quote:
ik ook echt heel veel, maarja zolang ik goede cijfers haal komen ze me niet achternaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
't hele school jaar al meer dan 200 uur absent staan
quote:
is baasquote:
Maar vroeger zeiden de meesters nog weest op tijd, dus ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
wij waren 'vroeger' al vanaf de eerste week van april vrij
En hoe sta je voor je SE's?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
't hele school jaar al meer dan 200 uur absent staan
Badoem tsjquote:
not a single fuck was given that dayquote:
Doe eens even normaal.quote:
en werd er nog gewoon met de lineaal geslagenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar vroeger zeiden de meesters nog weest op tijd, dus ja.
bitches:7quote:
sorriequote:
partypooperquote:
Ben onvoldoendeloos door deze drie jaar gekomen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef Gideon_92 het volgende:
In de afgelopen 2 jaar maar 3 onvoldoendes gehaald![]()
[ afbeelding ]
schorriemorriequote:
Een lineaal ja?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en werd er nog gewoon met de lineaal geslagen
vriendquote:
dit is niet jouw forum!quote:
Vriendin voor jou. Of eigenlijk: schone jongedame.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ben onvoldoendeloos door deze drie jaar gekomen.
dit is inderdaad niet mijn forum vrienTquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ben onvoldoendeloos door deze drie jaar gekomen.
maakt het wat uit ?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vriendin voor jou. Of eigenlijk: schone jongedame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop