ja erg he vind de tv waardeloosquote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Disana het volgende:
Nee, niets bijzonders op tv tot Nieuwsuur begint.
Och, gisteravond de hele avond naar de Ultimate Dance Battle zitten kijken, dat was weer te veel van het goede.quote:
had vannacht Palin gezien die reiziger dat was leukquote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, gisteravond de hele avond naar de Ultimate Dance Battle zitten kijken, dat was weer te veel van het goede.
Zijn ze wat leuks aan het doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Leandra het volgende:
Hier staat (na Grey's anatomy) gewoon het SST-kanaal weer aan.... maar dat is meer beeldvulling dan dat er werkelijk gekeken wordt.
N. zit boven achter de PC, dus het geluid van de TV staat nu niet eens aan
Ja dat waren leuke programma's.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
had vannacht Palin gezien die reiziger dat was leuk
ja hij vertelt heel leuk ben wel gek op zulke prog.quote:
Nou niet alle reisprogramma's zijn goed. Veronica deed er ook ooit aan en die waren te oppervlakkig voor woorden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hij vertelt heel leuk ben wel gek op zulke prog.
boudewijn buch dat was de leukstequote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou niet alle reisprogramma's zijn goed. Veronica deed er ook ooit aan en die waren te oppervlakkig voor woorden.
quote:
Ik vond die Belg op de VPRO die door het hele midden oosten reisde ook erg plezierig. Ben ineens zijn naam kwijt. Maar Boudewijn deed het ook heel leuk.quote:
of die journalist die rusland deed ook leuk paar afleveringen van gezienquote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond die Belg op de VPRO die door het hele midden oosten reisde ook erg plezierig. Ben ineens zijn naam kwijt. Maar Boudewijn deed het ook heel leuk.
Is dat niet die ik bedoel.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
of die journalist die rusland deed ook leuk paar afleveringen van gezien
weet niet dacht een hollander van rusland.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè jammer, ik zat nog te lezen toen het verdween.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |