Veel plezierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het heel erg jammer dat ik niet mee kan kletsen vanavond, maar 't is met goede reden.... zometeen op weg naar Dusseldorf
Veel plezier!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het heel erg jammer dat ik niet mee kan kletsen vanavond, maar 't is met goede reden.... zometeen op weg naar Dusseldorf
Hiep hoi!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:26 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste update van de pers poll.
NL is weer een stukje omhoog gegaan.
Dat snap ik op zich wel. Maar Armenië gaat het na de generale repetitie niet meer redden. En ook IJsland geef ik weinig kans. Doe dan Zwitserland en Litouwen daarvoor in de plaats.quote:
Pers en andere gespuis dat daar rondloopt, toch?quote:
Georgië en Armenië, ik heb echt een hekel aan die liedjes. Maar ik geloof ook niet dat ze gaan kwalificeren. En als Malta door zou gaan bevordert natuurlijk wel het homo-imago van het ESC.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef grazz het volgende:
Spanning neemt toe![]()
![]()
Zijn er liedjes in deze semi die jullie liever NIET zien kwalificeren? Waarom niet?
Ik denk dat die landen eigenlijk zonder al te veel moeite door zullen gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik ga vanavond hopen voor Hongarije, Noorwegen, Finland en Azerbeidzjan!
WTF, Ierlandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:26 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste update van de pers poll.
NL is weer een stukje omhoog gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |