Dat zou ik idd het liefste doenquote:
Gewoon niet gaan wandelen. Of wachten op Thijs zodat je op zijn rug kanquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zou ik idd het liefste doen![]()
maar dat loopt niet overal even lekker, toch veel grintachtige paden hier
Ja maar wandelen is zo fijn! Ik doe gewoon ff mijn simpele sandaaltjes aan, hopen dat het niet te veel gaat knellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan wandelen. Of wachten op Thijs zodat je op zijn rug kan
Have fun, Sunquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar wandelen is zo fijn! Ik doe gewoon ff mijn simpele sandaaltjes aan, hopen dat het niet te veel gaat knellen![]()
laters!
hehe, ach ja, sommige mensen lijken nooit echt ouder te worden (zie Ronald Koeman, nog steeds zo'n ondeugend jongetjesgezicht). Jij bent ook zo iemand, ook een mooi jong gezichtquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ships
Je hebt een eeuwig jong ogend gezicht
Ik schijn er ook één te hebben en werd tijdens de condoleance afgelopen donderdag voor de dochter van mijn zus aangezien(zij is slechts10 jaar ouder)
Of zou dat meer iets over haar zeggen
Leinzus heeft een Leinzusman. Die twee meter lang is, twee meter breed is en kan ongeveer 5 Chineesjes van jouw formaat tegelijkertijd in 1 keer opvouwen tot het formaat schoenendoosquote:
Wat gaat dat snel zegquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Leinzus heeft een Leinzusman. Die twee meter lang is, twee meter breed is en ongeveer 5 Chineesjes van jouw formaat tegelijkertijd in 1 keer op kan vouwen tot het formaat schoenendoosEn ze zijn over 4 dagen een jaar getrouwd
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leinzus heeft een Leinzusman. Die twee meter lang is, twee meter breed is en ongeveer 5 Chineesjes van jouw formaat tegelijkertijd in 1 keer op kan vouwen tot het formaat schoenendoosEn ze zijn over 4 dagen een jaar getrouwd
Jaquote:
Maar... maar... ik heb een leuk karakter!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leinzus heeft een Leinzusman. Die twee meter lang is, twee meter breed is en kan ongeveer 5 Chineesjes van jouw formaat tegelijkertijd in 1 keer opvouwen tot het formaat schoenendoos![]()
Ik zal het zo laten en haar niet met mijn charmes verleiden.quote:En ze zijn over 4 dagen een jaar getrouwd
Ik wilde het niet zeggen, zo hard op, maar idd.....het gaf me hoopquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JaMijn zwager is echt super. En hét bewijs dat een aantrekkelijke vrouw (Leinzus) ook voor de minder aantrekkelijke man (Leinzusman) kan gaan. Hij is wel lief en slim, maar niet echt aantrekkelijk.
Je zou eens moeten weten hoeveel mannen geprobeerd hebben tussen ze in te komen. Echtwaar, ieder jaar zijn het er wel weer 2 of 3quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wilde het niet zeggen, zo hard op, maar idd.....het gaf me hoop
Serieus? Hoe lang kennen ze elkaar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel mannen geprobeerd hebben tussen ze in te komen. Echtwaar, ieder jaar zijn het er wel weer 2 of 3
Hij is groot en dik, met rood haar en een wit velquote:
Game of Thrones al geprobeerd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef DarkElf het volgende:
Trouwens gisteren hebben we een start gemaakt met 'The Killing' , leek een prima serie
en fijn dat er niet zomaar de standaard acteurs in zitten ook.
is aan t binnenkomenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij is groot en dik, met rood haar en een wit velHij weegt misschien wel 160 kilo
Maar daarnaast is ie ook nog heel slim (klinisch chemicus, drs. in de scheikunde) en ontzettend lief. Maar ook sterk genoeg om Leinzus tegengas te geven want soms is dat best nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |