Blijkbaar toch wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef ReVamp_ het volgende:
Ik was een beetje aan het twijfelen want ben niet iemand die zomaar met iemand naar bed gaat.
Mee naar boven, van het een kwam het ander..
Nee klopt misschien ook wel, hij is daar idd wel duidelijk in geweest. maargoed hij had het me toch op zijn minst kunnen zeggen? Ik heb hem gevraagd van wat is je rede dat het verder niks zou kunnen worden? Omdat hij niks vast wilt.. Ik heb hem gevraagd of ik hem kan vertrouwen en ja dat kon ik..quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Ebbao het volgende:
Ik heb dit ook wel eens meegemaakt, maar dan van de andere kant. Je geeft eerlijk aan dat je niks vast wilt wat ook uit je acties blijkt dat (smsjes die op sex hinten e.d.) en achteraf vinden ze het dan gek dat je ook met andere meisjes afspreekt.
Wat moet je dan zeggen vooraf??
Hij zegt het toch ook juist? Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:05 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Nee klopt misschien ook wel, hij is daar idd wel duidelijk in geweest. maargoed hij had het me toch op zijn minst kunnen zeggen? Ik heb hem gevraagd van wat is je rede dat het verder niks zou kunnen worden? Omdat hij niks vast wilt.. Ik heb hem gevraagd of ik hem kan vertrouwen en ja dat kon ik..
Wat had je dan wel verwacht?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef ReVamp_ het volgende:
Wat vinden jullie? Ik weet dat ik niets van hem moet verwachten maar dit had ik dus ook niet echt verwacht?
Precies, en zo had het niet hoeven gaan als jij direct eerlijk je verwachtingen had uitgesproken.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef ReVamp_ het volgende:
ja de keuze is nu wel makkelijk.. weg ermee..
Erg jammer dat het zo gaat..
Mannen gebruiken zinnen als: ''ik twijfel/ik weet het niet, ik wil niks vasts'' gewoon als back-up om op terug te vallen als het meisje in kwestie na de seks gaat lopen emmeren dat ze meer wilt. Hij is namelijk van tevoren duidelijk geweest en heeft gekregen wat hij wilde. Als jij dan ook nog eens zegt dat je niks vasts wilt, denkt hij gewoon een heerlijke avond ongecompliceerde seks te kunnen hebben.quote:''Maar wil niks vast. Ik ook niet, heb hem gezegd dat ik ook niet echt wat van hem verwacht. ''
Het begrip voor de vrouwelijke principes wordt ook steeds groter naarmate men dichter bij het bed komt. Het zuurstofrijke bloed dat nodig is om jouw principes te overwegen wordt op dat moment naar de prefrontale schors onder zijn voorhuid gepompt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef ReVamp_ het volgende:
nja in ieder geval iets van eerlijkheid en openheid? Hem hem uitgelegd hoe mijn principes in elkaar zitten en daar had ie begrip voor..
dus niet..
Ditquote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef TNA het volgende:
Ik denk dat je meer respect van hem verlangt dan hij je ooit gaat geven.
Hij is toch eerlijk en open? Hij zegt dat ie niks met je wil (en dat wil hij niet) en hij zegt eerlijk dat ie naar dat meisje toegaat (ik kan alleen niet uit je verhaal halen of hij wel iets met haar wil), en als jij zelf al geen begrip voor je principes hebt waarom zou hij dat wel moeten hebben?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef ReVamp_ het volgende:
nja in ieder geval iets van eerlijkheid en openheid? Hem hem uitgelegd hoe mijn principes in elkaar zitten en daar had ie begrip voor..
dus niet..
Welke principes?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef ReVamp_ het volgende:
dus niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |