abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102366789
Vanavond maar weer eens kijken na een lange tijd gewacht te hebben.
pi_102371493
Leviathons? Schrijf ik dat goed.

Kicken seizoens opener man. Dit belooft, afgaand op deze opener, echt een strak seizoen te worden _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_102372406
Ik heb m nog eens een keer voorbij zien komen vannacht op The CW en denk eigenlijk dat dit wel de beste seizoensopener is die Supernatural ooit gehad heeft!
pi_102377234
Erg fijne opener. Blij dat de muziek weer duidelijk aanwezig is!
Doet in deze serie zoveel goeds.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_102377972
aw.. arme cas :{

verders genoten van de 1e afl *O*
pi_102392991
Ziekjes thuis... ff de Web-DL downloaden en dan nog een keer kijken :9
pi_102445433
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef wolfrolf het volgende:
Leviathons? Schrijf ik dat goed.
http://en.wikipedia.org/wiki/Leviathan

wel een apart iets voor super... een zee-wezen... meestal zijn ze wel beter met oldies als:

- Azazel http://en.wikipedia.org/wiki/Azazel
- Alle engelen behalve Cas
- Die andere oude goden als Ganesh, Thor, Odin etc
- Liltih http://nl.wikipedia.org/wiki/Lilith

en veel andere characters, zijn vrij goed overgenomen uit de oudheid. Maar een Zee-draak :S beetje raar
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:59:07 #133
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_102447597
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:58 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Leviathan

wel een apart iets voor super... een zee-wezen... meestal zijn ze wel beter met oldies als:

- Azazel http://en.wikipedia.org/wiki/Azazel
- Alle engelen behalve Cas
- Die andere oude goden als Ganesh, Thor, Odin etc
- Liltih http://nl.wikipedia.org/wiki/Lilith

en veel andere characters, zijn vrij goed overgenomen uit de oudheid. Maar een Zee-draak :S beetje raar
Als het een Leviathan is, komt Gabriel misschien ook nog even langs: In apocalyptische geschriften, evenals in het latere christendom, wordt de duivel als een voorstelling van de Leviathan gezien. In het apocalyptisch boek Henoch komt hij voor als het onmetelijk grote schepsel dat 'de afgrond over de bronnen van de wateren overspant'. Zijn kaken worden soms de poorten van de hel genoemd. Aan het einde der tijden zal hij de laatste grote slag voeren met de aartsengel Gabriël...kan nog leuk worden
pi_102490992
Dus er is weer een hoofdpersonage 'bezeten'. Origineel hoor.
Amen.
pi_102495996
In Satanism, according to the author of The Satanic Bible, Anton Szandor LaVey, Leviathan represents the element of Water and the direction of West. The element of Water in Satanism is associated with life and creation, and may be represented by a Chalice during ritual. In The Satanic Bible, Leviathan is listed as one of the Four Crown Princes of Hell. This association was inspired by the demonic hierarchy from The Book of the Sacred Magic of Abra-Melin the Mage. The Church of Satan uses the Hebrew letters at each of the points of the Sigil of Baphomet to represent Leviathan. Starting from the lowest point of the pentagram, and reading counter-clockwise, the word reads "לִוְיָתָן". Translated, this is (LVIThN) Leviathan
pi_102499306
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef Luuksor het volgende:
In Satanism, according to the author of The Satanic Bible, Anton Szandor LaVey, Leviathan represents the element of Water and the direction of West. The element of Water in Satanism is associated with life and creation, and may be represented by a Chalice during ritual. In The Satanic Bible, Leviathan is listed as one of the Four Crown Princes of Hell. This association was inspired by the demonic hierarchy from The Book of the Sacred Magic of Abra-Melin the Mage. The Church of Satan uses the Hebrew letters at each of the points of the Sigil of Baphomet to represent Leviathan. Starting from the lowest point of the pentagram, and reading counter-clockwise, the word reads "לִוְיָתָן". Translated, this is (LVIThN) Leviathan
Tof. Supernatural gaat diep :D en ik ben niet eens gelovig, maar SPN is mijn favoriet!
pi_102507105
is gewoon een topserie!
pi_102507462
Ik wacht weer op de hilarische fillers.
Amen.
pi_102508927
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef Zonnetje1981 het volgende:

[..]

Als het een Leviathan is, komt Gabriel misschien ook nog even langs: In apocalyptische geschriften, evenals in het latere christendom, wordt de duivel als een voorstelling van de Leviathan gezien. In het apocalyptisch boek Henoch komt hij voor als het onmetelijk grote schepsel dat 'de afgrond over de bronnen van de wateren overspant'. Zijn kaken worden soms de poorten van de hel genoemd. Aan het einde der tijden zal hij de laatste grote slag voeren met de aartsengel Gabriël...kan nog leuk worden
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef Luuksor het volgende:
Dat is wel nice :D
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_102509782
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:31 schreef Jivis het volgende:
Ik wacht weer op de hilarische fillers.
ik ook! :D
pi_102575591
De tweede aflevering is ook weer goed, het is nu reclame maar het begin is zeker goed. Niet zo super als 1 though ;)
pi_102575599
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 03:26 schreef fh101 het volgende:
De tweede aflevering is ook weer goed, het is nu reclame maar het begin is zeker goed. Niet zo super als 1 though ;)
Hoe kijk jij live?
pi_102575656
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 03:29 schreef Marlan het volgende:

[..]

Hoe kijk jij live?
Via die live stream link tip die iemand op de vorige pagina gaf

http://nl.justin.tv/trash_your_tvspnville#/w/1841919136

oh en ik zit nu in Canada, dus geen tijdsverschil :)
pi_102575666
Maar hij benadert tegen het einde aan zeker het niveau van de eerste aflevering :) Dit seizoen begint echt veelbelovend!!
pi_102575672
Zeker wel, holy shit wat een einde!

Kan niet wachten tot volgende week!
pi_102586205
So far so very fucking good _O_
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:39:02 #147
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_102587290
Ik ben weer helemaal blij met SPN, altijd blijven kijken maar miste het "gevoel" van seizoen 1 en 2. En dat is nu terug! Het is ook meteen een stuk spannender weer!
Ik denk dat Castiel nog wel terugkomt maar even een pauze vind ik persoonlijk niet zo erg, het verhaal rond hem was vorig seizoen nogal zwak uitgewerkt dus misschien komen ze later dit seizoen met wat beters.
De leviathans vind ik nu al interessanter dan Eve of the Alpha's vorig seizoen.
Super!! En ook weer goede momenten tussen de broers. Nu Bobby en Mills nog terugvinden
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:34:54 #148
19242 yavanna
Results may vary.
pi_102590559
Goede aflevering weer inderdaad. ^O^ Lucifer. _O_
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_102604061
superaflevering!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_102605037
Wat ik tof vind is dat Dean nu gelijk al weet wat er mankeert aan Sam en dat daar niet zo irritant geheimzinnig over wordt gedaan.

En die Leviathans zijn georganiseerd! En supercreepy! _O_ ijzersterk begin van dit seizoen.

Tevens: _O_ David Aceveda _O_ :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')