Lol! Heb je deze al?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon toevoegen, de meeste zullen bij mij lokaal staan
Beatles ook niet, en mijn 'without your love - Roger Daltry' kan Bollo in La France wel afspelen en ik hier in Le Pays Bas niet..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij nog steeds wel. Kon ook alles zo lekker snel vinden. Blijkt dat er bijna geen nummers van phil collins in spotify staan bv en van vele meer![]()
Zal ik doen als ik zie dat ie bij jou lokaal staat (nummers zijn bij mij dan niet afspeelbaar).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon toevoegen, de meeste zullen bij mij lokaal staan
Nu welquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tik ik dus "Muisjes uit Den Haag in
![]()
Sorry staat niet op Spotify
Lol, die is ook leuk he?quote:
thwe eagles zijn ook niet te vinden, Don henley weer welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beatles ook niet, en mijn 'without your love - Roger Daltry' kan Bollo in La France wel afspelen en ik hier in Le Pays Bas niet..![]()
Spotify is nog aan het onderhandelen met wat platenmaatschappijen die nu een of ander all-exclusive contract met iTunes hebben
Nee, dat heb ik niet...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Kahaarin, jij draait toch onder Linux, heb je dan ook Wine draaien, dan kan je namelijk daar de spotify client in draaien
quote:
IPhone, of foon onder Androids?quote:
Moet je ff geduld hebben tot Bollo weer online isquote:
Oh die mag lekker genieten van zijn vrienden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je ff geduld hebben tot Bollo weer online is
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh die mag lekker genieten van zijn vrienden.![]()
![]()
en maar klagen dat ie het zo warm heeftquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zat vanmiddag op de tractor heeft een heel veld omgeploegd, en daarna de snackbar bij zijn privé camping geopend....<zucht> hij leeft als een god in Frankrijk
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef martijn070 het volgende:
deze moet je wel in je lijstje opnemen, donderdag gaan ze namens nederland knallen met dit wonder lied! en er vervolgens uitgestemd worden door de oostblok landen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
ben het lijstje even aan het opschonen, heb alle geimporterde lokale bestanden gewist uit spotify
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |