baasd heeft swagquote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef leeell het volgende:
BaasD gaat meteen zn instelling fatsoenlijk zetten nu
Fok!meetsquote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, bejaard
inmiddels ben ik braaf gestopt met roken en daarmee uiteraard ook anti-rook-fundamentalist geworden ()
![]()
alleen op FOK! meets rook ik eigenlijk nog!
Ja, zo gaat dat dan. Tegenwoordig is er ook niet veel meer aan. Met al de verboden.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, bejaard
inmiddels ben ik braaf gestopt met roken en daarmee uiteraard ook anti-rook-fundamentalist geworden ()
![]()
alleen op FOK! meets rook ik eigenlijk nog!
op het toilet jaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup.. tegenwoordig stinken de kroegen naar oud bier en pis.. doe mij dan maar rook
je stinkt zelf naar...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup.. tegenwoordig stinken de kroegen naar oud bier en pis.. doe mij dan maar rook
Als ik iemand met camel zie maak ik direct een praatje, zo scheid je het kaf van het korenquote:
deze word van mijquote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet weer. De vorige kreeg je ookal niet.
Camelrokers stellen je eigenlijk nooit teleur. Het is echt een bepaald type dat dat rookt.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef leeell het volgende:
[..]
Als ik iemand met camel zie maak ik direct een praatje, zo scheid je het kaf van het koren
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Camelrokers stellen je eigenlijk nooit teleur. Het is echt een bepaald type dat dat rookt.
de elite ook welquote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Camelrokers stellen je eigenlijk nooit teleur. Het is echt een bepaald type dat dat rookt.
???quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet weer. De vorige kreeg je ookal niet.
Dat zullen we nog wel zien. Je zal moeten strijden tegen AchmedJan. Jullie zouden een mooi stelletje zijn.quote:
jaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:52 schreef Gideon_92 het volgende:
moet motorbloempje nu random posts deleten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |