Niks zou me verbazen, vraag me ook nog steeds af of Alex en Flip elkaar echt niet eerder konden( al zeiden ze dat ze elkaar 1 keer gezien hadden) Leiden en Wassenaar lijkt erg op elkaar kwa types en ligt vlak bij elkaar en ze reageerden wel erg vreemd op elkaar die eerste dagquote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
omdat ze zoveel liegt is alles vreemd aan Jo........het zou me niet vebazen als Jo en flip al een relatie hadden voor sst...
wel neequote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik ook. Van dat hele Dennis verhaal klopt niks van.
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef mangalie het volgende:
Twitter: Moeder broertje buddha tofs groetjes uit portugal
Zelfs dat geloof ik in dit stadium niet meerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Maan77 het volgende:
[..]
haha hou op hoor, dit is door dr medebewoners bepaald haha
36 punten in totaal, dus iedereen had 9 punten te verdelenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Maver24 het volgende:
Echt hoe voorspelbaar. Hoe zijn die punten berekend eigenlijk
nee, die MOESTEN deze cijfers geven van de Stem. Dit moet wel doorgestoken kaart zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Maan77 het volgende:
[..]
haha hou op hoor, dit is door dr medebewoners bepaald haha
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het Jo gemakkelijk gemaakt
Ik haat dat ook. Mensen die iets stoms doen en dan zeggen dat ze het wel wisten.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef mangalie het volgende:
Flip weet alles achteraf...Dat vind ik zo'n loser eigenschap...Geef dan gewoon toe dat je het niet snapt maar ga niet achteraf vertellen hoe het moest...Op het moment zelf wist /weet ie het nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |