Segredo FTWquote:Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef danilel het volgende:
Segredo bijt de hele tijd in de jurk van Jo
You go doggie!!
doortrapt/gemeen en irritant zijn 2 heel verschillende dingen hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 23:08 schreef Kiqy het volgende:
[..]
nee, om eerlijk te zijn niet. Ik vind ze alle 4 irritante eigenschappen hebben.
Oh, dat zal wel meevallen hoor, ben egoistisch genoeg om dat niet te laten gebeurenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
Omdat je kijk op Jo me frapeert............k denk dat je een gewillig slachtoffer zult zijn van kwaadwillenden, en dat zijn er heel wat in real life......maarja, ik ben ook maar een hamstertje hoor......
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze is een pathalogische leugenaar he weet je nog?
Is dat jouw mening of de waarheid? dr moeder heeft 6 persoonlijkheden en alles wat zij zegt neem ik met een korreltje zout(over dat in dr eigen leugens geloven) en dat ze kan liegen wat ze zelf zegt, ach ja kan ik ook maar heb dr een bloedhekel aan!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze is een pathalogische leugenaar he weet je nog?
en ik als hagenees ook nietquote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef Maver24 het volgende:
idd shar daar maak je geen vrienden mee. Ik als rotterdammer moet echt niks hebben van amsterdam
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Iedereen trussels voor strakkies en zie jullie!
heb ik over veel dingen ook, maar 4 mensen die ik niet persoonlijk ken die allemaal vast wel iets leuks (voor zichzelf) met het geld gaan doen, prima, maar dat hoef ik niet per se te weten.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Als je je hier aansluit is het wel zo gemakkelijk als een mening hebt.
Dat is de waarheid.............ze komt uit den haag, geloof me maar.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Is dat jouw mening of de waarheid? dr moeder heeft 6 persoonlijkheden en alles wat zij zegt neem ik met een korreltje zout(over dat in dr eigen leugens geloven) en dat ze kan liegen wat ze zelf zegt, ach ja kan ik ook maar heb dr een bloedhekel aan!
dr moeder zei dat ze in dr leugens kan geloven en jo zei dat ze KAN liegen. Dus dat heb ik gehoord en daaruit maak IK op dat ze het kan, maar zeker niet dat ze veel liegt...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Jo is idd een leugenaar, hou dat voor ogen. Door haarzelf verteld en door haar moeder bevestigd.
welke buurt?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
Dat is de waarheid.............ze komt uit den haag, geloof me maar.
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken mijn ploegendienst begint om 4 uur![]()
veel plezier nog verder
Het rare is dat die moeder er zo trots op is dat ze kan liegen zodat ze het zelf geloofd..En als je Jo soms bezig hoort zie je haar gewoon liegen...Ze stamelt dan en dan roept ze lama en wat wilde ik ook alweer zeggen ik ik ik ik..quote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Is dat jouw mening of de waarheid? dr moeder heeft 6 persoonlijkheden en alles wat zij zegt neem ik met een korreltje zout(over dat in dr eigen leugens geloven) en dat ze kan liegen wat ze zelf zegt, ach ja kan ik ook maar heb dr een bloedhekel aan!
Ja dat klopt, maar maakt dat dr een verschrikkijk mens die altijd liegt en in en in slecht is en die Secret story wint door leugens?? Dan hadden er anderen in de finale gestaan hoor!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het rare is dat die moeder er zo trots op is dat ze kan liegen zodat ze het zelf geloofd..En als je Jo soms bezig hoort zie je haar gewoon liegen...Ze stamelt dan en dan roept ze lama en wat wilde ik ook alweer zeggen ik ik ik ik..
Vreemd dan dat ze dat niet zou vertellen,vooral omdat Flip uit Wassenaar komt en in Den Haag geboren is.quote:
Vergeet de redactie niet...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar maakt dat dr een verschrikkijk mens die altijd liegt en in en in slecht is en die Secret story wint door leugens?? Dan hadden er anderen in de finale gestaan hoor!
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef ToughLove het volgende:
Morgen MamaDjoon en Moeder van Flip in de daily
haha het maakt niks uit wat zeg, iedereen zn eigen visie op de deelnemers ja toch ;-) Let the best man/woman win!quote:
omdat ze zoveel liegt is alles vreemd aan Jo........het zou me niet vebazen als Jo en flip al een relatie hadden voor sst...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Vreemd dan dat ze dat niet zou vertellen,vooral omdat Flip uit Wassenaar komt en in Den Haag geboren is.
Net op een of andere vage internet radio show gehoord, daar waren de ouders van Philip te gastquote:
Dat heb ik ook al eens gedachtquote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
omdat ze zoveel liegt is alles vreemd aan Jo........het zou me niet vebazen als Jo en flip al een relatie hadden voor sst...
Niks zou me verbazen, vraag me ook nog steeds af of Alex en Flip elkaar echt niet eerder konden( al zeiden ze dat ze elkaar 1 keer gezien hadden) Leiden en Wassenaar lijkt erg op elkaar kwa types en ligt vlak bij elkaar en ze reageerden wel erg vreemd op elkaar die eerste dagquote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
omdat ze zoveel liegt is alles vreemd aan Jo........het zou me niet vebazen als Jo en flip al een relatie hadden voor sst...
wel neequote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik ook. Van dat hele Dennis verhaal klopt niks van.
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef mangalie het volgende:
Twitter: Moeder broertje buddha tofs groetjes uit portugal
Zelfs dat geloof ik in dit stadium niet meerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Maan77 het volgende:
[..]
haha hou op hoor, dit is door dr medebewoners bepaald haha
36 punten in totaal, dus iedereen had 9 punten te verdelenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Maver24 het volgende:
Echt hoe voorspelbaar. Hoe zijn die punten berekend eigenlijk
nee, die MOESTEN deze cijfers geven van de Stem. Dit moet wel doorgestoken kaart zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Maan77 het volgende:
[..]
haha hou op hoor, dit is door dr medebewoners bepaald haha
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het Jo gemakkelijk gemaakt
Ik haat dat ook. Mensen die iets stoms doen en dan zeggen dat ze het wel wisten.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef mangalie het volgende:
Flip weet alles achteraf...Dat vind ik zo'n loser eigenschap...Geef dan gewoon toe dat je het niet snapt maar ga niet achteraf vertellen hoe het moest...Op het moment zelf wist /weet ie het nooit.
haha heb het door ja, maar geeft nietquote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zelfs dat geloof ik in dit stadium niet meer
I 2nd thatquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef bull-sjitt het volgende:
wat een debielen heeft god onder de zon :
Luna Congeniality 9 mei 2011 om 22:51
JOANNA VOOR DE 1ste PLAATS... ze is het meest oprechte en eerlijke mens wat in het huis hebben gezeten en nog zitten... Ze is oprecht een eerlijk, niet achterbaks... mooi van binnen en buiten! SMS JOANNA naar 5353 of bel 09091391
LoLquote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef Kiqy het volgende:
[..]
nee, die MOESTEN deze cijfers geven van de Stem. Dit moet wel doorgestoken kaart zijn![]()
wat denk je van een belletje met mamajo?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef Kiqy het volgende:
ja hoor, zo'n twitter-berichtje zal echt het verschil gaan uitmaken. Wat een stomme prijs, hoeveel belangrijks kan je nou melden in 1 berichtje.
Die 2 hadden elkaar al bij de castingdag(en) gezienquote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Niks zou me verbazen, vraag me ook nog steeds af of Alex en Flip elkaar echt niet eerder konden( al zeiden ze dat ze elkaar 1 keer gezien hadden) Leiden en Wassenaar lijkt erg op elkaar kwa types en ligt vlak bij elkaar en ze reageerden wel erg vreemd op elkaar die eerste dag
hahahahaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het Jo gemakkelijk gemaakt
Die keer bedoel ik ook, maar vraag me af of dat echt zo is.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die 2 hadden elkaar al bij de castingdag(en) gezien
Neequote:Op maandag 9 mei 2011 23:35 schreef bull-sjitt het volgende:
is er nog iets meer bekend van de nominatie eerder deze middag ?
Meer JoShow rechtvaardigt het om Jo te laten winnen , ongeacht wat mensen stemmenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef Kiqy het volgende:
ja hoor, zo'n twitter-berichtje zal echt het verschil gaan uitmaken. Wat een stomme prijs, hoeveel belangrijks kan je nou melden in 1 berichtje.
alleen maar bulshitquote:Op maandag 9 mei 2011 23:35 schreef bull-sjitt het volgende:
is er nog iets meer bekend van de nominatie eerder deze middag ?
geloof je dat echt? Ik denk echt niet dat alles daar eerlijk verloopt (verre van), maar ik geloof gewoon niet dat ze Joanna laten winnen en dat haar moeder daar meer te zeggen heeft dan de andere moeders (denkt ze misschien).quote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat denk je van een belletje met mamajo?
Ze heeft geen twitter account zei ze...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:35 schreef ItsDidi het volgende:
Waar gaat Jo het plaatsen..?
+ Sharonn is keinep ze weet niet wat twitter op is #lmao
Oh dacht dat het aan mijn pc lag hahaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ze zijn even op zoek naar de juiste kleur zwart voor woensdag
maar dat heeft haar moeder wel!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft geen twitter account zei ze...
Ze is ook nog nooit op die site geweest ze weet niet hoe t werkt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft geen twitter account zei ze...
maar ze heeft wel gelijk, het staat vol met gezeik wat iedereen doet op welk moment van de dagquote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Ze is ook nog nooit op die site geweest ze weet niet hoe t werkt.
en in den haag drollepottenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Sharon zijn er in Miami heel veel spanJAARDEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |