Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:22 schreef Internepper het volgende:
[..]
Oh je bedoelt op de grafische rekenmachine. Dat mag gewoon ja.
lieg nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:04 schreef Schermetje het volgende:
[..]
Dat is ie toch allang heb net gechecked!
Ik stuurde de vorige keer e-mails via de website. Je weet dat je klachten alleen serieus worden genomen als goede argumenten hebt?quote:
Is geen klacht maar een vraagquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik stuurde de vorige keer e-mails via de website. Je weet dat je klachten alleen serieus worden genomen als goede argumenten hebt?
O, laat maar. Vraag verkeerd gelezen. Dat overkomt me de laatste tijd best vaak. Nu maar hopen dat ik daar voor de examen van af ben..quote:
dit.quote:
Voor een deel true, helaas laat het werk van anderen nogal eens te wensen over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:54 schreef Internepper het volgende:
[..]
dit.
Eckte bazen profiteren van andere en laten het andere in hun rekenmachine zetten met zo'n kabeltje.
idd, alsof daar wat van af hangtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:00 schreef BaasD het volgende:
Als je het niet kent, helpt zo'n bestandje in je GR ook niet
Eckte bazen doen E&M met wiskunde B anders ben je een simpele mongulquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef Daev het volgende:
Weet niet hoe het zit bij de bčtavakken, maar als je E&M doet (voor de eckte bazen) heb je er inderdaad niks aan.
Kut ben een simpele mongulquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:04 schreef BaasD het volgende:
[..]
Eckte bazen doen E&M met wiskunde B anders ben je een simpele mongul
Schei is uitquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef BaasD het volgende:
[..]
anale vernedering lijkt mij het beste:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |