arm schaapquote:
Ik stuitte vandaag op Ritalin (wist wat het was maar wilde er meer over weten), dus ik wat research doen kwam ik dit tegen op Fok!:quote:
Interessant, derhalve ga ik het niet proberen hahaquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:25 schreef ZeroVince het volgende:
Heb een tijdje in Engeland gestudeerd en zat in een huis met vier Amerikanen. Ritalin en vooral Adderall (pretty much the same thing) worden zeer breed gebruikt als 'study drug'. In the States ook wel bekend als 'legal speed'. Een weekend blokken vervangen door vier uurtjes knallen met Adderall. En.. Het werkt als een trein (as in: niet van de NS). Studeren lijkt op zo'n moment zelfs leuk. Je kan je ook helemaal focussen (moet je wel b.v. voor in de bieb zitten). Snuiven kan maar doorgaans wordt een dosis van ongeveer 10 mg in pilvorm ingenomen. Op zich niet duur of moeilijk aan te komen als je iemand kent met ADHD (approximately 7.8 percent of U.S. children aged 4 to 17 years had ever had ADHD diagnosed).
Chill. Feestje bij jou na de examens?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef leeell het volgende:
hele voorraden pep en sos hierzo, wat nodig? je kan altijd langskomen
Dat is toch gewoon drugs?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:44 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ik stuitte vandaag op Ritalin (wist wat het was maar wilde er meer over weten), dus ik wat research doen kwam ik dit tegen op Fok!:
[..]
Interessant, derhalve ga ik het niet proberen haha.
Tsja, wat ik allemaal wel niet doe als ik geen zin heb om te leren![]()
.
Dat doe ik als ik 's nachts wakker moet blijven om een toets te leren.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
Als je studeren ECHT leuk wil maken moet je gaan snoepen [ afbeelding ]!
je ben altijd welkomquote:
PM :p ! haha jokequote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef leeell het volgende:
hele voorraden pep en sos hierzo, wat nodig? je kan altijd langskomen
Bedoelde wat ander 'snoepgoed'quote:Op maandag 9 mei 2011 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon drugs?
[..]
Dat doe ik als ik 's nachts wakker moet blijven om een toets te leren.
O, haha. Nouja, echte snoepjes werken ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Bedoelde wat ander 'snoepgoed'. Als zal dat wat ik bedoelde uitermate goed werken om wakker te blijven, daar niet van
.
Nope. Is een medicijn voor adhd-patiënten. Mensen die geen adhd hebben en het toch innemen ervaren het als 'kinderpep', zoals sommige het noemen.quote:
quote:
voor aanvullend materiaal voor de Fok.rar?quote:
Wat is dat? De nieuwe ijsmeis.rarquote:Op maandag 9 mei 2011 22:55 schreef leeell het volgende:
[..]
voor aanvullend materiaal voor de Fok.rar?
alle .rar's samengevoegd tot 1 Fok.rarquote:
moeten de mods ook even mobiliserenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Sounds cool, als t van de grond komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |