinderopvang valt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat is er in godsnaam informeel aan de PSZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |