Ik kan er wel tegen. Alleen alcohol maakt je wel extra ontvankelijk voor emotionele prikkelingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:32 schreef Stokstaart het volgende:
Niet zuipen als je daar niet tegen kunt.
Ninja-edit zu spat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:32 schreef Stokstaart het volgende:
Niet zuipen als je daar niet tegen kunt.
Bedoel, een beetje melodramatisch lopen doen na een paar biertjes.
En dan ook nog janken bij zo'n kutplaat
Geen last van. Heb je problemen dan die je met ons wilt delen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen. Alleen alcohol maakt je wel extra ontvankelijk voor emotionele prikkelingen.
Ja kut is dat.quote:
Naja miss zit ik er onbewust mee dat ik er niet aan moet denken mijn moeder onverwachts kwijt te raken, zonder dat ik duidelijk heb kunnen maken wat ik voor haar voel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen last van. Heb je problemen dan die je met ons wilt delen?
Neem aan dat je niet zomaar een potje zit te janken tenzij je bewust of onbewust ergens mee zit.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Daatrom nu even om iedereen hier aan te sporen om gevoelens wat beter te uiten (ook al is het on-Nederlands).
Maandagavond was het eerderquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:46 schreef Silenus het volgende:
Zuipen op dinsdagochtend half zeven lijkt me ook niet echt gezond overigens.
Mwa, jij misschien niet, maar Nederlanders zijn doorgaans niet zo guitig met het uiten van hun gevoelens.quote:
Heb alleen fuckbuddies.quote:
Nee heb haar gemaild, met als onderwerp 'moederdag'.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:58 schreef Lienekien het volgende:
Ga je nu je moeder bellen? En dan naar bed?
Wil je nu ook nog dat ze guitig zijn met het uiten van hun gevoelens?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Mwa, jij misschien niet, maar Nederlanders zijn doorgaans niet zo guitig met het uiten van hun gevoelens.
[..]
Heb alleen fuckbuddies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |